Istraživanje otkrilo koliko je bitno pakiranje proizvoda

14. studenoga 2020.

Foto: Igepa Plana

Igepa Plana vjeruje kako je pakiranje barem jednako važno koliko i njegov sadržaj, pa su proveli istraživanje kako bi to i dokazali. Potrošači lijepa pakiranja doživljavaju na posve drukčiji način i više cijene sadržaj koji se u njemu nalazi, zaključak je istraživanja.

U suradnji s agencijom Bruketa & Žinić & Grey napravili su ekskluzivnu Igepa kutiju koju su uz pomoć neuroznanstvenika iz Promosapiensa odlučili testirati u usporedbi s "običnom" kutijom. U obje su stavili čokoladicu i mjerili emocionalne reakcije mozga ispitanika prilikom raspakiravanja jedne i druge kutije. Reakcije su mjerili putem EEG-a prateći koliko određeno pakiranje privlači ili odbija ispitanike.

Pakiranje Igepa pokazalo je 50 posto bolji EEG rezultat od "običnog" pakiranja, a 93 posto ispitanika je nakon ispitivanja izjavilo kako im se Igepino više sviđa. Uz to, ovo je pakiranje imalo u prosjeku gotovo 67 posto više emocionalnih vrhunaca od "običnog" pakiranja.

Ljudi lijepa pakiranja doživljavaju na posve drukčiji način

U istraživanju koje su proveli neuroznanstvenici iz Promosapiensa sudjelovalo je 35 ispitanika, među kojima 10 muškaraca i 25 žena u dobi od 20 do 47 godina, prosječne dobi 32,5 godina.

"Riječ je o setu od osam kutija dizajniranih u stilu babuški, smještenih jedna u drugu, a cilj nam je njima inspirirati i potaknuti korisnika na razmišljanje o važnosti papirnatog pakiranja. Diskretna vanjština u sebi skriva niz iznenađenja u različitim oblicima, dizajnerskim i tehničkim rješenjima", pojašnjava Mihaela Franjić iz Igepe.

Dodaje da su ovime znanstveno potvrdili da ljudi lijepa pakiranja doživljavaju na posve drukčiji način i više cijene sadržaj koji se u njemu nalazi.

"Dokazali smo da je pakiranje važno kao i sam sadržaj, ako ne i više", zaključuje Franjić.

P.hr/I.B.