dm u Hrvatskoj ostvario rast prometa od 4,8 posto

24. listopada 2019.

Foto: dm

U poslovnoj godini 2018./2019. dm je u Hrvatskoj ostvario rast prometa od 4,8 posto, koji iznosi 2,22 milijarde kuna, a u širenje i modernizaciju prodajne mreže uloženo je 53,7 milijuna kuna.

"Protekle poslovne godine nastavili smo ulagati u širenje prodajne mreže te smo otvorili četiri nove prodavaonice i modernizirali njih 18", istaknuo je Mirko Mrakužić, direktor dm-a. "Otvorili smo i tri nova OTC odjela, a u OTC segmentu imamo rast prometa od 31,23 posto. Zabilježili smo i rast broja kupaca – njih više od 88.000 svakodnevno posjeti dm-ove prodavaonice, a rastao je i iznos prosječne kupovine", dodao je Mrakužić. Najavio je i rast suradnje s domaćim proizvođačima te veći broj domaćih proizvoda u ponudi dm-a.

Kako je navedeno, istraživanje agencije Ipsos potvrdilo je da je dm najpopularnija prodavaonica dekorativne kozmetike, proizvoda za osobnu njegu i higijenu te brigu o kućanstvu. Isto tako, ispitanici smatraju da ovaj trgovački lanac najviše ulaže u lokalnu zajednicu (43 posto), potiče kupce na razvijanje zdravih životnih navika (52 posto) te se najviše brine o djelatnicima (67 posto). Čak 92 posto ispitanika kupuje proizvode dm-ovih robnih marki, primarno zbog izvrsne kvalitete i cijene.

"Osluškujući potrebe i navike svojih kupaca, nastavili smo razvijati asortiman i usluge u dm-ovim prodavaonicama", naglasila je Gordana Picek, voditeljica nabave, marketinga i PR-a te prodajne regije u dm-u. "Police smo obogatili novim dm-markama poput premium robne marke Seniz za mušku njegu te domaćim proizvodima poput linije za njegu tijela Bella by Izabel Kovačić. Kupcima smo ponudili i novu uslugu savjetnice za šminkanje u sklopu koje su naše djelatnice našminkale 3.500 žena i djevojaka", ističe Gordana Picek.

Briga o djelatnicima jedan je od temelja poslovanja drogerijskog lanca, ističu u kompaniji. Prosječna neto plaća u prodavaonicama protekle godine iznosila je 10.200 kuna. Navedeno je da je više od 1.300 djelatnika dm-a provelo 191 dan na edukacijama, a 587 djelatnika i djelatnica volontiralo je u 198 ustanova diljem Hrvatske.

"Želimo biti potpora svojim djelatnicima i djelatnicama i tijekom važnih događaja u njihovu životu, te smo ove godine povisili potporu za svako novorođeno i posvojeno dijete koja sada iznosi 10.000 kuna, a svim roditeljima prvašića poklanjamo i slobodan, plaćen dan na prvi dan škole", rekla je Ana Fostač Krilčić, voditeljica ljudskih resursa i prodajne regije.

infografika dm

Danas dm posluje u 161 prodavaonici u 61 gradu gdje zapošljava 1.565 djelatnica i djelatnika. U poslovnoj godini 2019./2020. dm će uložiti 61,5 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana.

 

Krešimir Sočković