Iskustva stručnjaka: Marketing mora imati prepoznatljiv identitet

11. studenoga 2019.

Ida Kišić, Cammeo

Prepoznatljivost jest već više od pola odrađenog puta kad je riječ o marketinškom pozicioniraju. Naime, uspjeh je ako ste, u moru konkurencije, upravo vi odabir svoga klijenta. Na taksi-tržištu, a samim time i u pristupu marketingu, u Cammeu su odlučili kako sva njihova vozila trebaju biti prepoznatljiva, a vozači uniformirani, što im ide na ruku pri pozicioniranju brenda. „Bilo da se radi o planskim ili ad hoc marketinškim aktivnostima, cilj je isti - učvršćivanje pozicije prepoznatljivog i uspješnog brenda te, u konačnici, poboljšanju ukupnog poslovanja. Poslujemo na tržištima triju država - Hrvatske, Slovenije i Srbije - te su, u skladu s time, marketinške aktivnosti prilagođene potrebama pojedinog tržišta, dok su s druge strane po nekim elementima vrlo slične. Svakodnevno osluškujemo potrebe određenog tržišta te u skladu s njima planiramo i daljnje aktivnosti koje su utvrđene marketinškim planom“, kaže voditeljica marketinga Cammea Ida Kišić, koja ističe kako je otvorena i učinkovita komunikacija vitalno važna za nesmetano ostvarivanje marketinškog plana svake tvrtke, pa tako i Cammea. I u Cammeu su svjesni da je današnje poslovanje nemoguće održavati bez internetskog marketinga, te tako svake godine sve više ulažu u online kanale. Primjera radi, pri raspodjeli budžeta za 2019. godinu na online planiranje raspoređeno je 60 posto budžeta, dok je za offl ine planirano 40 posto.

Ilijana Grgić