HTZ u stratešku marketinšku suradnju ulaže 3,4 mil. eura, najviše s avioprijevoznicima

27. ožujka 2023.

Foto: Shutterstock

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u marketinšku suradnju sa strateškim partnerima ulaže ove godine 3,4 milijuna eura (s PDV-om) ili dvostruko više nego u 2022., od čega 60 posto za suradnju s prijevoznicima od kojih najviše s avioprijevoznicima, doznaje se iz HTZ-a.

Ulaganja u stratešku marketinšku suradnju u skladu su s godišnjim programom rada HTZ-a za 2023. godinu. Ta sredstva HTZ udružuje s partnerima i turističkim zajednicama s ciljem podizanja svijesti o turističkom brendu Hrvatske na odabranim tržištima sa zajedničkim kampanjama povezanim s programom strateških partnera za Hrvatsku te koristeći promotivne kanale, alate i iskustvo partnera u segmentu organiziranih turističkih putovanja.

To su ponajprije suradnje s nizom inozemnih partnera prijevoznika i turoperatora koji imaju organizirane dolaske u Hrvatsku, uz nacionalnog avioprijevoznika Croatia Airlines.

"Najviše sredstava planira se za suradnju s prijevoznicima, s više od 60 posto budžeta, u čemu se najviše suradnji uspostavlja s avioprijevoznicima. Pritom se sredstva ne isplaćuju kao potpore po putniku, nego se kao i prethodnih godina radi o marketinškoj suradnji putem kampanja u različitim vrstama medija, odnosno o zajedničkoj promociji na različitim kanalima komunikacije", kažu iz HTZ-a.

U te suradnje dodatno se uključuju i zainteresirane turističke zajednice, ponajprije regionalne, u skladu s njihovim mogućnostima i interesima.

Suradnje uključuju i aktivnosti s partnerima koji Hrvatsku povezuju trajektima, odnosno vlakom, ali najveće se suradnje planiraju s velikim avioprijevoznicima koji imaju programe za Hrvatsku s niza različitih europskih tržišta, npr. Croatia Airlinesom, Ryanairom, easyJetom, LOT-om, Jet2.com-om, Voloteom, Transaviom, Eurowingsom i drugima, od kojih neki prometuju i cijele godine.

Uz to se surađuje i s velikim turoperatorima poput TUI-ja, ID Riva Toursa i drugih.

 

 

Hina/P.hr