Devet od deset potrošača izravno povezuje klimatske promjene s većim računima

14. rujna 2022.

Foto: Shutterstock

Schneider Electric, predvodnik u digitalnoj transformaciji upravljanja energijom i automatizaciji, predstavio je istraživanje koje pokazuje kako gotovo 9 od 10 (86 posto) potrošača u svijetu vjeruje kako će klimatske promjene utjecati na rast računa potrošene električne energije te da će pojedinci imati važnu ulogu u uvođenju promjena.

Rezultati istraživanja  također pokazuju kako, 7 od 10 (72 posto) potrošača smatra smanjenje ugljičnog otiska osobnim prioritetom. Više od pola (55 posto) potrošača smatra da njihov dom mora postati ugljično neutralan, no manje od trećine (31 posto) ih smatra da će se to doista i dogoditi.

Više od pola (55 posto) potrošača vjeruje kako je odgovornost za klimatske promjene na pojedincu.

"S rastom cijena energije i troškova života koji su viši nego ikada, sa sve većom količinom električnih uređaja i električnih vozila, upravljanje energijom u kućanstvima sada je jedno od područja koje najviše zanima potrošače, građevince, tvrtke i države diljem svijeta. Brojke pokazuju kako mnogi žele promjene, no pesimistični su kad je u pitanju ono što sami mogu učiniti. Ipak, budućnost je u našim rukama jer svoje nastambe činimo održivijima primjenom suvremenih tehnologija za upravljanje energijom. Naš sadašnji način razmišljanja najveća je prepreka promjenama", rekao je Jaap Ham, izvanredni profesor industrijskog inženjerstva i inovacijskih znanosti na Tehnološkom sveučilištu u Eindhovenu, u Nizozemskoj, koji je angažiran kako bi komentirao rezultate navedenog izvještaja.  

Zajedno s već rastućim troškovima života, upravljanje potrošnjom energije i troškovima osnovni su motivatori koji potrošače navode na djelovanje i ulaganja u pametna, održiva rješenja.

Pametne i održivim inovacijama za kućanstva

Odgovarajući na potrebu korisnika za održivim inovacijama na njihovom putu ka boljoj energetskoj učinkovitosti u kućanstvu, Schneider Electric radi iskorake u rješavaju energetskih izazova današnjice i sutrašnjice.

"Korisnici u sadašnjoj energetskoj krizi moraju imati kontrolu nad proizvodnjom, pohranom i potrošnjom energije u svom kućanstvu - kako u smislu ekološke održivosti tako i u smislu visine računa za struju. Tržište kućanstava nalazi se na točci preokreta, a dobra vijest je da tehnološka rješenja već postoje. Jedno od takvih rješenja je i Wiser, koje potrošačima pomaže u ostvarivanju održivijih načina života i omogućuje im važnu ulogu u postizanju ciljeva ugljične neutralnosti", rekao je YiFu Qi, izvršni potpredsjednik Odjela za kućanstvo i distribuciju u Schneider Electricu.

Donoseći inovativna rješenja i materijale kojima smanjuje ugljični otisak, radeći s drugima u postizanju potpuno učinkovite primjene tehnologija i usluga, kompanija može pomoći korisnicima u pametnijem i učinkovitijem iskorištavanju energije u kući i smanjiti negativan utjecaj stanovanja na planet.

P.hr