Hrvatski brend drži čak četvrtinu tržišta u svojoj kategoriji

9. listopada 2021.

Uz znak Hrvatska kvaliteta, Labudov Čarli nosi i laskavu titulu količinski najprodavanijeg deterdženta za ručno pranje posuđa u Hrvatskoj

Foto: Labud

Labud je u više od 70 godina poslovanja razvio niz brendova koji su postali omiljeni među hrvatskim potrošačima, ali i na inozemnim tržištima. Riječ je o jednom od vodećih hrvatskih proizvođača deterdženata i sredstava za čišćenje, koji svoje proizvode uspješno prodaje i na domaćem i na desetak drugih tržišta uključujući ona u regiji. Prepoznatljivi su brendovi grupacije omiljeni među generacijama potrošača: Čarli, Sanitar, Permetal, Super Jon, Meri Merino i Kisko, koji drže vodeće pozicije u pojedinim kategorijama.

Usto, Labud je i prepoznati proizvođač privatnih robnih marki za renomirane, domaće i inozemne maloprodajne lance. Zahvaljujući stalnim ulaganjima u istraživanje i razvoj te praćenju tržišnih trendova, Labudovi brendovi i proizvodi ravnopravno se i uspješno nose i s konkurencijom najsnažnijih globalnih robnih marki, a njihovu kvalitetu redovito potvrđuju brojna priznanja i certifikati kao što su ISO, IFS I AISE te mnogi drugi.

Najprodavaniji deterdžent za ručno pranje posuđa

Daleko najpopularniji Labudov brend jest Čarli, koji je ujedno nositelj znaka Hrvatska kvaliteta, što je još jedna potvrda njegove vrhunske kvalitete. Tu su natprosječnu kvalitetu prepoznali i kupci, o čemu jasno govori laskava titula količinski najprodavanijeg deterdženta za ručno pranje posuđa u Hrvatskoj koju Čarli nosi te činjenica da drži čak četvrtinu tržišta sredstava za ručno pranje posuđa. Upravo zbog Čarlijeve prepoznatljivosti i omiljenosti kod potrošača, Labud ovim brendom redovito provodi i društveno odgovorne kampanje kojima skreće pozornost javnosti na određene probleme i zajednici pomaže u njihovu rješavanju.

Dio iznosa od prodaje ograničenih izdanja tog deterdženta donira se nevladinim udrugama. Tako je, primjerice, dio iznosa od prodaje posebnog izdanja Čarlija Moj najbolji prijatelj s mirisom mediteranske naranče doniran udruzi Prijatelji životinja i azilima za napuštene životinje, dok je limitirani Čarli s mirisom divlje jagode u prodaju pušten u sklopu akcije Samo za nju te je dio iznosa od prodaje tog proizvoda Labud donirao udruzi Europa Donna Hrvatska. Ove godine uključili su se i u akciju Sretno djetinjstvo u suradnji sa SOS-om Dječje selo.

Čari

Foto: Meteor Grupa

Društvena odgovornost bitan je dio poslovanja Labuda jer je kompaniji iznimno važno da njezini brendovi budu povezani sa zajednicom. Labud je postao sinonimom za čistoću i higijenu doma pa se u skladu s time nametnuo i kao pokretač marketinških inovacija čiji je cilj približavanje kupcima.
Povezanost s potrošačima pokazala se još važnijom u vremenu krize koju je uzrokovala pandemija koronavirusa, kada je Labud značajno pojačao ne samo svoje poslovne aktivnosti već i komunikaciju kojom je svojim kupcima i drugim dionicima pokazao da se mogu osloniti na njega i da će im i u najtežim trenucima nastaviti pomagati.

Novi proizvod kao odgovor na pandemiju

Kompanija je brzom prilagodbom u tri smjene proizvodila dezinfekcijska sredstva kojih je pri izbijanju pandemije manjkalo na tržištu. Usto, budući da su dezinficijensi postali dio svakodnevnog života ne samo na mjestima gdje smo ih i prije sretali, poput bolnica i domova zdravlja, već i u kućanstvu, u vrijeme krize je, uz profesionalnu liniju, razvijena i lansirana nova linija dezinfekcijskih proizvoda za kućanstvo LAB PRO, što se pokazalo pravim odgovorom u kriznoj situaciji na početku pandemije.

Povezanost sa zajednicom, osluškivanje potreba i želja potrošača, daljnje inovacije te rast i razvoj zaposlenika uvijek su prioritet Meteor Grupe i Labuda koji je njezina članica. Tvrtke koje čine Meteor Grupu ukupno zapošljavaju više od 500 ljudi, a ambiciozan i inovativan tim stručnjaka u tvrtki kontinuirano usvaja nove tehnologije za razvoj i proizvodnju novih proizvoda te unaprjeđivanje postojećih. Meteor Grupa u svojem poslovanju vlada načelima održivosti i društvene odgovornosti i svojim primjerom pokazuje da vrijedna tradicija hrvatskih proizvodnih kompanija u kombinaciji sa suvremenim znanjima i modelima poslovanja može osigurati njihovu dugoročnu održivost i uspješnost na domaćem, ali i na izvoznim tržištima.

P.hr