KentBanka drugu godinu zaredom najbrže rastuća banka u Hrvatskoj

25. siječnja 2022.

Hasan Ecesoy, Aleksandra Cvetković i Damir Brkić / Foto: KentBanka

KentBanka nastavlja uspješno poslovati, rasti i razvijati poslovanje te je i u prvih devet mjeseci prošle godine bila najbrže rastuća banka u Hrvatskoj. Nakon što je u 2020. bila najbrže rastuća, i prije objave svih službenih rezultata poslovanja banaka, izvjesno je da je i lani nastavila snažno rasti i po stopi povećanja imovine ostala u samom vrhu, priopćeno je iz Banke.

U prošloj godini ova Banka je, prema nerevidiranim podacima, ostvarila dobit prije oporezivanja od 34 milijuna kuna, što je porast od 27 milijuna kuna ili 384 posto u odnosu na 2020. Ukupna aktiva iznosi 3,4 milijarde kuna što je povećanje od 450 milijuna kuna ili 16 posto u odnosu na godinu prije. Neto kreditni portfelj na kraju prošle godine iznosi 1,85 milijardi kuna, što je povećanje od 265 milijuna kuna ili 17 posto.

Bruto krediti stanovništvu bilježe porast od 34 posto, a pravnim osobama porast od 10 posto. U 2021. ostvaren je i rast depozita od 426 milijuna kuna, odnosno 19 posto.

Prošle je godine KentBanka usvojila i nove strateške smjernice kojima želi podržati nastavak rasta i daljnjeg razvoja i s čijom se implementacijom započelo u 2022. godini, a sve prati i novi vizualni identitet.

Iz Banke ističu da im u fokusu ostaje poslovanje s građanima te malim i srednjim poduzetnicima putem poslovne mreže koju čini ukupno 16 poslovnica u gradovima diljem zemlje te mreže s više od 1.000 bankomata i napredne digitalne usluge internetskog i mobilnog bankarstva, koje se kontinuirano unaprjeđuju.

"KentBanka svojim novim strateškim smjerom naglasak u poslovanju stavlja na personalizirani pristup i vrhunsku uslugu. U budućnosti želimo maksimalno iskoristiti mogućnost individualnog pristupa klijentima koju imamo zahvaljujući činjenici da nismo među najvećim bankama. Veličinu svoje banke vidimo kao svoju konkurentnu prednost jer smo dovoljno mali da možemo osigurati baš takvu uslugu, a dovoljno veliki i snažni da svoje klijente možemo podržati u svim njihovim ambicijama i planovima, bilo privatnim bilo poslovnim. Uz to namjeravamo pratiti i podržavati aspiracije i ambicije svojih klijenata ne samo jedinstvenim financijskim uslugama već i učenjem, razmjenom iskustava i umrežavanjem putem naše nove platforme KentKlub, koja je jedinstvena na tržištu. Ponudom financija po mjeri svakoga klijenta i podrškom njegovu osobnom i profesionalnom razvoju širimo krug uspješnih ljudi stvarajući korist za njih, ali i one koji ih okružuju te zajednicu", istaknuo je predsjednik Uprave KentBanke Hasan Ecesoy.

Proces unaprjeđenja i transformacije poslovanja s ciljem daljnjeg rasta i jačanja pozicije na hrvatskom tržištu prati i novi vizualni identitet. Banka je na njegovu razvoju surađivala s kreativnom agencijom Bruketa&Žinić&Gray, a novi koncept uređenja poslovnica u skladu s njime osmislila je agencija za projektiranje, produkt dizajn i arhitekturu Brigada.

"Novi koncept uređenja poslovnica također odražava naš snažan fokus na individualni pristup i vrhunsku uslugu. Vodimo se idejom da su svi naši bankari osobni bankari jer svakom svome klijentu pristupamo individualno i želimo mu osigurati vrhunsku uslugu. Odlučni smo u tome da nastavimo rasti i razvijati se i dalje, i to kao prva prava boutique banka u Hrvatskoj za poslovne i privatne financijske potrebe klijenata, osobito poduzetnika i profesionalaca slobodnih zanimanja", komentirala je Aleksandra Cvetković, članica Uprave.

Specijalizirani za premium segment tržišta

Damir Brkić, član Uprave, kaže da je cilj odgovoriti na potrebe klijenata personaliziranim pristupom i podrškom u pravom trenutku, i to ne samo uobičajenim bankarskim uslugama.  Dok nastavljaju razvijati digitalne usluge, ističe da žele biti i banka koja razvija i njeguje osobne i bliske odnose sa svojim klijentima.

Novi vizualni identitet KentBanke temelji se na simbolu šesterokuta koji je univerzalni simbol koherentnosti, odnosno povezanosti. A upravo je povezanost s klijentima temelj na kojima KentBanka razvija svoje poslovanje.

"Hrvatska još nikad nije imala banku zaista specijaliziranu za premium segment tržišta. To će se vidjeti u njezinim posebnim uslugama kreiranim za taj segment, ali i u svemu drugom: dizajnu interijera ili vizualnom identitetu. Nenametljiv, diskretan i bezvremenski dizajn govori o instituciji fokusiranoj na dugoročne odnose i osobni pristup svakom čovjeku, govori o 'Ritz-Carltonu' među bankama", rekao je Davor Bruketa, suosnivač i kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.

P.hr/I.B.