&
Osam radnih navika koje otkrivaju izuzetno vrijednog zaposlenika
Osnivač i glavni direktor razvoja ljudskih resursa u tvrtki Leadership From the Core Marcel Schwantes, za magazin Inc. pozabavio se pitanjima koja bi trebala dati odgovore na pitanje koje si postavljaju brojni šefovi kompanija diljem svijeta, a to je kako definirati vrijednog zaposlenika, je li to iskustvo ili možda radna etika ili su to možda osobine i vještine koje samo taj djelatnik ima. Schwantes navodi kako većina tvrtki podcjenjuje tzv soft skills, navodeći kako tehnološko znanje za rukovoditelje često ima veću težinu kod procjene izbora između dva kandidata. No kada se dogodi iznenadna promjena i nesigurnost i kada se sukob unutra tvrtke čini neizbježnim, tada do izražaja dolazi vrijednost onih zaposlenika s prirodnom sposobnošću dobre komunikacije i razboritom reakcijom na krizne situacije.  Zaposlenici koji znaju aktivno slušati Aktivno slušanje je sposobnost da točno percipiramo što druga osoba proživljava te da joj ponudimo povratnu informaciju o tome što smo uočili. Najbolji zaposlenici usmjereni su na ljude, slušat će i razmislit će onom što čuju i postavljat će pitanja kako bi bolje razumjeli druge osobe. Zaposlenici s emocionalnom inteligencijom Emocionalna inteligencija znači biti svjestan svojih emocija i načina na koje one utječu na naše ponašanje, osobito u interakciji s drugim ljudima. Iako IQ i dalje ostaje najbolji indikator uspjeha u poslu, kad se uhvatite sa svim poslovnim izazovima, rukovoditelji će se 'moliti Svevišnjem' da njihovi djelatnici posjeduju i emocionalnu inteligenciju. Zaposlenici s visokim stupnjem strpljenja Ljudi sa strpljenjem imaju sposobnost procesuirati situaciju, dobiti perspektivu i saslušati nekoga s kime se ne slažu te se suzdržati od reakcija kao što je odmahivanje glavom, e to su oni zaposlenici koje se može nazvati strpljivim.  Razmišljajući o stvarima nakon odmaka, na kraju ćete u većini slučajeva doći do zdravijeg zaključka. A u pravo su ljudi s visokim stupnjem strpljenja oni oko kojih želite graditi kulturu vaše tvrtke. Zaposlenici koji izbjegavaju 'dramu' Zaposlenici s emocionalnom inteligencijom imaju očitu prednost kad krizne situacije presijecaju govoreći činjenice onakvim kakve ih vide. Oni mogu mirno držati emocionalno nabijeni trenutak, objasniti ishod kojem se nadaju te tražiti druge ideje za rješenja. Angažiranjem ljudi koji imaju sposobnost upravljanja sukobom vidjet ćete više konstruktivnih, produktivnijih i s poštovanjem vođenih i završenih rasprava koje mogu pomoći u rješavanju napetih situacija. Zaposlenici koji mogu upravljati svojim osjećajima Samokontrola je kompetencija razvijena u svakoj osobi. Pitanje koje stoji iza samokontrole je - mogu li upravljati svojim osjećajima i ponašanjem te doći do pozitivnog ishoda? Ne mogu svi, već samo razumni i oni koji održavaju kontrolu nad svojim osjećajima. Zaposlenici koji odbacuju ideju multitaskinga Produktivni ljudi uspješno upravljaju svojim vremenom jer izbjegavaju žonglirati s mnogim stvarima. Istraživanja su pokazala da je multitasking mit i može dugoročno naškoditi. Jer ako ste fokusirani na mnoge zadatke, gubite fokus, smanjujete kvalitetu svog rada i treba vam više vremena da postignete svoje ciljeve. Zaposlenici koji cijene i prakticiraju prosperitet Vrhunski zaposlenici traže tvrtke koje im omogućuju da integriraju posao i svakodnevne male životne aktivnosti a najpametniji šefovi upravo im omogućuju tu fleksibilnost. Jedan od primjera je navika na radnom mjestu praviti kratke, česte pauze, jer povećavaju motivaciju i koncentraciju te kreativnost, tvrde istraživači sa Sveučilišta Stanford. Ljudi koji se izuzetno dobro snalaze Zaboravite upravljanje vremenom jer ono što u ustvari čine vrijedni zaposlenici je da dobro menadžiraju sami sebe. Učinkovitim upravljanjem svojim životom, zadacima i prioritetima čak neprimjetno, moguće je postići veću produktivnost, veće zadovoljstvo radom i bolju osobnu dobrobit. I to je ono što najvrjedniji zaposlenici rade.  
