Arena Hospitality u Hrvatskoj bilježi rast prihoda od 213 %

29. srpnja 2022.

Foto: Arena Hospitality

U prvih šest mjeseci ove godine ukupni prihodi Arena Hospitality Grupe u Hrvatskoj iznosili su 145,8 milijuna kuna predstavljajući rast od 213 posto na godišnjoj razini i blago premašujući ukupne prihode iz 2019. godine za dva posto.

"Potražnja za putovanjima nastavlja od prvoga kvartala rasti na svim našim ključnim tržištima. Svjedočili smo pozitivnim uvjetima poslovanja tijekom drugog tromjesečja, s visokom razinom potražnje u odmorišnom segmentu i posebnim porastom na urbanim tržištima", rekao je Reli Slonim, predsjednik Uprave Arena Hospitality Groupa.

Promjena u strukturi poslovnih segmenata rezultirala je povećanim udjelom doprinosa kampova u prihodima u Hrvatskoj, gdje je ostvareno 29 posto ukupnih prihoda u prvih šest mjeseci 2022. godine u odnosu na 22 posto ostvarenih u istom razdoblju 2019. godine.

Uz Hrvatsku, odlične poslovne rezultate za prva dva kvartala AHG bilježi i na drugim tržištima. Poslovanje u Njemačkoj pokazuje ubrzane trendove oporavka u drugom tromjesečju, s rastom prihoda od 761 posto na godišnjoj razini te 92 posto ukupnih prihoda ostvarenih u drugom tromjesečju 2019. godine.

Na razini Grupe u prvih šest mjeseci investirano je 139,5 milijuna kuna, i to u završetak i otvaranje Grand Hotela Brioni te u nove smještajne kapacitete kampova Arena Grand Kažela i Arena Stoja, a nakon ulaganja u obnovu javnih površina hotela ponovno je otvoren Art’otel Budapest u lipnju.

Ukupni konsolidirani prihodi u Hrvatskoj, Njemačkoj, Austriji i Srbiji iznosili su 226,8 milijuna kuna čineći rast od 303 posto na godišnjoj razini te 85 posto u odnosu na ukupne prihode iz 2019. godine, što upućuje na nastavak trendova oporavka i dobru ljetnu sezonu.

P.hr/I.G.