Span objavio cijenu dionice, drugi tjedan objava rezultata javne ponude

14. rujna 2021.

Za tjedan dana, 21. rujna, domaća IT tvrtka objavit će konačne rezultate javne ponude, broj prodanih dionica i vrijednost transakcije

Nikola Dujmović / Foto: Span

Span, prva privatna hrvatska IT kompanija koja je u srpnju najavila izlazak na Zagrebačku burzu, nakon zaključenja prvog i drugoga kruga javne ponude dionica putem koje je ponudila 578.200 vlastitih dionica (29,5 posto), odredila je da će se ponuđene dionice prodati po konačnoj cijeni od 175 kuna, čime je postignuta maksimalna cijena dionice u ponuđenom rasponu. Ovaj podatak tvrtka je dostavila Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga (HANFA) te ga objavila na svojoj internetskoj stranici.

Pravo na sudjelovanje u javnoj ponudi imali su Spanovi zaposlenici i ostali ulagatelji (kvalificirani i mali ulagatelji) uključujući sve hrvatske građane, koji su svoje ponude mogli predati u razdoblju od 6. do 10. rujna, uz cijenu u rasponu od 160 do 175 kuna po dionici. Svaki mali ulagatelj mogao je kupiti najviše 19.600 ponuđenih dionica, dok za kvalificirane ulagatelje nije bio određen najveći broj dionica koje su mogli kupiti putem javne ponude.

Objavom konačnih rezultata javne ponude, u utorak, 21. rujna, bit će poznato koliko je dionica ukupno prodano i koliki iznos su ulagatelji ukupno uplatili za ponuđene dionice. Očekuje se da će istog dana sve dionice ove tvrtke, njih ukupno 1.960.000, biti uvrštene na Službeno tržište Zagrebačke burze.

Dujmović: Ojačani dioničarima ubrzat ćemo rast i širenje na nova tržišta

"U završnoj smo fazi procesa izlaska na Zagrebačku burzu. Očekujem da će to imati pozitivan učinak na hrvatsko tržište kapitala koje je potrebno dodatno ojačati uzimajući u obzir utjecaj koji ono ima na cjelokupno hrvatsko gospodarstvo. Posebno me veseli što će naše dionice biti uvrštene upravo na Zagrebačku burzu – mi smo hrvatska kompanija, tu crpimo sva naša znanja i željeli smo biti izlistani upravo ovdje. Ojačani novim dioničarima ubrzat ćemo organski rast Spana na postojećim tržištima, ali i omogućiti nastavak širenja na međunarodna tržišta", poručio je osnivač i predsjednik Uprave Spana Nikola Dujmović.

U posljednje tri godine Span Grupa bilježi godišnju stopu rasta prihoda višu od 20 posto te je danas jedna od vodećih hrvatskih IT kompanija po prihodima i jedan od najvećih izvoznika koji 70 posto svojih prihoda ostvaruje na međunarodnom tržištu. U suradnji s 40 međunarodnih partnera, posluje s više od 1.200 klijenata na 100 tržišta smještenih na šest kontinenata, među kojima su vodeće regionalne i globalne korporacije. Grupu čine tri domaća društva – Infocumulus, Bonsai.tech i Trilix te sedam društava u Sloveniji, Velikoj Britaniji, SAD-u, Njemačkoj, Ukrajini, Azerbajdžanu i Švicarskoj.

Kao vodeći stručnjaci za Microsoftove tehnologije i njihov vodeći regionalni partner, nose priznanje Microsoft Gold Partnera te su prva hrvatska kompanija koja ima osam Microsoftovih naprednih specijalizacija.

 

P.hr/I.B.