I sami zaposlenici mogu ojačati brendiranje neke tvrtke

1. prosinca 2019.

Foto: A1

Kada donosite odluku o kupnji nekog proizvoda, najradije čitate o tom proizvodu ono što pišu vaši prijatelji ili pak njihovi prijatelji na društvenim mrežama, a tek kada na taj način suzite izbor, spremni ste pregledati recenzije tih proizvoda, kazala je Jelena Jelušić, menadžerica za zaposleničko brendiranje u A1 Hrvatska, na ovogodišnjoj konferenciji Diablog.

“Za 74 posto nas kritičan čimbenik odluke o gotovo svemu upravo su društvene mreže. Upravo stoga sami zaposlenici neke kompanije mogu biti dobri ambasadori brenda, ali i same tvrtke. Istraživanja pokazuju kako vjerujemo prijateljima i onima koje poznajemo, i to višestruko više nego drugim izvorima, a onima koje osobno poznajemo vjerujemo 84 posto više. Jednako tako, ako o vama vaši prijatelji pričaju dobre stvari, doseg toga je 24 puta veći”, ističe Jelena Jelušić.

Prednost employer brandinga u promociji tvrtke jest u tome što jača povjerenje, povećava doseg, štedi novac i pozitivno utječe na poslovanje.

“Promocija vaše tvrtke je najjača ako vaši djelatnici pričaju kako je kompanija dobra i kako uživaju raditi u njoj. Tako su kod nas u A1 najbolji ambasadori oni koji su zadovoljni i aktivni na društvenim mrežama. A kako bismo ih poticali na širenje pozitivnog ozračja, osigurali smo i trening, stimulacije i potičemo njihovu međusobnu suradnju putem pripremljenih sadržaja koji su na raspolaganju djelatnicima jednostavno i dostupno, uz pomoć dva klika mišem”, ističe Jelena Jelušić.

Na webu kojim A1 promovira karijere u tvrtki koriste se lica djelatnika koji su role-modeli - uzornog ponašanja u tvrtki i imaju zanimljive priče, a kada iza neke priče stoji stvarna osoba, onda je taj sadržaj uvjerljiviji. Tvrtka potiče i pričanje priča i pisanje blogova s korporativnih putovanja, stvaranje važnih priča za kompaniju, ali i regrutiranje novih talenata.

“Zaposlenici su oni koji znaju kako se radi te kakvi ljudi najbolje rade u njihovim timovima, pa mogu preporučiti ljude i pomažu zaposlenicima u upravljanju ljudskim potencijalom u odabiru novih djelatnika. U posljednje vrijeme tako je kompaniji preporučeno 260 ljudi, a njih 30 na taj je način i zaposleno”, kaže Jelena Jelušić.

Ova stručnjakinja za employer branding ističe kako je kod planiranja ovih aktivnosti važno znati što se želi postići, uz domet i doseg, objasniti dobrobiti, provesti dobar trening, odabrati prave osobe, lansirati program i održavati taj program. “Važno je program stalno prilagođavati, slušati povratne informacije, olakšati posao ambasadorima, koristiti podsjetnike, zahvaljivati im i ne forsirati ih”, zaključila je Jelena Jelušić.

Krešimir Sočković