Argentinac Gaston Taratuta je EY Svjetski poduzetnik godine
Gaston Taratuta /Foto: EY Svjetski poduzetnik godine
Argentinski poduzetnik Gaston Taratuta, osnivač i vlasnik ugledne oglašivačke tvrtke Aleph, osvojio je titulu EY Svjetskog poduzetnika godine, i to konkurenciji od 50 nacionalnih pobjednika iz 41 zemlje svijeta. Hrvatsko poduzetništvo u Monacu su predstavljali Miljenko Borščak i Stiven Toš, vodeći ljudi kompanije Bomark Pak.
Iskusni veteran marketinga i prodaje Gaston Taratuta je uvidio teškoće s kojima se u zemljama u razvoju susreću kompanije i oglašivači. Nedostatak konkretnih mogućnosti za povezivanje s vodećim svjetskim digitalnim platformama kao što su Twitter, LinkedIn i Snapchat, potaknuo ga je da 2005. pokrene Internet Media Servis (IMS) kako bi u rodnoj Argentini pokrenuo digitalni ekosustav.
Prošle je godine Gaston povezao IMS i slične akvizirane kompanije kako bi osnovao Aleph Group. Njegova globalna oglašivačka kompanija, prisutna na 90 tržišta diljem četiri kontinenta te pomaže digitalnim ekosustavima zemalja u razvoju i tako osnažuje razvoj globalne tehnološke industrije.
"Mi poduzetnici često se u razvoju svojih ideja susrećemo s preprekama i odbijanjima, ali kad vjeruješ u sebe i u ono što radiš, ne odustaješ pa prepreke postaju samo usputna stanica do konačnog uspjeha“, poručio je Gaston Taratuta prilikom preuzimanja nagrade EY Svjetski poduzetnik godine za 2022.