Marko Barić novi direktor marketinga Notcha

Foto: Noteh
Marko Barić novi je direktor marketinga višestruko nagrađivane hrvatske IT tvrtke Notch.S pozicije direktora marketinga, fokus Barića će biti na definiranju, razvoju i implementaciji marketinške strategije, koja uključuje sve marketinške aktivnosti - od društvenih medija i digitalnih kampanja do oglašavanja i kreativnih projekata koji će doprinijeti daljnjem jačanju brenda Notch.
„Izuzetno mi je drago što sam se priključio timu jedne od najbrže rastućih full service softverskih tvrtki u centralnoj Europi. Vjerujem da ću uspješno surađivati s kolegicama i kolegama i zajednički doprinijeti dodatnom razvoju i napretku Notcha“, izjavio je prilikom dolaska Marko Barić, direktor marketinga Notcha.
Barić u Notch dolazi iz Bazzara gdje je kao direktor marketinga bio zadužen za razvoj i implementaciju marketinških strategija za tržišta Hrvatske i Srbije. Bogato iskustvo i znanje na području marketinga stjecao je tijekom više od 13 godina karijere radeći u nizu internacionanih kompanija, kao što su The Hut grupa, cip Marketing i Bazzar.
Zadovoljstvo novim pojačanjem ne krije predsjednik Uprave Notcha, Mihael Sedmak, koji je uvjeren da će dolazak Barića doprinijeti dodatnom rastu i razvoju Notcha.
"Veselim se našim zajedničkim rezultatima i uspjesima“, rekao je Sedmak.