Infobip za Dior Beauty pokrenuo WhatsApp kampanju

11. svibnja 2022.

Foto: Infobip

Prvi put neki je luksuzni brend, a u ovom slučaju riječ je o brendu Dior Beauty, iskoristio WhatsApp kako bi pratiteljima na Instagramu omogućio pristup ekskluzivnim sadržajima i personaliziranim porukama, i to zahvaljujući najnovijem tehnološkom partnerstvu s vodnjanskom IT tvrtkom Infobip.

"Ovom smo kampanjom pomaknuli granice suradnje između luksuznih kozmetičkih proizvoda i tehnologije u pružanju inovativnih iskustava kanalima za koje znamo da naši kupci vole. Aplikacija WhatsApp omogućila nam je da razmišljamo izvan postojećih okvira i osmislimo komunikaciju s pratiteljima na Instagramu te im pružimo priliku da razgovaraju s Jisoo kao da su stari prijatelji i potaknemo ih na biranje sadržaja koje žele vidjeti", rekao je Arthur Poulain, voditelj Odjela za digitalno inoviranje i strateško planiranje tvrtke Dior.

Kampanja je kreirana putem WhatsApp Businessa, jednog od najpopularnijih komunikacijskih kanala unutar Infobipove komunikacijske cloud-platforme. To je rješenje Dioru omogućilo da uz pomoć chatbotova osmisli cijeli niz automatiziranih poruka i iskustava s Jisoo. Komunikacija spomenutim kanalom je interaktivna, pa tako uključuje slike, videozapise, datoteke, poveznice na mrežne stranice, audiozapise i gumbe. Time su poruke dodatno "oživjele" i potaknule kupce na veći angažman.

Adrian Benić Adrian Benić / Foto: Infobip 

"Naša je uloga redefinirati način na koji komunikacija može pomoći u oživljavanju priča o brendu. Pritom je partnerstvo Infobipa s brendom Dior Beauty sjajan primjer načina na koji kanali poput WhatsAppa mogu to i ostvariti. Ovo je jedna od najuzbudljivijih kampanja na kojima smo do sada radili. Iskoristili smo baš sve elemente toga svestranoga kanala kako bismo realizirali nešto sasvim jedinstveno i izvanredno. Nadamo se da će naš trud i rezultati potaknuti i druge brendove da svoj digitalni angažman podignu na novu razinu", rekao je Adrian Benić, Infobipov član Uprave za proizvode.

 

 

 

P.hr/I.G.