Kravica Kraljica najbrže rastući brend u Hrvatskoj

2. prosinca 2021.

Godišnje proizvedemo 58 milijuna litara domaćeg mlijeka koje nam je baza proizvodnje asortimana Kravice Kraljice i ABC svježega krem sira, kaže Andrej Dean, predsjednik Uprave Belja plus

Foto: Belje

Prije manje od godinu dana Belje je preuzelo osječku mljekaru i postavilo ambiciozne planove stvaranja novog brenda i razvoja mliječnog asortimana. U 100 je dana dogovoren nastavak suradnje s 249 kooperanata, osmišljen je brend Kravica Kraljica i prvi proizvodi od 100 posto domaćeg mlijeka krenuli su na tržište u borbu za svoje potrošače. Prvi rezultati pokazuju da je Kravica Kraljica ostvarila strelovit uspjeh među potrošačima i postala najbrže rastući brend u Hrvatskoj u 2021. godini.

Prema istraživanju kupaca koje je proveo GfK Hrvatska, šest mjeseci nakon lansiranja Kravica Kraljica postigla je nezapamćen tržišni uspjeh i dostigla penetraciju od 22 posto. 

"Pri tome je uspjeh brenda Kravica Kraljica to veći što znamo da je riječ o potpuno novom brendu, lansiranom početkom ove godine, koji je u razdoblju od samo šest mjeseci uspio pronaći svoje mjesto u svakome petom hrvatskom kućanstvu, čime je apsolutni pobjednik među analiziranim brendovima", navode iz GfK Hrvatska.

"Kako smo isticali na početku svoje investicije u osječku mljekaru, Belje je godinama najveći proizvođač mlijeka u Hrvatskoj i logično je da želimo vlastito mlijeko plasirati na tržište putem domaćih mliječnih proizvoda. Kad se osvrnemo na godinu iza sebe, mogu s ponosom reći da smo u tome apsolutno uspjeli. Potrošači su prepoznali i nagradili svakodnevni rad naših zaposlenika i kooperanata na farmama te visoku kvalitetu proizvoda koje stvaraju zaposlenici u osječkoj mljekari. Godišnje proizvedemo 58 milijuna litara domaćeg mlijeka koje nam je baza proizvodnje asortimana Kravice Kraljice i ABC svježega krem sira. Znali smo da je ulaganje u proizvodnju mlijeka iznimno bitno za samodostatnost domaće proizvodnje i drago nam je da potrošači biraju upravo naš brend jer mi jamčimo sljedivost cjelokupne proizvodnje, od farme do finalnog proizvoda na polici", istaknuo je Andrej Dean, predsjednik Uprave Belja plus.

Hrvoje Radoš, direktor prodaje i marketinga Belja plus, kaže da su uložili maksimalne napore kako bi u iznimno kratkom roku plasirali na tržište proizvode Kravice kraljice i osmislili marketinšku kampanju koja će biti zanimljiva svim kategorijama kupaca jer je riječ o proizvodima koje konzumiramo na dnevnoj bazi. "Zadovoljni smo jer nas biraju potrošači koji se vode kvalitetom, razumiju vrijednost domaće proizvodnje i radije kupuju hrvatske proizvode", dodao je.

U samo nekoliko mjeseci Kravicu Kraljicu prigrlile su i hrvatske mame koje su odabrale trajno mlijeko ovog brenda kao svog favorita u najprodavanijoj kategoriji mliječnih proizvoda na tržištu i dodijelile mu oznaku Odabrale mame. Kako ističu mame, privukao ih je moderni dizajn, zvučno ime i inovativna marketinška kampanja koja je zarazila cijelu populaciju. To potvrđuje i GfK istraživanje prema kojem su kupci brenda s područja cijele Hrvatske, a iznad prosjeka zastupljeni su umirovljenici s jedne strane i obitelji s malom djecom s druge strane.

"Važna nam je i podrška projekta Odabrale mame - jer mame odabiru proizvode za cijelu obitelj i usmjeravaju svoju djecu prema proizvodima kojima one vjeruju. Na taj način gradimo i novu generaciju mladih potrošača koja će odrastati uz Kravicu Kraljicu", komentirao je Radoš.

S novim brendom Belje je napravilo i veliki ekološki iskorak koji je sve više važan potrošačima. Imaju jedino svježe i trajno mlijeko u Hrvatskoj pakirano u ambalaži koja je izrađena od 82 posto materijala na biljnoj bazi (karton i plastika na bazi šećerne trske), čime je ugljični otisak tog pakiranja smanjen za 18 posto.

 

P.hr/I.B.