Hamburger s malo više plijesni, molim!

24. veljače 2020.

Foto: Pixabay

Nova reklamna kampanja u kojoj se pojavljuje najpoznatiji sendvič lanca Burger King, na kojemu raste plijesan, podijelio je marketinške stručnjake i ispitane konzumente koji traže zdraviju i prirodniju brzu hranu, prenosi Market Watch. 

Reklama prikazuje njihov Whooper prekriven pljesni uz poruku kako Burger King povlači umjetne konzervanse iz svojeg najprepoznatljivijeg proizvoda. Reakcije publike i marketinških stručnjaka bile su vrlo raznolike - od oduševljenja zbog uklanjanja konzervanasa do gađenja izgledom hrane s reklame. 

Kontraverzni zeleni burger, kojeg je predstavio ovaj veliki lanac restorana brze prehrane, dolazi na tržište bez umjetnih konzervansa, a jednak pristup svim svojim proizvodima koje imaju u ponudi planiraju napraviti u svim svojim restoranima u Sjedinjenim Američkim Državama i u većini Europe do kraja ove godine.

Vlasnik brenda ovih restorana, tvrtka Restaurant Brands International, smatra kako će kupci preferirati zdravije sastojke nego specijalne efekte koji se koriste u marketingu hrane.

Sličnim korakom kreće i najveći svjetski igrač brze prehrane McDonalds, koji je najavio kako će iz sedam svojih burgera uskoro povući umjetne boje, okuse i konzervanse.

Prema istraživanju YouGov, kojeg je proveo američki lanac dućana Whole Foods, 57 posto milenijalca i njihovih roditelja kupuju više zdravih proizvoda nego što su to činili prije pet godina, a istraživanje agencije Nielsen iz 2018. godine pokazuje kako su mladi ljudi spremniji platiti više za proizvode koji su napravljeni s prirodnim, više okolišno neutralnim sastojcima. 

P.hr/K.S.