Direktor tvrtke s najvećom mrežom influencera dolazi u Zagrebu

17. listopada 2019.

Foto: Shutterstock

Divimove je vodeća europska multiplatformna mreža koja je zabilježila čak 12 milijardi pregleda na YouTubeu u prvoj polovici 2019. godine, a ima više od 300 milijuna registriranih pretplatnika kod svojih 900 influencera u Njemačkoj, Španjolskoj, Nizozemskoj Italiji, Poljskoj i Francuskoj. Direktor te kompanije Tobias Schiwek stiže na treće izdanje RTL-ove konferencije Digital Shapers, gdje će među ostalim govoriti o Divimoveu i kreativnoj izvrsnosti koju isporučuju klijentima kako bi brendovi i influenceri pod njihovim okriljem rasli. Radili su tako za Ikeu, Nestle, Volkswagen, Universal, Pumu, Gillette, Hyundai i brojne druge velike kompanije.  

U svom će predavanju Schiwek poseban naglasak staviti na to kako pravilno ciljati publiku prema različitim segmentima i kako povećati doseg do ciljane skupine putem različitih platformi. Jer, kako kaže, platformi je danas više nego ikad, pa je i izbor za korisnike veći nego ikad. Danas proizvodimo za platformu koja sutra možda neće ni postojati.

Tobias Schgiwek

"Vodi se bitka za pažnju. Oglašivači, televizijske kuće, neprofitne i nevladine udruge bore se za pozornost iznimno segmentirane publike. Više od 500 minuta videomaterijala svake se minute učita na YouTube. Dvije trećine korisnika interneta na svijetu koristi Facebook, ali i TikTok privlači sve više korisnika. U Njemačkoj ih je čak više od četiri milijuna. Na konferenciji Digital Shapers govorit ćemo o tome kako vlastitim narativom i vlastitim vrijednostima doći do te segmentirane publike putem različitih platformi", najavio je Schiwek.

Inače, Schiwek je prije Divimovea radio u njemačkoj filmskoj kompaniji UFA, a potom i u digitalnom studiju UFA X koji je danas dio Divimovea. Ovaj digitalni strateg osnovao je i nekoliko startupa u medijskoj industriji i savjetovao brojne druge industrije na temu digitalnih promjena. Povrh toga, investitor je i mentor za nekoliko međunarodnih startupa te kao sveučilišni predavač redovito drži predavanja na temu poduzetništva i digitalne transformacije.

Digitalna transformacija ključ je kontinuiranog razvoja svake organizacije. Na koji način uvođenje digitalnih tehnologija utječe na učinkovitost procesa, prihode, motivaciju i produktivnost zaposlenika, transparentnost podataka i brojne druge segmente poslovanja najbolje će objasniti upravo Schiwek te ostali domaći i strani stručnjaci koji će ove godine sudjelovati na trećem izdanju RTL-ove konferencije Digital Shapers. Jednodnevna konferencija kojom RTL želi uputiti na iznimnu važnost digitalizacije procesa u gospodarstvu i društvu općenito održat će se 28. studenoga u Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu.

P.hr/K.S.