Dvoznamenkasti rast prihoda AD Plastik grupe

30. listopada 2019.

Foto: AD Plastik

AD Plastik Grupi za prvih devet mjeseci 2019. godine poslovni prihodi porasli su za 16,6 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine i iznose 1.095,32 milijuna kuna, navodi se u objavljenom međuizvještaju vodstva tvrtke.

"Poslovni rezultati za prvih devet mjeseci pokazuju pozitivne trendove našeg poslovanja, unatoč nešto nepovoljnijim utjecajima na tržištu. Od početka godine usmjereni smo na industrijalizaciju i realizaciju ugovorenih projekata. Osim početka serijske proizvodnje redizajniranog Twinga i novog Clia 5 koje su započele u drugom tromjesečju, do kraja godine započet će i serijska proizvodnja vrlo zahtjevnog projekta Forda, s kojim prvi puta surađujemo na programu bojenja, te redizajniranog Smarta", rekao je Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastik Grupe.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 133,54 milijuna kuna na razini Grupe, što je rast od 3,57 posto, a ostvarena je EBITDA marža od 12,19 posto. Rast prihoda, EBITDA-e i povoljniji neto financijski rezultat utjecali su i na rast neto dobiti Grupe od 6,28 posto koja u izvještajnom razdoblju iznosi 63,86 milijuna kuna.

"U posljednjih smo nekoliko mjeseci ugovorili značajne poslove razvoja i proizvodnje komponenti u Rusiji, koji se najvećim dijelom odnose na nove modele alijanse Renault-Nissan-AvtoVAZ, jednog od naših ključnih kupaca na tom tržištu. Ovi će projekti značajno popuniti kapacitete naših ruskih tvornica što će omogućiti daljnji rast i razvoj grupacije na tom tržištu. U automobilskoj industriji imamo zasluženu poziciju kvalitetnog i pouzdanog partnera, a pronašli smo i poslovnu nišu u kojoj ostvarujemo rezultate iznad prosjeka same industrije", izjavio je Došen.

P.hr/J.V.