Ekološka rješenja iz Rijeke za zelenu budućnost

5. studenoga 2021.

Foto: Pixabay

Riječka tvrtka Valigo osnovana je prije osam godina, a osnovna joj je djelatnost proizvodnja bioloških sredstava za čišćenje i odmašćivanje. Tako su 2017. godine proizveli višenamjenski proizvod za čišćenje, odmašćivanje i dezinfekciju 3u1 Ultra Plus.

"Osluškujući potrebe tržišta, odlučili smo se na proširenje palete proizvoda za dezinfekciju. Na tržište smo plasirali dezinficijens za ruke Direkt, za čije se svojstvo dezinfekcije rabe aktivne tvari koje nisu agresivne za kožu potrošača, što je i dokazano dermatološkim testom. Dezinficijens za površine Active učinkovito štiti od bakterija i virusa a da pritom ne oštećuje površine. U ponudi imamo još i proizvode za potrebe industrije, odmašćivač Bio Industry 95 i Eco graf za uklanjanje grafita", istaknula je Ivona Odorčić, članica Uprave tvrtke Valigo, navodeći kako se njihovi proizvodi baziraju na ekološki prihvatljivoj formuli koja ima niski utjecaj na okoliš.

DezinficijensFoto: Valigo

Odorčić ističe kako je cilj njihova poslovanja smanjiti negativan utjecaj na okoliš i zdravlje te potaknuti odgovorno ponašanje.

Stalna prilagodba potrebama tržišta

"Proizvode plasiramo pretežno na području Republike Hrvatske, nešto malo i u zemlje Europske unije, a planiramo i plasman na tržišta izvan EU-a. Svoje proizvode nudimo putem veleprodaje i komisijske prodaje. Kupci su nam tvrtke koji prepoznaju kvalitetu proizvoda i rabe ih u svojem redovnom poslovanju", ističe Ivona Odorčić.

Kapacitet proizvodnje prilagođavaju potrebama tržišta. Primjerice, u 2020. godina bila je golema potražnja za sredstvima za dezinfekciju, a već ove godine primijećen je pad potražnje i zasićenje tržišta takvim proizvodima, no u ovoj tvrtki ističu kako su spremni odgovoriti na izazove koji dolaze i povećati svoje kapacitete.

"Danas je konkurencija velika, proizvodi su lako dostupni i vrlo se teško istaknuti u mnoštvu ponuda. Zbog toga smo kanale prodaje usmjerili više na izravnu prodaju kako bismo pružili kupcima osobni pristup, podršku i prilagodbu za vrijeme cijele suradnje. Zadovoljstvo kupaca na prvom nam je mjestu", kaže Odorčić navodeći kako je u tome iznimno važna edukacija potrošača.

Cilj je održati kvalitetu 

Potrebna je jaka marketinška akcija i mnogo više truda i financijskih sredstava za promociju domaćih proizvođača, a to može biti veliko opterećenje manjim tvrtkama. Stoga u ovoj tvrtki smatraju da je važna edukacija potrošača kako bi mogli podržati kvalitetne hrvatske proizvode i pridonijeti jačanju hrvatskih poduzeća i gospodarstva u cjelini.

"Znakove Hrvatske kvalitete primili smo za proizvode iz linije za dezinfekciju. U razvoj proizvoda uloženo je mnogo truda i vremena. Proveli smo niz analiza učinkovitosti proizvoda na institutima u RH i EU. Trud je prepoznao i HGK, stoga smo iznimno ponosni na dodjelu znakova Hrvatske kvalitete i cilj nam je da tu kvalitetu i održimo", kaže Ivona.

Ova tvrtka planira daljnja ulaganje u modernizaciju proizvodnog pogona i proširenje palete proizvoda u smjeru industrijske i institucijske potrošnje. Primarni im je cilj pratiti potrebe kupaca te u slučaju zahtjevnih projekata ponuditi im i tehničko-tehnološka rješenja u suradnji sa stručnjacima.

"U planu nam je uvođenje sustava kvalitete te znaka zaštite okoliša. To će potrošačima, uz znakove Hrvatske kvalitete, dati sigurnost u vidu ozbiljnosti poslovanja, ali i dodatno istaknuti kvalitetu naših proizvoda i usluga", zaključuje Ivona Odorčić, članica Uprave Valiga.

Znakovi kvalitete

P.hr