Francuzi otkrivaju hrvatske turističke adute

22. svibnja 2023.

Foto: Shutterstock

U prva četiri mjeseca ove godine 23 posto je više turističkih dolazaka i 12 posto više noćenja gostiju iz Francuske u usporedbi s istim razdobljem lani, izvijestila je direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj Daniela Mihalić Đurica.

"Vjerujemo da ćemo se ove godine približiti rekordnim rezultatima iz 2019. kada smo ostvarili 640.00 dolazaka francuskih gostiju", izjavila je Mihalić Đurica na završnici festivala Tjedan zaljeva Morbihan u gradu Vannesu, u regiji Bretanji.

Rezultat je to povoljnijih globalnih zdravstvenih prilika, ali prije svega promotivnih kampanja na francuskome tržištu, kaže ona.

"Sve se više razvijamo uz pomoć drukčijih proizvoda, a maritimna baština samo je jedan od njih i zato su nam festivali poput ovoga u Bretanji iznimno važni", dodala je i zahvalila na pomoći udruzi Cronaves iz Splita koja već desetak godina širom Europe popularizira i predstavlja hrvatsku maritimnu baštinu.

Govoreći o kampanjama i aktivnostima Predstavništva HTZ-a u Francuskoj, istaknula je da je posljednjih mjeseci naglasak na predstavljanju hrvatskih regija poput Zagreba, Kvarnera, Istre i Slavonije, ali i na bogatstvu prirodne baštine i održivom razvoju.

"U tijeku su i kampanje sa strateškim partnerima te brojne PR i marketinške aktivnosti. Tjedan u Bretanji iskoristili smo za predstavljanje turističke ponude Kvarnera s naglaskom na otok Krk, Vodice i Split, kazala je te napomenula da ne postoji nijedan veći dio Francuske koji od travnja do kraja listopada nije povezan s Hrvatskom barem jednom izravnom avionskom linijom.

Ocjenjuje da je Francuska vrlo potentno tržište sa 65 milijuna ljudi, a mnogi godišnji odmor i putovanja planiraju u predsezoni i posezoni, što je Hrvatskoj vrlo interesantno.

"Francuzi imaju jako mnogo dana godišnjeg odmora, a upravo su ovoga svibnja imali četiri nacionalna praznika sa spajanjima s vikendima i to su, naravno, koristili za putovanja. U prilog tome ide i činjenica da praktično svaka dva mjeseca djeca imaju školske praznike i sve to koristi se za putovanja", objašnjava.

Dubrovnik, a posebno Split, još uvijek su najpopularnija odredišta francuskih gostiju, ali se njihov interes sve više širi prema sjeveru Hrvatske, Zagrebu, Slavoniji, Istri i Kvarneru. Stoga agencije i turoperatori sve češće otvaraju nove programe i čarterske linije za Francuzima nepoznate destinacije.

"Potencijali Hrvatske za goste iz Francuske uistinu su sjajni, a na sve to utjecao je ulazak Hrvatske u eurozonu i Schengen", kaže direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.

 

 

 

 

Hina/P.hr