HP o suradnji s Amazonom: Partner smo velikim web-trgovcima

23. studenoga 2020.

Foto: Hrvatska pošta

U Hrvatskoj pošti ne žele potvrditi da su potpisali ugovor s Amazonom, kojim je suradnja s američkim online-trgovcem na hrvatskom tržištu postala službena, ali kažu da su "ove jeseni postali partner nekim većim globalnim web-trgovcima."

"Ne možemo otkrivati imena svojih poslovnih partnera, ali da - Hrvatska pošta odnedavno je partner velikim web-trgovcima i očekuje se znatan rast količine prometa", stoji u odgovoru Hrvatske pošte koji potpisuje Jo Kempen, izvršna direktorica Ureda za korporativne komunikacije.

Preduvjeti ove suradnje, uz stratešku poziciju Novoga sortirnog centra, bili su i visoki standardi kvalitete pripreme za dostavu i samog procesa dostave, ističu i dodaju da ovom suradnjom korisnici dobivaju brže rokove dostave i bolju dostupnost artikala.

"Ne možemo pojedinačno navoditi svoje partnere, ali posljedica dolaska velikih na naše tržište ima uporište. To je konkretna posljedica rada malog, ali stručnog tima i kompletne infrastrukture koju smo posljednjih godina izgradili, s naglaskom na naš Novi sortirni centar. Ponosan sam što sam sudjelovao u svakom od tih koraka i siguran sam da će se suradnja s velikim web-trgovcima širiti. Stabilnost i razvoj Hrvatske pošte prioritet su na kojem svaki dan radimo, usudim se reći - uspješno. Danas Hrvatska pošta može svojim znanjem i kapacitetima spremno odgovoriti zahtjevima najvećih i najbrže rastućih globalnih tvrtki te biti lider u ovom dijelu Europske unije i regiji. Hrvatska pošta u takvim suradnjama vidi priliku za rast i razvoj te učenje i razmjenu najboljih svjetskih praksi, i u logistici i u odnosu s korisnikom", komentira predsjednik Uprave Hrvatske pošte Ivan Čulo.

Hrvatska pošta, Hrvatska pošta roboti

Foto: Hrvatska pošta

U HP-u ističu da je trend web-trgovine već godinama u uzlaznoj putanji, a da ga je ove godine dodatno potencirala i pandemija koronavirusa. Očekuju da će za blagdanske dane, za razliku od prijašnjih godina, građani online kupovati ne samo darove i prigodnu robu, već da će putem njihova kanala Žuti klik naručivati sve – pa i hranu.

Pad prihoda koji su doživjeli u temeljnom poslovanju, posebice pad broj pisama, još se nije supstituirao prihodima od paketa, ali ti volumeni snažno rastu, kažu u HP-u. Ulaganje u Paket24 itekako se isplati, navode i ističu da će ovu godinu Pošta završiti s pozitivnim rezultatom. Navode da je zatvoreno gotovo 100 milijuna eura gubitaka iz prethodnih razdoblja te da je jednako toliki iznos investiran.

Proteklih je godina Hrvatska pošta u velikoj mjeri digitalizirala cjelokupni proces dostave, a najsuvremeniji strojevi za automatsko sortiranje paketa i pisama dodatno su ubrzali procese pripreme za dostavu. Stroj za automatsko sortiranje paketa u sat vremena može obraditi čak 15.000 paketa, što pošti omogućava širenje na brzorastućem tržištu paketskog prometa u narednih 10 godina.

P.hr/I.Barać