HTZ pokrenuo novu zimsku kampanju Croatia - Winter Wonderland

29. studenoga 2021.

Foto: Shutterstock

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu zimsku kampanju Croatia - Winter Wonderland, koja će se do 10. siječnja provoditi na ključnim emitivnim tržištima, odnosno na tržištu Njemačke, Slovenije, Austrije, Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, Italije, Nizozemske, Francuske, Velike Britanije, Belgije, Švedske i Norveške. Glavni je cilj kampanje, koja će se provoditi na društvenim mrežama, zadržavanje vidljivosti Hrvatske isticanjem zimskih ljepota hrvatskih destinacija, ali i pojedinih turističkih proizvoda poput enogastronomije, kulture, prirodnih ljepota i wellnessa.

"Promotivne kampanje koje smo proveli u ovoj godini pozicionirale su našu zemlju kao kvalitetnu, sigurnu i dobro pripremljenu destinaciju. Da smo u tome bili vrlo uspješni, potvrdila je i Europska putnička komisija (ETC) iz koje su istaknuli da je Hrvatska turistička zajednica tijekom jesenskih kampanji bila najaktivnija europska turistička organizacija na portalu i društvenim mrežama Visit Europe te kao takva odličan primjer turističkim organizacijama drugih zemalja. Do kraja ove godine očekujemo realizaciju određenoga turističkog prometa, hrvatske destinacije pripremile su zanimljivu adventsku ponudu koju ćemo istaknuti upravo u sklopu ove zimske kampanje", poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić dodavši kako će kampanja obuhvatiti i tradicionalne recepte, običaje i tradiciju, način izrade licitara te najbolje lokalitete za stvaranje zimskih fotografija.

U HTZ-u ističu da će se u sklopu ove kampanje oznaka #MagicalCroatia prilagođavati i pojedinim destinacijama koje će biti obuhvaćene promotivnim aktivnostima, pa se i same destinacije i obožavatelje poziva na uporabu oznaka poput #MagicalZagreb, #MagicalOpatija, #MagicalSplit i sl. Dio je kampanje i nagradna igra koja će se provoditi na pojedinim tržištima, a u sklopu koje će biti nagrađene najbolje fotografije zimskih ljepota hrvatskih odredišta i lokaliteta te najbolji odgovori fanova na društvenim mrežama na nagradna pitanja.

Radi postizanja što boljih rezultata, u sklopu kampanje, ako epidemiološki uvjeti u zemlji i na emitivnim tržištima budu dopuštali, predviđeno je putovanje za inozemne influencere koji će posjetiti zimsku zemlju čuda na otoku Rabu, istražiti Nacionalni park Plitvička jezera u bijelom pokrivaču, uživati u božićnom duhu Zagreba i Dubrovnika i dr.

P.hr/I.B.