Influenceri potpisali prvi etički kodeks u svijetu

26. studenoga 2021.

infl.jpg

U Hrvatskoj je predstavljena prva svjetska generacija dobrih influencera koji su potpisali kodeks s obvezom da će se posvetiti odgovornom društvenom djelovanju i pozitivnom društvenom utjecaju kroz proces certificiranja koji će, između ostalog, uključivati edukaciju u područjima psihologije, sociologije, etike i javnih komunikacija.

Odlična ideja naše komičarke Marine Orsag, koju je podržalo francusko i norveško veleposlanstvo, urodila je plodom. Nakon dvodnevnih intenzivnih radionica, danas je potpisan prvi etički kodeks za influencere - njih devetero postalo je prvi svjetski naraštaj "dobrih influencera" odnosno dio pokreta The Good Influence Movement.

Nika Ilčić, Fran Lauš, Alma Bunić, Matea Frajsberger, Jelena Marković, Ana Ude, Mario Roth, Leon Zrile i Marina Orsag od današnjeg dana ambasadori su projekta i nadaju se da će im se uskoro pridružiti još mnogo influencera.

"Ponosna sam što je ovaj projekt ne samo uspio okupiti influencere na radionicama već ih i oduševiti na svim razinama. Jedva čekam da nas bude puno u 'vojsci' dobrih influencera kako bismo što bolje, jače i šire mogli donositi pozitivu i mijenjati naš svijet u boljem smjeru. Jako sam zahvalna svim partnerima u projektu te influencerima s kojima sam oduševljena", izjavila je Marina Orsag.

Na predstavljanju su se, uz pokretačice, predstavili i Ilija Andabak iz hotela Kaj, Matea Frajsberger i Jelena Marković.

"Ovaj set edukacija jedan je od korisnijih i važnijih programa koje bi svi influenceri trebali proći. Vjerujem da svi mi želimo pozitivno utjecati na mentalno zdravlje, prenositi pozitivne poruke te pridonositi rješavanju važnih društvenih problema. The Good Influence Movement ponudio je zaista fantastičan set alata za to i veoma je važno da što veći broj influencera prođe ovaj program", kazala je Jelena Marković (Smartchange.me) koja je na edukaciju došla iz Podgorice.

"Ponosna sam na svoje kolege i sebe koji smo posljednjih dana na edukacijama, radionicama i raspravama učili o odgovornosti, etičnosti i utjecaju svojih društvenih platformi. Uz današnje potpisivanje kodeksa, obećali smo pružati pozitivan primjer kao i do sada. The Good Influence Movement motivira i obvezuje influencere da se posvete odgovornom društvenom djelovanju i pozitivnom društvenom utjecaju kroz proces certificiranja koji će uključivati edukaciju u područjima psihologije, sociologije, etike i javne komunikacije. Pokret će imati i skupinu stručnjaka koja može pružiti podršku i interpretaciju te dodjeliti ili oduzeti certifikat influencerima", komentirala je Matea Frajsberger (Click4Chic).

P.hr/B.S.