Uz ScanShop izbjegnite redove u trgovini

13. listopada 2021.

Nino Crljenec, Luka Buljan i Matija Stepanić / Foto: ScanShop

Hrvatska aplikacija ScanShop, koja omogućuje jednostavnije iskustvo kupovanja, dobila je financijsku podršku europskog fonda. Ukupna vrijednost projekta jest 1.600.171 kunu, od kojih fond financira 85 posto, a naglasak se stavlja na financiranje radikalnih inovacija s potencijalom za uspjeh. Osnovna funkcionalnost aplikacije ScanShop jest mogućnost kupca da u trgovini samostalno, svojim mobitelom, skenira željene artikle i tako preskoči čekanje u redovima za blagajnu.

"Zadovoljni smo stupnjem razvoja koji smo uspjeli ostvariti u sklopu EU projekta, međutim, sada smo u potpunosti usmjereni na nove izvore financiranja za drugu fazu razvoja, ali istodobno i razgovore s lancima koji će biti voljni testirati aplikaciju u svojim trgovinama", izjavio je Luka Buljan uime tehnološkog tima koji razvija aplikaciju.

Buljan je dodao kako visokotehnološki projekti iziskuju ulaganje znatne količine vremena u izradu proizvoda, tijekom kojega od njega nije moguće ostvarivati prihode i da su upravo zato ovakvi projekti izrazito poticajni za inovativne proizvode poput ove aplikacije.

ScanShop shopping cart screen Foto: ScanShop 

Financiranje je omogućio Europski fond za regionalni razvoj, u sklopu programa OP Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. za male i srednje poduzetnike, s ciljem potpore u procesu tranzicije iz početne faze u proizvod koji ima komercijalnu vrijednost.

U sklopu financiranih aktivnosti aplikacija je prošla put od faze prototipa i početnog razvoja aplikacija Android i iOS s osnovnim funkcionalnostima u beckend sustavu do faze u kojoj je spremna za uporabu u trgovinama, doduše, još uvijek s početnim setom funkcionalnosti.

ScanShop u potpunosti mijenja i diže na novu razinu korisničko iskustvo kupovanja. Aplikacija omogućuje više vremena za odabir proizvoda umjesto čekanja u redovima na blagajni, a samim time smanjuje frustraciju za kupca i iskustvo čini pozitivnijim. Korisniku omogućuje personalizirani sadržaj na temelju popisa za kupnju i prethodnih kupnji te sve informacije o proizvodu ili akcijama u pojedinim trgovinama.

P.hr/I.G.