Četiri prodajne strategije koje će unaprijediti poslovanje

13. lipnja 2021.

Foto: Pixabay

Kad je riječ o izgradnji poslovanja, imati neprestani pritok novih klijenata vjerojatno je jedna od najtežih stvari. Pogotovo ako nemate prodajnu i marketinšku pozadinu. U tekstu koji donosi američki Inc. David Finkel vlasnicima malih i srednjih poduzeća preporučio je četiri najbolje prodajne strategije koje im mogu pomoći u povećanju baze kupaca i napredovanju na tržištu.

Upoznajte svoga kupca izbliza

Vlasnici tvrtki često nemaju dobre spoznaje o tome što njihovi kupci žele i trebaju. Da biste unaprijedili svoje prodajne strategije, trebate saznati koje su njihove nade, strahovi, snovi, frustracije i težnje. Jednom kad steknete dobru ideju o tome kako se osjećaju vaši klijenti, trebali biste ih to redovito pitati.

Uvijek govorite iz perspektive kupca

Drugi savjet odnosi se na način na koji se strukturira prodajni pristup. Mnoge tvrtke prodaju svoj proizvod objašnjavajući zašto su izvrsne, usredotočuju se na to zašto su bolje od konkurencije i zašto misle da biste trebali kupiti od njih.

Ali iz perspektive kupca, ni jedan od tih razloga možda nije valjan. Važno je znati da su razlozi zbog kojih kupac kupuje od vas često potpuno različiti od onih koje ističete vi. 

Prodaja mora biti glavna na listi prioriteta

Od početka poslovanja vjerojatno je jako mnogo tvrtki sastavilo popis potencijalnih klijenata. Nemojte se bojati segmentirati svoju marketinšku poruku tako da odgovara potrebama vaših potencijalnih klijenata, ističe Finkel.

Mapirajte i sistematizirajte svoje prodajne kanale

Sljedeći važan element prodajnog postupka jest sam "prodajni put". Prvi je korak prodajni postupak kroz koji vodite svoje kupce od trenutka kada su prepoznati kao potencijalni kupci do trenutka u kojem postaju kupci. Sljedeći je korak mapirati i automatizirati ili sistematizirati postupak što je više moguće. Na taj način možete podnijeti pritisak bilo da se radi o 10 ili 10.000 novih kupaca tjedno.

Ove četiri strategije prodaje pomoći će vam stvoriti sjajne temelje na kojima ćete graditi. S vremenom ćete saznati više o svojim kupcima, a ti će se procesi i sustavi prirodno mijenjati kako bi zadovoljili potrebe vaših potencijalnih klijenata.

 

 

P.hr/B.S.