Faktor prepoznatljivosti prije svega mora biti kvaliteta

30. prosinca 2021.

Foto: Eljuga d.o.o.

Obiteljska tvrtka Eljuga već 70 godina proizvodi svijeće. Uz visoke suvremene standarde koje njeguju, nude zaokruženu cjelinu proizvodnje, od puhanja plastike, pripreme repromaterijala do izrade finalnog proizvoda. U svome pogonu u Makarskoj godišnje proizvedu četiri milijuna svijeća razne namjene. Tri njihove linije proizvoda − prigodne i ugostiteljske svijeće te linija nadgrobnih lampiona − nose znak Hrvatska kvaliteta.

Tvrtka, koja ima 10 stalno zaposlenih radnika, svoje proizvode plasira na tržištu Republike Hrvatske.

Ističu da je u današnje vrijeme izazov istaknuti se među konkurencijom koja raste iz dana u dan, pogotovo među onom iz uvoza. Također, mišljenja su da je danas u mnoštvu slučajeva količina prestigla značaj same kvalitete "u politici komercijale koja nabavlja i u politici proizvođača koji nude" te da je to dovelo do mnoštva nekvalitetnih proizvoda na našem tržištu.

"Proizvodimo svijeće više od 70 godina, težimo njegovanju tradicije i kvalitete koju prilagođavamo potrebama tržišta, ali se odupiremo prilagodbi po svaku cijenu te želimo i vjerujemo da će vrijeme profilirati proizvođače koji pružaju kvalitetan proizvod dostojan njegove namjene. Sve to može potaknuti samo krajnji potrošač koji želi kupiti kvalitetan hrvatski proizvod. Stoga smatramo da faktor prepoznatljivosti prije svega mora biti kvaliteta", kažu u tvrtki Eljuga.

Eljuga svijeće

Foto: Eljuga d.o.o.

Tri njihove linije proizvoda − linije prigodnih i ugostiteljskih svijeća te linija nadgrobnih lampiona − nose znak Hrvatska kvaliteta. Kažu da im taj znak izravno pomaže u isticanju proizvoda u odnosu na one koji ga nemaju te krajnjem potrošaču omogućuje lakše prepoznavanje domaćeg proizvoda i onoga koji zadovoljava visoke standarde, a koje taj znak potvrđuje.

"Uz mnoge dobrobiti koje donosi taj znak, nedostatak je to što samo nekolicina poduzetnika zna što on uistinu znači, a i građani/potrošači premalo su o tome informirani", smatraju u makarskoj tvrtki.

"Želimo da potrošač cijeni hrvatske proizvode"

Želja im je da Hrvatska gospodarska komora periodično provodi kampanje informiranja građana o tome da taj znak jamči kvalitetu svakog proizvoda koji ga nosi, dokazuje da je proizveden u Hrvatskoj te da je prošao opširna testiranja i procjene komisije koja je naposljetku i donijela rješenje zaslužuje li proizvod znak Hrvatska kvaliteta.

"Tvrtka Eljuga iz dana u dan želi biti bolja i produktivnija. Sve resurse za napredak imamo, volju i želju također. Najveći nam je poslovni cilj više se približiti tržištu, želimo da se u Hrvatskoj kupuju hrvatski proizvodi, a ne oni iz uvoza ako to nije nužno. Želimo i da komercijala koja nabavlja shvati što znači Hrvatska kvaliteta, a i da krajnji potrošač cijeni hrvatsko te da mala razlika u cijeni znači veći trud, veću kvalitetu, dostojan proizvod i podupiranje hrvatskih poduzetnika. Nekada je lakše uvoziti nego nabaviti u vlastitoj okolini što je pomalo razočaravajuće, ali globalna politika ne štiti dovoljno ono domaće", smatraju u tvrtki Eljuga.

Eljuga lampioni

Foto: Eljuga d.o.o.
P.hr