Domaće prehrambene tvrtke predstavljene na sajmu u Kini

10. lipnja 2021.

Foto: Shutterstock

Domaći proizvodi poput vina, maslinovog ulja, likera, rakija, konzervirane ribe te različitih namaza, ali i hrvatska turistička ponuda izazvali su i ove godine veliki interes kineskih posjetitelja na 2. Međunarodnom sajmu Kine i zemalja srednje i istočne Europe, koji se održava u kineskom gradu Ningbo od 7. do 11. lipnja.

Ovogodišnje se izdanje zbog pandemije održava u offline i online obliku, stoga su domaći proizvodi hrvatskih tvrtki izloženi na zajedničkom hrvatskom štandu u organizaciji HGK, dok su poslovni razgovori hrvatskih i kineskih sudionika organizirani u virtualnom obliku.

Na sajmu su svoje proizvode i usluge predstavili Badel 1862, Podravka, Neva, Inovatus usluge, ROX, Vegetariana, Aura, Atmosfera, Uniline te Hrvatska turistička zajednica.

Međunarodni sajam robe široke potrošnje u gradu Ningbo održava se već 19. godinu, a ove godine na njemu sudjeluje više od 2.000 izlagača uz procjenu kako će sajam posjetiti oko 6.000 profesionalnih kupaca.

Osim sajamskog prostora na kojemu su izloženi proizvodi, tvrtke mogu proizvode predstaviti i putem online platforme koja je dostupna tijekom cijele godine. Premda je u Kini online prodaja jako zastupljena, profesionalni kupci i dalje se odlučuju za posjet sajmu jer je moguće pogledati proizvod te dobiti informacije iz prve ruke.

Hrvatska je u Kini poznata turistička destinacija koju je u 2019. godini posjetilo gotovo pola milijuna kineskih turista, stoga su sajmovi ovakve vrste i prilika da potencijalni kineski turisti upoznaju domaće okuse i kvalitetu i prije posjeta Hrvatskoj.

P.hr