Heineken imenovao dva nova člana menadžmenta

9. lipnja 2021.

Ružica Račić Mršo / Foto: Heineken

Ružica Račić Mršo imenovana je direktoricom marketinga kompanije Heineken Hrvatska, dok je Slobodan Zlatanovski preuzeo poziciju direktora prodaje. Oboje njihovih prethodnika, Filip Rabuzin i Romina Ivančić, odlučili su svoje nove karijere nastaviti izvan tvrtke.

Na svojoj novoj poziciji Ružica Račić Mršo usredotočit će se na oblikovanje strategije brendova te izvršavanje različitih marketinških funkcija. Sa svojom iznimnom stručnošću u području izgradnje i upravljanja brendom, usmjerenošću na postizanje rasta te sposobnošću prepoznavanja poslovnih prilika, zasigurno će pridonijeti jačanju tima, priopćeno je iz kompanije.

Račić Mršo ima više od 20 godina radnog iskustva u vodećim međunarodnim kompanijama u sektoru robe široke potrošnje. U Heineken Hrvatska došla je iz tvrtke The Coca-Cola Company Adria s pozicije menadžerice za poslovnu i komercijalnu strategiju, poslovnog partnera za marketinške, strateške i istraživačke timove te punionicu. Prije TCCCA, šesnaestogodišnju karijeru gradila je u tvrtki Nestlé gdje je bila odgovorna za upravljanje i komunikaciju brenda, uvide o tržištu i potrošačima te provedbu integriranih medijskih planova. Radila je i za Unilever Hrvatska gdje je pridonijela znatnom rastu kategorije proizvoda za osobnu njegu na domaćem tržištu.

Kao novoimenovani direktor prodaje Slobodan Zlatanovski vodit će Heinekenov hrvatski prodajni tim s fokusom na održivi rast u svim kanalima. Bit će zadužen i za izvrsnost u izvedbi i ostvarivanju komercijalnih ciljeva, ali i za razvoj planova i odnosa s kupcima i potrošačima.

Slobodan Zlatanovski

Slobodan Zlatanovski / Foto: Heineken

Zlatanovski se pridružuje kompaniji nakon što je devet godina u kompaniji Nestlé SEM radio na različitim pozicijama u prodaji, a u posljednje vrijeme obavljao i funkciju direktora prodaje Nestlé Professional North Hub Adriatica. Unatoč koronakrizi uspio se dokazati kao snažan lider, osiguravši kontinuitet poslovanja u svim kanalima out-of-home. Provedbom nekoliko različitih projekata postigao je odlične prodajne rezultate u kategoriji hrane i pića, istodobno održavajući profitabilnost i optimizirajući troškove. Prije toga bio je voditelj prodaje za Hrvatsku kad je Nestlé Professional postizao dvoznamenkasti rast i profitabilnost. Slična postignuća imao je i kao nacionalni menadžer ključnih kupaca u Nestléu Srbija, ali i radeći u Neltu, najvećoj distribucijskoj tvrtki u Srbiji.

P.hr/I.B.