Kako pametno provesti vrijeme na putu do posla?

19. rujna 2020.

Foto: Pixabay

Zašto bi vrijeme provedeno na putovanju do posla bilo uzalud potrošeno? Ljudi koji danas putuju na posao ili u školu povezani su, razumiju se u tehnologiju i sve više očekuju od svojih uređaja, mobilne povezanosti i vozila dok putuju.

Novo Ericssonovo istraživanje ConsumerLab report pokazalo je da 56 posto ispitanika na posao putuje autom. Više od dvije trećine njih, ili 67 posto, žele to i nastaviti, dok bi 19 posto njih promijenilo prijevozno sredstvo, a 14 posto bi ih se prebacilo na javni prijevoz. Odabir javnog prijevoza motiviran je troškovima i brigom za okoliš.

Svojim putovanjem na posao najviše su zadovoljni oni koji aktivno kreiraju uvjete za svoje putovanje, a takvih je 25 posto, no s druge strane, oni imaju i manju toleranciju od drugih na vanjske uvjete svog putovanja.

Čitanje i gledanje sadržaja na mobitelu nije opcija dok vozite, no postoji mnogo audiotečajeva. Zapravo, još je bolje ako ste vozač i sami u automobilu; moći ćete bez srama naglas pogrešno izgovarati prve riječi njemačkog, francuskog ili španjolskoga! Zato za učenje novog jezika možete odabrati upravo vrijeme kad putujete na posao!

Ako ne vozite vi, nego netko drugi, onda se ne morate brinuti o prometu i koncentrirano gledati cestu ispred sebe, pa to putovanje na posao možete iskoristite za dodatni odmor. Iskoristite to vrijeme i za plaćanje računa, planiranje budžeta, zbrajanje i oduzimanje troškova i druge stvari jer mobilno bankarstvo, primjerice, više nije novitet, nego standard. 

autobus, vožnja Foto: Pixabay

Kako bi iskustvo putovanja na posao ili u školu bilo jednako zadovoljavajuće za sve, trebalo bi kopirati uvjete koji imaju oni najzadovoljniji. Pri tome su važna tri čimbenika:

Fleksibilnost – nemogućnost prilagodbe ruta ili prijevoznog sredstva uzrok je frustracije za 59 posto korisnika javnog prijevoza, što je slučaj kod samo 12 posto zadovoljnih.

Osobni prostor – 9 od 10 onih koji su zadovoljni prijevozom kažu da imaju dovoljno fizičkog i mentalnog prostora na većem dijelu svojeg putovanja.

Pristup internetu – od ispitanika koji imaju brzi pristup internetu, 85 posto ih tvrdi da ima dovoljno mentalnog prostora za usredotočenje na svoje aktivnosti.

P.hr/I.G.