Iskustva stručnjaka: U marketingu promjena diktira promjenu

5. studenoga 2019.

Marijana Miličević, Hrvatska pošta

Unatoč smanjenju količine pismovnih pošiljaka, što je u velikoj mjeri posljedica zamjene poštanske komunikacije elektroničkom, poštanski sektor, pod velikim je utjecajem digitalizacije. Novi trendovi, poput rasta online-trgovine i sve većega zahtjeva potrošača za kvalitetom usluge standarda distribucije, posebice u dijelu koji se odnosi na pakete, izazov su i u marketinškom smislu. Izvršna direktorica Ureda za korporativni marketing i razvoj Hrvatske pošte Marijana Miličević u marketinškim strategijama koje provode ističe važnost pozicioniranja brenda i načina na koji se razlikuju od konkurencije.

„Koliko god je strategija brenda ili proizvoda važna u procesu brendiranja, presudno je ispunjenje obećanja danoga kupcu, posebno zbog izgradnje percepcije i dugoročne lojalnosti. Upravo je lojalnost kupaca na stalnoj kušnji zbog širine izbora kojom su kupci kontinuirano izloženi. Za pozicioniranje brenda ključno je postavljanje njegova identiteta, pri čemu je polazišna točka njegov vizualni oblik“, kaže Miličević te ističe kako je važno biti prepoznatljiv, postati dojmljiv i ostati zanimljiv postojećim i potencijalnim korisnicima.

„Smatram da se komunikacija u svom obliku u velikom dijelu medija promijenila iz jednosmjerne u dvosmjernu. Zato slušamo naše korisnike, komuniciramo s njima, pratimo njihovo ponašanje, slijedimo trendove i u kreativnom i u medijskom svijetu, testiramo i implementiramo nove načine komunikacije, koristimo nove medije“, kaže Miličević.

Ilijana Grgić