Francuski mediji promoviraju Hrvatsku kao hit-destinaciju

13. kolovoza 2020.

Foto: HTZ

U udarnom terminu francuskog TV kanala TF1 prikazana je popularna emisija Cuisine impossible u kojoj su predstavljene gastronomske čari Slavonije. Riječ je o emisiji koja destinacije predstavlja otkrivanjem lokalnih proizvoda i proizvođača, a posebna emisija o Hrvatskoj nastala je u organizaciji Hrvatske turističke zajednice, Predstavništva HTZ-a u Francuskoj i Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije.

"Iznimno gledana emisija koju prati više od milijun gledatelja predstavila je hrvatsku regiju koju francuski ljubitelji putovanja tek otkrivaju. Ova je emisija pridonijela ne samo promociji turističke ponude Slavonije već i različitosti cjelokupne hrvatske turističke ponude. Uz to, vjerujem da će emitiranje potaknuti i veći broj rezervacija za iduću godinu kada će veliki broj Francuza realizirati svoja putovanja planirana u ovoj godini", izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić naglasivši kako u Hrvatskoj trenutno prosječno na dnevnoj bazi boravi oko 14 tisuća francuskih gostiju.

U emisiji posvećenoj Slavoniji francuski vrhunski kuhar Julien Duboue prihvatio je izazov prema kojem je, nakon degustacije fiš-paprikaša domaćina lokalnog OPG-a Zoltana Jovića, za manje od 48 sati trebao pripremiti identično jelo, to jest identificirati sastojke ovoga autentičnog slavonskog jela, uloviti ribu u Dunavu i nabaviti preostale namirnice. Nakon uspješno ostvarenog izazova, istaknuo je izuzetno gostoprimstvo Slavonaca.

U emisiji su prikazani iločki pejzaži i podrumi, vinogradi, kvalitetno vino, a Slavonija je predstavljena kao regija s bogatom turističkom ponudom.

Cuisine impossible

Foto: Cuisine impossible

"Zadovoljni smo uspješnom realizacijom ovog projekta koji je Hrvatskoj pomogao da se još jednom plasira na listu omiljenih europskih destinacija Francuza, koji iz godine u godinu otkrivaju nove hrvatske regije. Sigurni smo da će u nadolazećem razdoblju bogatstvo turističke ponude Slavonije privlačiti sve više Francuza", istaknula je direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj Daniela Mihalić Đurica dodavši kako i brojni drugi francuski mediji posljednjih dana izvještavaju o Hrvatskoj kao hit-destinaciji.

Primjerice, u najgledanijem terminu francuske nacionalne televizije M6 emitirana je emisija Zone interdite, u cijelosti posvećena hrvatskom turizmu i Hrvatskoj koja je predstavljena kao jadranski dragulj i hit-destinacija za francuske goste posljednjih godina. Emisiju pod nazivom Francuzi našli svoje mjesto pod hrvatskim suncem do sada je pogledalo nekoliko milijuna ljudi, a prikazane su destinacije poput Splita, Pakoštana, Nacionalnog parka Krka, Brača, Hvara i Paga, uz niz korisnih savjeta za ostvarenje idealnog odmora u Hrvatskoj. 

Prestižni francuski tjednik Le Figaro je pak u svom članku uvrstio otok Lopud na prvo mjesto od triju mediteranskih rajskih otoka, uz grčki Santorini i korzikanski Brando, dok je francusko izdanje lifestyle magazina Grazia u svom članku s naslovom Najljepši europski otok: donosimo izbor najljepših koje sanjamo posjetiti objavilo listu na kojoj je uvrštena i Hrvatska, točnije, otok Hvar koji se našao na visokom petome mjestu najljepših europskih otoka.

I lider među francuskim motonautičkim medijima te mjesečnik s 25-godišnjom tradicijom Moteaur Boat u svom kolovoškom broju predstavlja Hrvatsku kao nautički raj, s posebnim naglaskom na Vis koji je novinarsko-snimateljsku ekipu oduševio svojom ljepotom i autohtonim doživljajem.

U HTZ-u podsjećaju kako je u tijeku i snimanje popularne 90-minutne putopisne emisije Echappées Belles u Istri te na otocima Cresu i Pagu. Emisiju prati gotovo dva milijuna gledatelja, a epizoda o Hrvatskoj bit će prikazana u svibnju 2021. godine u udarnom terminu na nacionalnom TV kanalu France 5.

P.hr/I.B.