Konzum, Ledo i Jamnica osvojili nagrade za komunikacijske projekte

18. lipnja 2021.

Foto: Fortenova Grupa

U sklopu nedavno održanoga zagrebačkog događanja Dani komunikacija ove su se godine dodijelile nagrade hrvatske komunikacijske industrije za najbolja i najkreativnija tržišna komunikacijska ostvarenja. U iznimno jakoj konkurenciji koja se sastojala od rekordna 163 prijavljena projekta, kompanije Fortenova Grupe - Konzum, Jamnica i Ledo osvojile su ukupno pet nagrada za svoje komunikacijske kampanje.

BOTANICA Foto: Fortenova Grupa

Jamnica je svoje obje zlatne nagrade osvojila za komunikacijsku kampanju Botanice, dok su Ledove čašice King osvojile zlatno priznanje nagrade X u skupini Best of Ad-Making i zlatno priznanje u skupini Best Branding & Rebranding. Konzumov projekt Najbolje iz Hrvatske, osvojio je srebrnu Ideju X u kategoriji Best of Ad-Making/Film.  

"Nagrade struke važna su potvrda kvalitetnog fokusa i usmjerenosti tržišnoga komuniciranja Fortenova Grupe i njenih operativnih kompanija na želje, potrebe, navike i preferencije naših kupaca. Ova priznanja pred nas istodobno stavljaju i odgovornost za izvrsnost u budućim komunikacijskim projektima, za koje sam sigurna da će, kao i do sada, sadržavati inovaciju, vrhunski dizajn, važne iskorake i kreativna rješenja te će biti predani održivom razvoju", istaknula je Marina Burazer, direktorica marketinga Fortenova Grupe.

Ledo- nagrda Foto: Fortenova Grupa
P.hr/I.G.