Highlander od ove godine i na najjačem tržištu na svijetu

21. siječnja 2022.

Foto: Predrag Vucković

Planinarenje je posljednjih nekoliko godina sve popularnija aktivnost koju više ne prakticiraju isključivo profesionalci, već i brojni rekreativci. Mir koji pružaju planine, svjež zrak i pogled s vrhova, šumski obronci i vedro nebo iznad njih pružaju upravo to. Poseban planinarski doživljaj nastao u Hrvatskoj 2017., koji se proširio diljem svijeta je Highlander, planinarska avantura koja se održava u 15 zemalja svijeta, a od ove godine dolazi i u SAD.

Riječ je o najvećem svjetskom tržištu long-distance planinarenja, što ovu suradnju čini još važnijom i predstavlja jedno od najvećih postignuća ovog hrvatskog brenda, a ujedno je i značajna reklama Hrvatskoj u cijelom svijetu. 

"Izuzetno smo sretni i ponosni što će se hrvatski planinarski event Highlander ove godine organizirati i u Americi. Lansiranje na američko tržište predstavlja zasigurno našu najveću pobjedu do sada i siguran sam, prekretnicu u poslovanju jer se radi o najjačem tržištu na svijetu, ali i tržištu koje treba fokus na zdravlje i brigu o prirodi“, rekao je izvršni direktor Highlandera Jurica Barać, navodeći kao će se to dogoditi u Kaliforniji, u regiji Big Bear Lake od 27. rujna do 2. listopada na kojem očekuju sudionike iz preko 40 zemalja svijeta.

Amerika broji preko 40 milijuna ljudi koji su na neki način povezani s planinarenjem na razini godine, a ogroman broj nacionalnih parkova i prekrasnih lokacija ukazuje na to da će Amerika uskoro postati njihovo primarno tržište.

"Kad smo prije šest godina startali s projektom znali smo da ćemo jednog dana doći i na američko tlo i to se upravo događa, a najzaslužniji su Highlander i Spartan Race timovi koji su mjesecima intenzivno radili na ovom projektu te im se ovim putem zahvaljujem, kao i našim partnerima i prijateljima, bez kojih ovo ne bi bilo moguće“, rekao je Barać.

Održavanje Highlandera u SAD-u rezultat je strateškog partnerstva hrvatskog brenda s vodećom svjetskom event tvrtkom Spartan Race koji je sklopljen 2021. godine.

"Partnerstvo Spartana s hrvatskim brendom Highlander omogućuje nam da potaknemo još više ljudi diljem svijeta da sudjeluju u fizički zahtjevnim aktivnostima za koje misle da su im izvan dosega. Ovdje se radi o pronalaženju naših granica, a zatim o njihovom prelasku", rekao je osnivač i izvršni direktor Spartan Race-a Joe De Sena.

Ono po čemu je Highlander, osim po energiji, drugačiji od ostalih planinarskih događaja je i činjenica da ima zabavan i edukativan sadržaj te satove yoge i fizioterapije, a osim toga sudionici su tijekom avanture na digitalnom detoksu, odnosno ne koriste smart uređaje bez kojih je svakodnevicu danas nemoguće zamisliti.

P.hr/I.G