Dubrovnik ugostio 600 južnokorejskih gostiju i influencera

21. studenoga 2022.

Foto: Uniline

U organizaciji Unilinea, posljednjih dana Dubrovnik je posjetilo više od 600 najuspješnijih prodajnih predstavnika kompanije iz Južne Koreje. Ovo je još jedna potvrda da je Dubrovnik na južnokorejskom tržištu prepoznat kao premium destinacija.

Program ovoga ekskluzivnog incentive putovanja pod nazivom Romantic Croatia, Diamond Invitation obuhvatio je najbolju ponudu hrvatske gastronomije, kulture i tradicije, a ovo je još jedna potvrda da je Dubrovnik na južnokorejskom tržištu prepoznat kao premium destinacija.

"Incentive putovanja iznimno su važna za hrvatski turizam, a dolazak grupe južnokorejskih turista odličan je znak za nadolazeću predsezonu i za Dubrovnik i za cijelu Hrvatsku. Od pojave pandemije koronavirusa gosti iz ovog dijela svijeta nisu posjećivali Hrvatsku, međutim, ovog su ljeta u našu zemlju počeli stizati prvi turisti iz Južne Koreje, koji su našu zemlju prepoznali kao iznimno sigurnu destinaciju. Interesa za putovanja u Hrvatsku sve je više, a posebno za ovu vrstu turističke ponude", izjavila je Martina Tomić, voditelj prodaje u Unilineu.

Među gostima koji su u Dubrovnik sletjeli privatnim čarterom Korean Aira bili su i deseci južnokorejskih influencera, koji će promoviranjem Hrvatske na društvenim mrežama, zasigurno potaknuti dodatni interes gostiju iz Južne Koreje. Gosti iz ove zemlje destinaciju biraju prema lifestyleu i kulturi, a Hrvatsku su prepoznali kao iznimno sigurnu destinaciju, vrhunske gastronomske i kulturne ponude.

Podaci iz razdoblja prije pandemije pokazivali su koliko je Južna Koreja važno emitivno tržište. Tako je 2019. godine u Hrvatsku došlo više od 400.000 turista iz Južne Koreje, koji su ostvarili više od 511.000 noćenja.

 

P.hr