Dva hrvatska brenda u pohodu na svjetsko tržište

24. svibnja 2021.

Foto: BiteMe

Premda relativno mala, Hrvatska se može pohvaliti dobrim brendovima, a posebna je vijest kada se realizira suradnja između njih. Primjer su brendovi dviju hrvatskih kompanija čiji su proizvodi naizgled nespojivi, a zapravo se idealno nadopunjavaju. Riječ je o Highlanderu kao seriji atraktivnih planinarskih događaja i BiteMe - energetskim pločicama idealnima za planinare.

"Iznimno sam sretan zbog ove suradnje i smatram da ima veliki potencijal za dugoročno partnerstvo. I mi smo počeli kao startup, stoga imamo razumijevanja za sve izazove s kojima se suočava BiteMe, a s njima smo se povezali na dubljoj i većoj razini od samo one poslovne. Uzbuđeni smo zbog svih zajedničkih izazova koji nas čekaju", rekao je Jurica Barać iz Highlandera.  

Jurica Barać Jurica Barać / Foto: Shouk Alsayegh 

Highlander je u samo nekoliko godina prešao put od Velebita do zadivljujućih svjetskih planina s ciljem inspiriranja ljudi da izađu iz svoje zone udobnosti i ustaljene rutine kako bi postali bolja verzija sebe, a pritom pridonijeli i boljem svijetu. Pruža jedinstvenu avanturu once-in-a-lifetime na kultnim svjetskim odredištima. Jedan od najvažnijih ciljeva ovog događaja jest promocija aktivnog i zdravog načina života planinarenjem te očuvanjem i brigom za prirodu koju ostavljamo naraštajima u nasljeđe, promovirajući filozofiju 'Leave No Trace'.

"Podupiremo zdravi način života biljnim proizvodima i 100-postotnom prirodnom energijom. Profesionalni sportaši, rekreativni trkači, biciklisti, planinari, ljubitelji fitnessa i dvoranskih sportova, svi će oni u proizvodima BiteMe pronaći potporu za svoje aktivnosti jer pružaju dugotrajnu energiju, pri čemu svaki zalogaj donosi nutrijente koji su važni za normalno funkcioniranje tijela", rekao je Edo Mujkić iz BiteMe Nutritiona.

Edo Mujkić Edo Mujkić / Foto: BiteMe Nutrition 

Osnivači su nadahnuće za razvoj svojih pločica pronašli u povijesnom nasljeđu Mediterana i lokalnim sastojcima, a karakteristične su okuse spojili u osvježavajuće organske energetske proizvode. Riječ je o proizvodima koji su u potpunosti prilagođeni potrebama veganske i bezglutenske prehrane. U njihov je razvoj utrošeno više od dvije godine kako bi se postigli savršeni omjeri ugljikohidrata, masti i proteina, a odlične funkcionalne energetske pločice jedinstvenih su okusa, s organskim sastojcima poput smokve, maslinova ulja, cvijeta lavande, limunova ulja, badema i soli.

Baš poput Highlandera, BiteMe se sve više širi izvan hrvatskih granica, pa se tako može pronaći na policama u Sloveniji, Poljskoj, Danskoj, Estoniji i Njemačkoj. Misija brenda razbijanje je predrasude da biljna hrana ekološkog podrijetla nema dobar okus, i to im itekako polazi za rukom.



 

P.hr/I.G.