Auto Hrvatska izgradila mrežu električnih punionica

20. lipnja 2022.

Foto: Auto Hrvatska

Značajnim ulaganjima u proteklim godinama te planovima za dodatno širenje Auto Hrvatska etablirala je proces elektrifikacije kao jednog od ključnih segmenata ponude na tržištu. Riječ je o projektu kojim se uspješno provodi proces modernizacije usluga i ponude najnovijih tehnologija čime se prate globalni trendovi.

Projekt elektrifikacije bazira se na trima ključnim segmentima: ponudi vozila iz osobnog i gospodarskog asortimana, servisnim multibrand uslugama za vozila na hibridni i električni pogon te mreži punionica diljem Hrvatske.

Punionice se nalaze u svim gradovima i lokacijama gdje Auto Hrvatska ima svoje poslovne centre i posljednji su od niza ulagačkih projekata u elektrifikacijsku ponudu u svim većim gradovima i središtima diljem Hrvatske.

"Naš je osnovni cilj razvijati usluge koje nisu temeljene samo na trendovima sadašnjosti već razvijamo usluge potrebne za autoindustriju u budućnosti. Strateški gledano, naša je misija vozačima i korisnicima naših usluga omogućiti cjelokupni paket usluga koje jedan vozač treba - od kupnje vozila, ponude dodatne opreme za vozilo, licencirane servisne usluge, obavljanja registracije i osiguranja vozila uime kupca, usluge pranja vozila do izdavanja kartica za punjače elektrovozila. Time se svrstavamo u svojevrsni one stop shop koji je domaće tržište već prepoznalo, a daljnjim širenjem ponude dodatno ćemo naglasiti kvalitetu svoje usluge", ističe Alen Vuksan-Ćusa, izvršni direktor za osobni program Auto Hrvatske.

Ključan čimbenik za uspješnu tranziciju gradskog prijevoza prema održivosti jest razvoj javno dostupne infrastrukture za punjenje električnih vozila.

Iz ove tvrtke ističu kako je za to nužna financijska podrška domaćih i europskih fondova za zaštitu okoliša i aktivnost prijevoznika za ulaganje u razvoj mreže punionica visokih performansi.

P.hr/I.G.