FlixBus lani vratio značajan broj putnika iz 2019.

27. siječnja 2022.

Foto: Shutterstock

FlixBus, jedan od najvećih europskih prijevoznika, prošlu je godinu završio zadovoljavajućim rezultatima. Unatoč mnogobrojnim izazovima na globalnom, ali i domaćem terenu, njegovim se uslugama lani koristilo 30 milijuna putnika diljem svijeta, što je jednako kao i prve pandemijske godine. Time je FlixBus, zahvaljujući snažnim autobusnim partnerima, rundom financiranja u lipnju 2020. godine, snažnom akvizicijom Greyhounda u SAD-u, daljnjim širenjem na tržište Brazila te kontinuiranim ulaganjem u željeznice, odnosno u FlixTrain, zadržao stabilno poslovanje i posvetio se održivom načinu poslovanja.

Stabilnost u poslovanju, kontinuirana ulaganja te pozicioniranje kompanije u smjeru snažnoga budućeg rasta, već početkom ove 2022. godine dovodi do promjene imena FlixMobility GmbH Grupe u FlixMobility SE te restrukturiranja upravljačkog tima.

Prošle, 2021. godine, FlixBus je u Hrvatskoj proslavio punih pet godina te su na početku ljetne sezone pokrenute sve međunarodne linije na kojima je prometovao u pretpandemijsko vrijeme, odnosno rekordne 2019. godine. U ljetnoj sezoni vratili su više od 70 posto putnika iz 2019. godine.

Čvrstim etabliranjem u prijevozničkoj industriji tvrtka je, ističe se u priopćenju, u određenoj mjeri uspjela stati na kraj iskorištavanju tržišne situacije nepovoljne za postojeće i potencijalne korisnike.

"Od značajnih koraka, od kojih su najviše koristi imali sami putnici, izdvaja se ponovno povezivanje Rijeke i Zagreba zelenim FlixBus autobusima. Ovim povezivanjem na navedenu liniju dodan je FlixBus kao novi autobusni prijevoznik, što je znatno utjecalo i na smanjenje cijena prijevoznih karata. U pojedinim terminima putnici sada mogu putovati za 50 posto niže cijene, što u konačnici jasno upućuje na to da konkurencija donosi pozitivne promjene za krajnje korisnike usluge autobusnog prijevoza", navodi se u priopćenju.

Ante Grbeša

Ante Grbeša / Foto: FlixBus

Značajnu ulogu u hrvatskome autobusnom prijevozu označio je i nedavni početak suradnje FlixBusa s jednim od najvećih hrvatskih autobusnih prijevoznika Čazmatransom, čime se daljnjim budućim koracima povećava razina usluge autobusnog prijevoza Hrvatske. Veća frekvencija polazaka, bolja povezanost stanovništva Hrvatske te bolja dostupnost za daljnji razvoj turizma samo su neke od prednosti ove suradnje, kažu u FlixBusu.

"Zahvaljujući lokalnom FlixBusovu timu, koji neprestano traži načine na koje bi osigurao kontinuirano poslovanje našim hrvatskim autobusnim partnerima u promjenjivim uvjetima koje nameće pandemija, uspjeli smo pronaći ravnotežu u poslovanju koji je naš poslovni model učinilo održivim. U konačnici, najviše su profitirali i putnici. Iznimno je važno naglasiti nužnost usklađivanja poslovanja s direktivama Europske unije i drugom stečevinom EU-a. Hrvatska kao dio Europske unije treba provesti usklađivanje Zakona o cestovnom prometu s EU regulativom jer su jasno vidljive pozitivne koristi usklađenosti na svim EU tržištima. Određenim je koracima Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture djelomice pokrenulo usklađivanje s EU regulativom u smislu odobravanja kabotaža čime je značajno porasla iskoristivost postojećih kapaciteta, značajnije uposlena postojeća radna snaga te porasla potražnja za novom povezanošću s Hrvatskom, a putnicima doista i omogućena bolja i jača povezanost, no to još uvijek nije dovoljno", komentirao je Ante Grbeša, direktor FlixBusa CEE South regije.

P.hr/I.B.