Izabrani dobitnici magičnog putovanja Hrvatskom u 2021.

13. siječnja 2021.

Foto: HTZ

Hrvatska turistička zajednica je u sklopu aktualne komunikacijske platforme Croatia Full of Magic na društvenim mrežama Facebook i Instagram provela dva kreativna natječaja, i to Christmas Giveaway na 11 inozemnih tržišta te Osmisli kreativan itinerer na domaćem tržištu. Oba su natječaja pobudila iznimno velik interes i angažman domaćih i inozemnih pratitelja s obzirom na to da je glavna nagrada natječaja bila putovanje Hrvatskom u 2021. godini.

Nakon pregleda velikog broja originalnih pristiglih objava, stručni žiri HTZ-a pobjednikom na inozemnim tržištima proglasio je Christiana Zeitlbergera iz Austrije koji je osvojio glavnu nagradu: petodnevno putovanje za dvije osobe u Hrvatskoj. U svojoj objavi Zeitlberger je posebno izdvojio boravak u Zagrebu i okolici, ali i na hrvatskim otocima.

"Obožavam miris kremšnite u Samoboru, slani povjetarac uz more i miris borova. Volim ploviti otocima i istraživati otok Pag motorom. Hrvatska kombinira opuštenost, ljubaznost i dobrobit – ostvaruje snove", istaknuo je Christian kojeg u 2021. čeka nova nezaboravna avantura u Hrvatskoj.

Glavne nagrade u sklopu natječaja na domaćem tržištu, koje uključuju vikend-boravak u hotelu Frankopan u Ogulinu te na ranču Ramarin u Slavonskome Brodu, pobjednicima nagradnog natječaja projekta #prviput, odlaze Sanji Zeravici, koja je u svojoj objavi opisala jedinstveno iskustvo aktivnog odmora koje uključuje višednevno hodanje te Lidiji Filipec Stanislav, koja je istaknula svoju ljubav prema dvorcima i gradovima na Kvarneru.

Croatia Full of Magic Foto: HTZ

"Komunikacijska platforma Croatia Full of Magic na društvenim mrežama postiže odlične rezultate što potvrđuje i velik broj prijava na kreativne natječaje. Fokus nam je, uz domaće tržište, bio i na tržištima Velike Britanije, Belgije, Njemačke, Austrije, Švicarske, Francuske, Švedske, Norveške, Češke, Slovačke i Mađarske. Sredinom siječnja započinjemo s provedbom nove online kampanje Croatia Full of New Beginnings s oznakom #CroatiaWishList2021. Riječ je o kampanji koja će biti aktivna do sredine veljače, a fokus će joj biti na čak 18 tržišta. Njen će cilj biti skretanje pozornosti na Hrvatsku novim počecima te novim lijepim i pozitivnim željama u 2021. godini", izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji je uputio iskrene čestitke svim dobitnicima zimskoga kreativnog natječaja.

Cilj komunikacijske platforme Croatia Full of Magic jest održavanje prisutnosti i vidljivosti Hrvatske na najvažnijim emitivnim tržištima, i to približavanjem prirodnih ljepota i raznolikosti hrvatskih destinacija u zimskom razdoblju. Hrvatska će se atraktivnim kadrovima na društvenim mrežama brojnim pratiteljima približiti i kao destinacija top of mind koju će uskoro ponovno ili prvi put posjetiti.

P.hr/I.G.