Kvaliteta i tradicija u središtu Samoborkine poslovne politike

7. listopada 2021.

Samoborka je prepoznatljiv brend kada je riječ o proizvodnji žbuke, boja i ljepila za keramiku, toplinskih fasadnih sustava i hidroizolacije. S radom je počela početkom 20 stoljeća, točnije 1906. godine, pa ta domaća tvrtka njeguje svoju poslovnu tradiciju već duže od stoljeća. Hrvatska im je najvažnije tržište, no prisutni su i u Bosni i Hercegovini, Sloveniji te Austriji.

Pored četiri pogona u Samoboru, u sastavu je tvrtke i nova tvornica suhih žbuka u Muću pokraj Splita, organizirana kao tvrtka kći pod imenom Samoborka Split.

U posljednjih desetak godina uloženo je više desetaka milijuna eura u nove proizvodne kapacitete. Zapošljavaju do 280 radnika, a godišnji prihodi im se kreću od 280 do 320 milijuna kuna.

Poslovnu filozofiju Samoborke potvrđuju priznati visokovrijedni proizvodi najviše kvalitete, proizvedeni od kvalitetnih domaćih i svjetskih sirovina na temelju izvornih receptura. Stoga se ova kompanija može pohvaliti da njezini proizvodi nose hrvatske znakove kvalitete. Tako znak Hrvatska kvaliteta u Samoborkinom asortimanu nose Teratekt, Teratekt G, Teratekt B, Teratekt fleks i Teratekt fleks unilevel.

Autohtonim hrvatskim proizvodima Hrvatska gospodarska komora dodjeljuje priznanje Izvorno hrvatsko te time naglašava tradiciju i širok asortiman kvalitete domaće proizvodnje i proizvoda baziranih na dugogodišnjoj tradiciji i inovativnom razvojnom-istraživačkom radu. 

Samoborkini su proizvodi koji nose oznaku Izvorno hrvatsko: Teranil, Teranil ekstra, Samoterm, Samoterm F, Samoterm glet, Terapol i Terapol fresh.

P.hr