Lidl Hrvatska objavio izvještaj o održivosti

8. studenoga 2019.

Foto: Lidl Hrvatska

Lidl Hrvatska predstavio je svoj prvi Izvještaj o održivosti, što ga čini prvim maloprodajnim lancem u zemlji koji je objavio ovakav izvještaj prema metodologiji GRI Standardi. Riječ je o pregledu utjecaja koje Lidl ima na gospodarstvo, društvo i okoliš te sveobuhvatnoj strategiji održivog razvoja naziva „Na putu prema sutra“. Ova strategija u fokusu ima teme vezane uz asortiman kompanije, okolišne utjecaje, društveni angažman te zaposlenike i poslovne partnere, te  jasno zacrtane ciljeve održivog razvoja za budućnost, kao i rokove za ostvarenje tih ciljeva.

"Kao velika tvrtka na svjetskoj razini, ali i velika tvrtka na hrvatskom tržištu koja zapošljava preko dvije tisuće ljudi i ima utjecaj na svakodnevne odluke milijuna kupaca, prepoznajemo našu odgovornost prema gospodarstvu, društvu i okolišu. Shvaćamo je itekako ozbiljno te neprestano radimo na tome da osiguramo održivost poslovanja na svim razinama. Ona se već odavno ne temelji isključivo na poslovnom rezultatu; tvrtke su danas sve svjesnije utjecaja koje imaju na svijet oko sebe i važnosti upravljanja tim utjecajima. Za Lidl ovo uistinu nisu samo riječi, za nas je to sveobuhvatna strategija razvoja poslovanja koja u obzir uzima sve naše utjecaje i o njima razgovara s našim partnerima, zaposlenicima, kupcima; svima s kojima se susrećemo u poslovnom procesu", rekla je voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Marina Dijaković.

Lidl Hrvatska  Izvještaj o održivosti foto 2

Lidlov prvi Izvještaj o održivosti obuhvaća sve njihove sadašnje i buduće napore u stvaranju održivog poslovanja, te se tako ističe  smanjenje korištenja plastike, osviještena prehrana, nabava proizvoda domaćih proizvođača, stvaranje kvalitetnih radnih mjesta, energetska učinkovitost, upravljanje otpadom ili humanitarno djelovanje.

P.hr/I.Grgić