Kampanja 'Odmori od kuhanja' kao podrška ugostiteljskom sektoru

20. studenoga 2020.

Foto: Pixabay/Ilustracija

Međunarodni trgovački lanac Metro pokrenuo je globalnu inicijativu kojom želi potaknuti što veći broj ljudi da ovih blagdana naručuje dostavu hrane iz lokalnih restorana. Kampanju Odmori od kuhanja provodi u 18 zemalja uključujući i Hrvatsku, a glavni je cilj pridonijeti što boljim prodajnim rezultatima ugostitelja čija su poslovanja znatno pogođena protuepidemijskim mjerama i istodobno građanima poručiti da barem za blagdane priušte odmor sebi i svojoj kuhinji.

"Za nas partnerstva nisu samo posao. Na ovaj način izravno se obraćamo krajnjim potrošačima kako bismo poduprli poslovanja svojih profesionalnih kupaca. Želimo potaknuti što veći broj ljudi da si ovih blagdana priušte odmor od kuhanja, podrže svoje omiljene restorane i time daju izravan doprinos očuvanju hrvatskoga ugostiteljskog sektora. Ugostiteljstvo je sektor koji značajno doprinosi hrvatskom gospodarstvu. No, ugostitelji usto svojim ponudama i uslugama u našu svakodnevicu unose raznolikost izbora i prilike za opuštanje i uživanje, što nam je svima prijeko potrebno u stresnim okolnostima koje je ova godina donijela. Što se više ljudi odmori od kuhanja ovih blagdana, to će više neovisnih ugostitelja dobiti iskru nade za očuvanje svojih poslovanja", rekao je predsjednik Uprave Metro C&C-a Hrvatska Imre Horváth.

Velikom globalnom kampanjom Metro želi skrenuti pažnju javnosti na važnost podrške neovisnim poduzetnicima i ugostiteljskom sektoru tijekom epidemije COVID-a 19, pa tako profesionalnim kupcima nude digitalne alate za izradu web-stranica i online jelovnika te aktivaciju vlastite dostave, a u lipnju ove godine pokrenuli su i novi kanal dostave putem online narudžbi.

P.hr