Factoryju pandemija otvorila nove mogućnosti

9. ožujka 2021.

Uspješne hrvatske IT kompanije uglavnom su smještene u velikim gradovima, ali ima ih i u manjim sredinama. Virovitica se može pohvaliti tvrtkom Factory koja je svojim rješenjima privukla veliki broj hrvatskih i međunarodnih klijenata. Lani su ostvarili više od osam milijuna kuna prihoda, a ove godine očekuju i 10 milijuna.

„Za našeg klijenta iz Kuvajta razvijamo e-commerce rješenja, osim njih, surađujemo s klijentima iz Njemačke. Radimo za jednu veliku grupaciju iz branše građevine, njima radimo aplikaciju uz pomoć koje mogu naručivati beton na gradilišta, to radi na razini cijele Njemačke. Aplikacija zaista pojednostavljuje njihovo poslovanje", pojašnjava Matej Sudar, kreativni direktor, suosnivač i suvlasnik Factoryja koji je 2012. godine osnovan pod imenom Plava tvornica.

Nakon što je Factory prošle godine postao prvi Pimcore partner u Hrvatskoj, otvorene su im nove mogućnosti i sada više ciljaju na veće klijente. Riječ je o open-source sustavu koji im omogućava da prate potrebe svojih klijenata, pomognu im dodatno poboljšati poslovanje i omoguće skalabilnost.

Posljednjih godinu dana ured tvrtke u Virovitici, ali i onaj koji imaju u Osijeku, služi samo za povremene sastanke, a 50-ak zaposlenika radi od kuće. Pandemija im je donijela jednu dobru stvar - počeli su zapošljavati ljude koji fizički nisu u Virovitici ili Osijeku, već iz cijele Hrvatske, pa čak i šire, a kojima prije nisu imali pristup.

Ovaj stanar virovitičkog inkubatora privlači mlade stručnjake, ne samo brojnim nagradama koje osvaja posljednjih godina već i brojnim aktivnostima u lokalnoj zajednici. Organiziraju interne akademije i radionice, uključeni su u stvaranje obrazovnih programa te na druge načine surađuju s fakultetima i školama. Ova uloga Factoryja za slavonski grad podjednako je važna kao i ona koju kao uspješna tvrtka ima za gospodarstvo toga kraja.

 

Ivana Barać/Franjo Maltar