dm povećao promet za 13,6 posto, na 2,68 milijardi kuna

10. studenoga 2022.

Foto: dm

Tvrtka dm-drogerie markt Hrvatska u poslovnoj 2021./2022. godini, koja je završila u rujnu, ostvarila je ukupan promet od 2,68 milijardi kuna, što je 13,59 posto više u odnosu na godinu prije, dok je neto dobit od 66,6 milijuna kuna tek nešto niža nego lani, istaknuto je na konferenciji za novinare te tvrtke.

Prošle poslovne godine neto dobit je bila 67,18 milijuna kuna.

"Iza nas je još jedna uspješna poslovna godina u kojoj je ostvaren rast svih ključnih poslovnih pokazatelja", rekao je direktor dm-a Mirko Mrakužić.

Naveo je i kako je broj kupaca koji dnevno posjete prodavaonice dm-a dosegnuo gotovo 87.000 te da je promet u dm online prodavaonici rastao za više od 75 posto.

Mirko Mrakužić

Mirko Mrakužić / Foto: dm

Rast prometa u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda iznosio je više od 40 posto.

U protekloj poslovnoj godini, kako je rečeno, dm je uložio više od 61 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, online shopa i digitalizaciju poslovanja.

Uz šest novih prodavaonica, od kojih tri u gradovima u kojima ih dm do sada nije imao, otvoreno je 11 novih specijaliziranih odjela za bezreceptne medicinske proizvode.

U ovoj poslovnoj godini planira se uložiti više od 80 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, asortimana i u digitalizaciju poslovanja, najavio je Mrakužić.

Iz tvrtke izdvajaju i nastavak razvoja novih digitalnih usluga te usavršavanje postojećih.

Tako je razvijena aplikacija za pametne telefone "Moj dm", a od travnja ove godine, kada je pokrenuta, više od 40 posto svih online kupnji obavljeno je putem te aplikacije.

Također, vrijeme ekspresnog preuzimanja online narudžbi u prodavaonicama je prepolovljeno te je sada moguće proizvode preuzeti 90 minuta nakon narudžbe. Gotovo svaki četvrti kupac dm-ova online shopa u protekloj se godini koristio uslugom ekspresnog preuzimanja, ističu iz dm-a.

Prema iznesenim podacima, prosječna neto plaća zaposlenih u prodavaonicama iznosila je 11.191,24 kune.

Članovi Uprave osvrnuli su se i na održivost i društveno odgovorno poslovanje navodeći kako su prošlu poslovnu godinu obilježili i natječaj "Zajedno za zelene ideje", u sklopu kojeg je dm s više od 800.000 kuna podržao 17 ekoloških projekata.

Posebno su istaknuli postavljanje dm ekopunionica za tekuće deterdžente za rublje i posuđa u 12 prodavaonica dm-a u Zagrebu, Dubrovniku, Puli, Rijeci, Osijeku, Varaždinu, Zadru i Splitu.

Inače, dm Hrvatska ima 170 prodavaonica u 64 grada te zapošljava 1.857 djelatnika.

Hina/P.hr