Art Directors Club New York prvi put nagradio hrvatsku agenciju

7. lipnja 2021.

Najbolje dizajnirana ambalaža / Foto: Bruketa & Žinić & Grey

Art Directors Club New York prvi put u svojoj stogodišnjoj povijesti dodijelit će Best of Disciplines jednoj hrvatskoj agenciji, i to za najbolje dizajniranu ambalaža lansiranu u protekloj godini - Untouched by Light hrvatske agencije Bruketa & Žinić & Grey.

Radi se o projektu koji je agencija izradila za slovensku vinariju Radgonske gorice, u kojem je umjesto reklamne kampanje stvorila novi proizvod – pjenušac proizveden u potpunome mraku. Cijeli projekt počiva na istraživanju profesorice Nobel s kalifornijskog sveučilišta koja je dokazala da izlaganje pjenušavih vina svjetlu kvari njihov okus.

Zato su Radgonske gorice, na prijedlog agencije, prilagodile proizvodni proces koji se sada u cjelovitosti, od berbe do distribucije, odvija u potpunome mraku, uz pomoć naočala za noćni vid. I sama boca pakirana je na poseban način te ne propušta svjetlo. Upravo je ovu ideju i dizajn ovog pakiranja nagradio žiri u New Yorku.

"Ovaj je projekt primjer kako se lokalne tvrtke mogu učinkovito obratiti globalnome tržištu. Kreativni potencijal u agencijama može se koristiti za mnogo više od kreiranje oglasa. Originalni proizvodi i usluge lakše nalaze put do potrošača", izjavio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa & Žinić & Grey koju je njujorški Art Directors Club nagradio četvrti put, što je čini najnagrađivanijom hrvatskom agencijom na tom natjecanju i jedinom koja je stigla do titule Best of Disciplines.

Davor Bruketa Foto: Mirna Ptiček

Na istom je natjecanju kao primjer najboljeg oglašavanja proglašen projekt Moldy Whopper za Burger King, rad agencije Ingo iz Stockholma, također članice Grey Grupe.

Spotify je proglašen najboljim u kategorijama In-House i Interactive za projekt Alone With Me, a UNICEF Njemačka u kategorijama Motion/Film/Gaming Craft za projekt #ENDviolence - More Than A Mark, čiji su autori BBDO Group Germany i BWGTBLD. Say Their Names časopisa The New Yorker i Kadira Nelsona najbolja je ilustracija, a Democracy by Mail The New York Timesa najbolja je fotografija.

Naslovnica Vanity Faira s Breonnom Taylor, čiji su autori Condé Nast, Vanity Fair i Amy Sherald, najbolji je dizajn publikacije.

Mastercardov True Name, autora McCann New York, JSM Music i Hungry Man, najbolji je produkt-dizajn.

Najboljim projektom brend-dizajna i komunikacijskoga dizajna proglašen je Museum of Thousands of Names - Identity for Warsaw, autora DADADAStudio, Rosencrantz i Guildenstern za Warsaw Ghetto Museum.

The Uncensored Library za Reportere bez granica, autora DDB Germany, MediaMonks, Reporters Without Borders i Blockworks, proglašen je najboljim iskustvenim dizajnom.

The Spomeniks autora Yuzhaoa Huanga najbolji je projekt modnoga dizajna. Musée Atelier Audemars Pigue za Audemars Piguet najbolji je prostorni dizajn, a potpisuju ga Atelier Brückner, BIG Bjarke Ingels Group, medienprojekt p2 i LDE Belzner Holmes. Kutu/Nest Mural Bena Johnstona za St+art India najbolja je tipografija.

 

 

P.hr/I.G.