Brend koji zaokružuje dobru izvoznu priču

3. svibnja 2021.

Foto: Privredni.hr

Samoborska tvrtka Nord Produkt na tržištu je prisutna već 30 godina, a u tri desetljeća poslovanja izrasli su u jednog od najvećih regionalnih proizvođača namještaja za kupaonice, kuhinja i slavina. Prošli su cijeli krug od distributera do proizvođača, iz čijih je pogona do sada izašlo više od milijun slavina, deseci tisuća kupaoničkog namještaja i više od 2.200 mobilnih kućica.

"Znali smo da je proizvodnja budućnost. Danas smo prepoznati kao hrvatski proizvođač slavina, kupaoničkog namještaja i kuhinja. Veliki broj ljudi proveo je godišnji odmor u nekoj od 2.200 mobilnih kućica Nord. U njih smo ugradili sve naše znanje i proizvode koje godinama usavršavamo. Radi daljnjeg razvoja taj dio proizvodnje 2019. izdvojili smo u odvojenu tvrtku Nord Mobil", kaže direktor tvrtke Nord Produkt Krešimir Hazler navodeći kako kontinuirano proizvode između 15 i 20 serija slavina u tri trgovačke marke - Nord, Schmidler i Armal.  

Nord Produkt-slika dva Foto: Privredni.hr

Prihod im je lani premašio 70 milijuna kuna, a ostvarilo ga je više od 100 zaposlenika. Dnevni kapacitet proizvodnje u tri moderne proizvodne linije više je od 100 kupaoničkih ormarića i 50 kuhinja.

Tvrtka Nord Produkt lani je svojem portfelju formalno pripojila i slovenski Armal, koji je više od 50 godina i sinonim za slavine na području jugoistoka Europe. Naime, nakon što je slovenska tvrtka otišla u stečaj, nekoliko godina ništa se nije radilo, a onda je 2017. održan međunarodni natječaj za prodaju brenda na kojem su Samoborci ponudili najviše i kupili Armal.

Nord Produkt-slavina Foto: Privredni.hr

"Nama je Armal brend s kojim izlazimo na tržišta u regiji, svojevrsna ulaznica za područje bivše države koja je imala više od 20 milijuna stanovnika. Asortimanski ćemo Armal pozicionirati kao brend za cijelu kupaonicu. Već sada, uz slavine, u Armalu su kade, tuš-kanalice, sanitarije i kupaonički namještaj", kaže Hazler navodeći kako su tijekom lockdowna razvili 15 linija kupaoničkog namještaja, u 20 dekora i s raznim modulima veličine.  

"Kreirali smo najveću ponudu kupaoničkog namještaja u regiji, i to pod brandom Armal. Kupac ima mogućnost birati između 1.000 kombinacija namještaja za svoju kupaonicu. Reakcije potrošača su izvrsne i prodaja kontinuirano raste. Namještaj Armal trenutno izvozimo u Sloveniju, BiH, Švedsku i Njemačku. Bilo bi još bolje da nije otežano putovati i da u mnogim zemljama dućani nisu zatvoreni", ističe Hazler.

Nord Hazler Krešimir Hazler/ Foto: Privredni.hr

Nord Mobil kućice i na -25 stupnjeva

Još jedan segment njihove proizvodnje toliko se razvio da je morao biti izdvojen u posebnu tvrtku. Riječ je o proizvodnji mobilnih kućica koje su sad pod kapom tvrtke Nord Mobil. Dosad je proizvedeno više od 2.200 mobilnih kućica, a najveći su kupci vodeće hotelske kuće i kampovi, koji bilježe jak trend potražnje takvog smještaja.

Inače, njihova prva kućica sklopljena je 2013., da bi danas za sebe mogli reći kako su među najvećim proizvođačima mobilnih kućica u zemlji.

Nord Mobile Foto: Privredni.hr

"Imamo više od 30 modela mobilnih kućica, a ponajprije smo bili fokusirani na ljetne modele, više za hrvatsko podneblje. Uspjeli smo razraditi ponudu i za zimska područja, kućice koje mogu podnijeti i temperaturu od -25 Celzijevih stupnjeva te više od 600 kilograma opterećenja po četvornome metru na krovu. Mogu reći da smo svojevrsni pioniri u izradi mobilnih kuća koje se rabe u 'zimskim' područjima, a izvoz nam raste zbog Austrije, Njemačke i Švedske i drugih zemlja koje su usmjerene na zimski turizam", kaže direktorica Nord Mobila Iva Jurković, koja ističe kako od izvoza ostvaruju 15 posto prihoda.

Nord Mobil Foto: Nord Mobil 

Površine tih mobilnih kućica kreću se od 18 do 40 četvornih metara, a cijena od 30.000 eura. Najveća koju su do sada proizveli imala je 40 kvadrata, a zanimljivo je i to da je tzv. zimski model oko 10.000 eura skuplji zbog jače izolacije.

Ilijana Grgić