Kvaliteta i inovacije ključ su uspjeha tvrtke Bernarda

16. prosinca 2021.

Pandemija se značajno odrazila na poslovanje međimurske tvrtke Bernarda. Svojim krevetima i madracima opremaju hotele poznatih svjetskih lanaca kao što su Astron, Kempinsky, Sheraton, Intercontinental, Hilton, Mariott, Radison, a kako je koronakriza zaustavila većinu investicija u turizmu, posla u posljednje dvije godine nije bilo mnogo. Unatoč svemu, plaće se zaposlenicima nisu smanjivale.

Posljednjih mjeseci stvari se vraćaju u normalu, pa će tvrtka koja zapošljava više od 200 ljudi godinu završiti u pozitivnom tonu, sa solidnim poslovnim rezultatima.

"Još tijekom ljeta nismo znali što će se dogoditi; to nam je bilo još prilično teško razdoblje. Međutim, upravo sada kada se zbrajaju rezultati, ne samo kod nas već i općenito u Europi, na kraju godine vidimo da dosta dobro idemo naprijed. Nećemo doseći poslovanje iz 2019. i 2018., ali barem smo došli na 80 posto izvoza iz prijašnjih godina - mislim da je to već jako veliki uspjeh", kaže Bernarda Cecelja, vlasnica i direktorica tvrtke Bernarda.

Krevet, bernarda

Foto: Privredni.hr

Oko 65 posto kreveta i madraca koji se proizvedu u tvornici u Pušćinama izvoze se na zapadna tržišta, ali sve se više plasiraju i na hrvatsko tržište. Proizvodima Bernarda opremljeni su, između ostaloga, zagrebački hoteli Antunović i Dubrovnik, dubrovački hoteli Belvie i Excelsior Dubrovnik, hvarski Mina i Minčeta. Većina proizvedenoga, oko 70 posto, odlazi na opremanje objekata, najviše hotela, a oko 30 posto proda se privatnim kupcima.

Tvrtka ima pet grupa proizvoda: opremanje objekata, individualni program u kojem dolaze do izražaja inovacije tvrtke, dječji program, nautika i medicinska program.

Hrvatska kvaliteta prepoznata u inozemstvu

Kvaliteta proizvoda ove međimurske tvrtke prepoznata je na domaćem, ali i na zahtjevnim europskim tržištima, što svjedoče brojne nagrade. Klasični i medicinski madrac te zdravi madrac Salus nositelji su znaka Hrvatska kvaliteta koji dodjeljuje Hrvatska gospodarska komora, a koji potvrđuje kvalitetu ne samo u Hrvatskoj već i u inozemstvu.

"Sigurno da nam znak pomaže i kod izvoza i na domaćem tržištu; naše su proizvode prepoznali kao kvalitetne i svi znaju da oni dolaze iz Hrvatske. Dugi niz godina nosimo znak Hrvatska kvaliteta upravo za proizvodnju 'normalne' robe i za medicinski dio koji imamo, tako da to mnogo znači. I općenito, svi mi - naši zaposlenici, naši suradnici i ja osobno na svim razinama promoviramo hrvatsku kvalitetu. Što se tiče naše branše, nikada neću reći nešto protiv konkurencije, ali protiv uvoza hoću. Svjesna sam da ima i nešto proizvoda slabije kvalitete, imamo i jako dobru kvalitetu, ali uvijek mislim da su hrvatski proizvodi daleko bolji od neke no-name tvrtke iz uvoza", kaže Cecelja.

Bernarda madraci

Uspješna poduzetnica svojim proizvodima godinama oprema hotele, a sada će i vlastiti, koji na proljeće otvara u Varaždinskim Toplicama. Investicija vrijedna 50 milijuna kuna nije njezin prvi iskorak izvan glavnog biznisa. Već nekoliko godina u ovom poznatom lječilištu ima restoran i pizzeriju, a pokrenula je i biodinamičku proizvodnju hrane, pa će novim kompleksom zaokružiti poslovnu priču koja će pridonijeti razvoju zdravstvenog turizma varaždinskoga kraja.

Hotel Bernarda

Foto:Privredni.hr

Hotel s četiri zvjezdice imat će 27 soba, fizioterapiju i wellness te vanjski i unutarnji bazen s termalnom vodom, za čije je crpljenje tvrtka Bernarda Nova dobila koncesiju.

Ivana Barać/Franjo Maltar