Bloomberg Adria počinje s radom 2022. godine

15. listopada 2021.

Foto: Bloomberg Adria

Bloomberg Media i Mtel Swiss, pružatelj televizijskih usluga koji je u većinskom vlasništvu operatora Telekom Srbija, sklopili su sporazum o stvaranju prve regionalne multiplatformske mreže za vijesti za područje jugoistočne Europe, s redakcijama u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, Bosni i Hercegovini te Sjevernoj Makedoniji.

Pokretanjem platforme u 2022. godini Bloomberg Adria pružat će regionalno rastućoj poslovnoj zajednici donositelja odluka i budućim liderima poslovne i financijske vijesti, analize i podatke putem televizijskih, tiskanih i mobilnih medija te društvenih mreža.

Bloomberg Adria oslanjat će se na snagu 2.700 novinara i analitičara Bloomberg Newsa iz 120 zemalja diljem svijeta u stvaranju i uspješnom funkcioniranju nove platforme, koja će kombinirati lokalno izvještavanje i pokrivanje široke globalne ekonomije i tržišta. Uključivat će prevedeni Bloombergov sadržaj te izvorno izvještavanje producirano iz specijaliziranih uredništava u Zagrebu, Beogradu, Ljubljani, Sarajevu i Skopju.

"Odlučili smo izraditi djelotvornu medijsku multiplatformu usmjerenu na ostvarivanje očekivanih ekonomskih rezultata, a njezin sadržaj mora se temeljiti na točnim i preciznim podacima. Bloomberg Adria ovim potezom dodatno širi svoj trag i utjecaj u svijetu. Jugoistočnoj Europi pružit će prvoklasne, kvalitetne informacije iz poslovnog života", rekla je Soo Kang, globalna voditeljica medijske distribucije Bloomberga.

"U poslovnom svijetu, koji se mijenja velikom brzinom, dostupnost relevantnih, točnih informacija i nezavisna stručna analiza ključni su za donošenje dobrih poslovnih odluka", rekao je Vladimir Lučić, predsjednik Uprave Telekoma Srbija, dodajući da je Bloomberg već dugo sinonim za pouzdane poslovne informacije.

"Uzbuđeni smo jer ćemo u stvaranju Bloomberg Adrije surađivati s Bloomberg Medijom, kako bismo u Srbiju i na regionalno tržište donijeli točne i pouzdane vijesti iz svijeta biznisa", naglasio je Lučić.

 

P.hr/I.G.