Hrvatski dizajn proglašen najboljim na svijetu

27. srpnja 2020.

Veronika Uravić Čolak i Staša Brozina/Foto: Adriana Karuza

Staša Brozina i Veronika Uravić Čolak dobitnice su jedne od najprestižnijih svjetskih nagrada. Naime, linija bezglutenskih proizvoda Bakin' Mix dobitnik je nagrade Red Dot Award za dizajn proizvoda u kategoriji komunikacijskog dizajna za visokokvalitetno rješenje dizajna ambalaže u prehrambenoj industriji.

Bakin' Mix je hrvatski gluten free brend, mješavina za kruh, peciva i kolače, čija je posebnost, uz vrhunsku kvalitetu i jednostavnost pripreme, činjenica da je razvijen u Hrvatskoj u suradnji s nutricionistima i drugim stručnjacima.

Visoku kvalitetu dizajna i kreativno ostvarenje na svjetskoj razini ove godine ocjenjivao je žiri od 24 stručnjaka iz područja komunikacijskog dizajna, a Bakin’ Mix nagrađen je u konkurenciji od 6992 rada iz cijelog svijeta.

"Ovo je veliki poticaj i vjetar u leđa za naš prvi brend, koji će zasigurno pomoći u uspješnom plasmanu na domaćem i međunarodnom tržištu. Ovime smo dokazali da nam je bitna cjelovita kvaliteta proizvoda, da smo ovom projektu pristupili temeljito i pažljivo, da je na projektu radio dobar tim, da je Veronika bila pravi odabir, a pored vrhunske kvalitete proizvoda, imamo i dizajn koji je u skladu s postojećim trendovima te se time obvezujemo na najviši standard u svakom segmentu poslovanja našeg brenda Bakin’Mix. Reakcije svih onih koji su vidjeli proizvod bile su od prvog dana vrlo pozitivne, no ipak moram priznati da je nagrada iznenađenje jer je konkurencija doista velika", kazala je Staša Brozina, direktorica tvrtke A1 All Natural, koja stoji iza pokretanja ovog brenda.

Bakin_mix_29_1_Red Dot Award logo (002).jpg Foto: Petar Fabian

"Proces izgradnje brenda i dizajna ambalaže proizvoda trajao je oko 6 mjeseci, radili smo temeljito i na osnovi istraživanja i analize sličnih proizvoda na domaćem i međunarodnom tržištu. U području brendinga projekt je uključivao imenovanje, vizualni identitet serije proizvoda i dizajn ambalaže. U svemu tome bila je uključena ekipa iz tvrtke A1 All Natural i ja. Usko smo surađivali te povezali sva naša znanja i iskustva, a meni je bilo bitno to što su bili unaprijed jasno postavljeni i izraženi ciljevi branda", otkriva dizajnerica Veronika Uravić Čolak iz dizajnerskog studija Reedesign Studio Rijeka.

Oblik ambalaže proizvoda Bakin' Mix unaprijed je određen kao i kod drugih sličnih proizvoda, no kao takav dao je mogućnost da se u procesu dizajna prikaže izgled proizvoda koji svojom strukturom stvara 'zaštitno lice' brenda – bake čija je sijeda kosa vezana u punđu. Dizajn ambalaže na taj je način naglasio osnovnu vrijednost brenda – povezivanje tradicije sa suvremenim prehrambenim potrebama.

P.hr/I.G.