Iskustva stručnjaka: Prilagodba je imperativ marketinga

12. studenoga 2019.

Gordana Periškić, Raiffeisen Bank

Svaka banka te svaki drugi poslovni subjekt koji se želi dobro pozicionirati na tržištu treba odrađivati ‘domaću zadaću’: istraživati tržište, pratiti trendove, imati na umu navike svojih klijenata te svaka za sebe treba izraditi optimalni marketinški miks. Raiffeisen banka, iako je dio Raiffeisen Bank Internationala, svoju marketinšku komunikaciju prilagođava tržištu na kojem posluje. Prema riječima direktorice marketinga i CRM-a RBA Gordane Periškić, njihova je polazna točka srednjoročna strategija iz koje se postavljaju godišnji ciljevi, pa tako i marketinški plan. „Naš je brend vrlo usko povezan s matičnom bankom te defi niranim standardima, ali također moramo biti svjesni da je svako tržište specifi čno te da vrijede i drukčija pravila i načela komunikacije. Prilikom odabira pojedinog rješenja vodimo se ključnim pokazateljima, primjerice, rezultatima provedenih istraživanja tržišta, analizama konkurentskog okruženja, trendova, ali i specifi čnih situacija odnosno atmosfere na tržištu. Svi ti pokazatelji potpomažu izvedbi strategije kako bismo dostigli zadane poslovne ciljeve, ali i ostvarili uspješnu integriranu marketinšku komunikaciju te prenijeli ključne poruke postojećim i potencijalnim klijentima“, kaže Periškić. Smatra da je ključ u vlastitom, dobro uhodanom i stručnome marketinškom timu jer ako imate tim koji razumije i poznaje vlastiti brend, možete brže reagirati na tržišne promjene te uvezati sva stečena iskustva kako biste lako i brzo prenijeli najbolje moguće korisničko iskustvo.

Ilijana Grgić