Kaufland prešao na zelenu energiju

13. listopada 2021.

Foto: Shutterstock

Trgovački lanac Kaufland trenutno provodi veliku kampanju o potrebi zaštite klime, čime želi osvještavati javnost o svim koracima, malim i velikim, koje mogu poduzeti i građani sami kako bi pridonijeli sprječavanju klimatskih promjena. Kaufland vodi primjerom, pa djeluje u skladu s klimatskom strategijom Schwarz Grupe i slijedi konkretne klimatske ciljeve koji su utemeljeni na metodologiji inicijative Ciljevi temeljeni na znanosti (Science Based Targets Initiative), a učinio je i još jedan vrlo važan iskorak te prešao na električnu energiju iz obnovljivih izvora.

Zahvaljujući suradnji s HEP Opskrbom, vodećim hrvatskim opskrbljivačem električnom energijom, ovaj trgovački lanac sada se može pohvaliti činjenicom da ga pokreće zelena električna energija. Kaufland je, zahvaljujući tome, postao i vlasnik jedinstvene oznake ZelEn – prijatelj prirode.

Sredstva od prodaje proizvoda ZelEn HEP Opskrba javnim natječajem dodjeljuje za potporu projekata iz područja energetske učinkovitosti i/ili izgradnje obnovljivih izvora energije integriranih u građevine ustanova javnog sektora, koje skrbe za socijalno osjetljive kategorije stanovništva i koje ne obavljaju djelatnosti radi stjecanja dobiti, poput Centra za socijalnu skrb Požega. Trgovački lanac tako se kupnjom proizvoda ZelEn angažirao ne samo za zaštitu klime već i za dobrobit zajednice u kojoj posluje.

"Prelazak na električnu energiju iz obnovljivih izvora velik je i važan korak prema našemu cilju da u što većoj mjeri smanjimo emisije CO2. To je tek jedna od mnogobrojnih mjera kojima želimo dati doprinos za zaštitu klime i svakako ćemo u budućnosti nastaviti u tom smjeru", izjavio je Patrick Rudat, predsjednik Uprave Kauflanda.

Činjenicu da je Kaufland među trgovačkim lancima jedan od predvodnika u zemlji kada je riječ o zaštiti klime, potkrepljuje i to što je ovaj trgovački lanac prvi u Hrvatskoj još početkom 2020. godine ukinuo plastične vrećice na blagajnama.

P.hr/B.S.