&
Sajam HoReCa Adria održava se unatoč koroni
Uz mjere usmjerene na sigurnost i zdravlje posjetitelja i izlagača, sajam HoReCa Adria održat će se od četvrtka 22. do subote 24. listopada. Nastupit će oko 50 tvrtki koje će predstaviti vodeće brendove opreme za hotele, restorane i apartmane, kako bi se svi oni što bolje pripremili za povratak turizma i novu sezonu. Najave s njemačkog, austrijskog i švicarskog tržišta i istraživanja o zemljama u koje njihovi stanovnici žele putovati pokazuju kako je Hrvatska na vrhu ljestvice. Hrvatska dobro stoji u zemljama srednje i istočne Europe, što ide u prilog tvrdnji da će se turizam početi vraćati na staro čim to bude moguće. "U stalnom smo kontaktu s turističkim djelatnicima, oni su svjesni situacije, ali i optimistični glede oporavka turizma i nove sezone, za koju svi vjerujemo da će biti bolja. Kako bi sve to dočekali spremni, već sada započinju s pripremom svojih objekata. U organizaciju sajma i krenuli smo uz njihovu podršku, kako bismo odgovorili na potrebu da na jednome mjestu pronađu sve ono što im je potrebno. Trenutno svi radimo u otežanim uvjetima i sajam HoReCa Adria zapravo je jedinstvena prilika za osobni susret. Na sajmu će se sve moći vidjeti uživo, odlučiti, susresti se s poslovnim partnerima, dobavljačima i kolegama, naravno, uz poštovanje svih mjera sigurnosti", rekao je direktor sajma Adriano Požarić.  Izlagački program pokriva kompletan asortiman za hotelijerstvo, ugostiteljstvo te vile, apartmane i kuće za odmor. Bit će izložena iprofesionalna oprema za kuhinje te oprema za pripremu, prezentaciju i posluživanje hrane. "Sajam smo u potpunosti prilagodili novim sigurnosnim standardima i mjerama zaštite kako bi posjetitelji u zaštićenom okružju mogli obići sve izlagače i partnere. Cilj nam je pružiti najvišu i najprofesionalniju razinu sigurnosti, prema najboljoj europskoj i svjetskoj praksi", najavio je Adriano Požarić. Sigurnost na sajmu Jednosmjerni koridori širine tri metra, s odvojenim ulazom i izlazom, omogućuju kretanje sajmom i još veću udaljenost među posjetiteljima, a bit će dostupne i zaštitne maske i dezinficijensi prilikom ulaska, na različitim mjestima na sajmu i kod svih izlagača. Prilikom ulaska na sajam posjetiteljima će se mjeriti temperatura i skenirat će se kako bi se osiguralo da ni u jednom trenutku ne bude previše ljudi u dvorani. Tijekom dana u više navrata prostor će se dezinficirati, a kako je dvorana opremeljena vrhunskim ventilacijskim sustavom, svakih će se 40 minuta mijenjati zrak.  Radi izbjegavanja gužvi, svi koji žele posjetiti sajam mogu se prijaviti putem interneta, preuzeti i isprintati svoju ulaznicu te s njom izravno ući na sajam. 
&
Dizajn konkretnog, ali i nakita simboličnog značenja
Nakit je odraz karaktera i smisla za estetiku osobe koja ga nosi - reći će stručnaci iz svijeta mode ističući kako upravo njegov odabir mnogo govori o osobnosti i ukusu, a oštrom oku može otkriti i više o tome kakva ste osoba, vesela i ekstrovertirana ili tajanstveno decentna. Nakit brenda Sovilj otkriva mnogo ne samo o onome tko ga nosi, nego i o samome njegovom tvorcu, dizajneru Nenadu Sovilju, za koga mnogi kažu da je pravi čarobnjak, veliki esteta i jedan od najkreativnijih dizajnera nakita u Hrvatskoj, koji svoje poslovanje u ovom dosta zahtjevnom sektoru gradi već 15 godina. Kolekcije koje on stvara predmet su žudnje mnogih žena i izvan granica Lijepe Naše.   "Moj nakit od nakita ostalih dizajnera razlikuje se prije svega po materijalu, a to je epoksidna smola, koja je moj osnovni materijal. Upotrebljavam i klasične materijale, metale te poludrago i drago kamenje. Razlikuje se i po estetici, koja je dio mene samog", kaže Sovilj otkrivajući kako mu je, kad je o inspiraciji riječ, uvijek bilo zanimljivo razdoblje art décoa koje je vrlo dekorativno. Nenad Sovilj / Foto: Privredni.hr "Zapravo je riječ o geometriji i simetriji koji su univerzalno kozmičko pravilo lijepog. Mi možemo ulaziti u dekonstrukcije svega i svačega, ali u konačnici i asimetrija je negdje simetrija. Inspiracija mi je u početku ponajprije dolazila iz prirode i njenih pojavnih oblika, a kako postajem zreliji, više dolazi iz društvenih i individualnih situacija, promišljanja i stanja", kaže Sovilj.  Foto: Privredni.hr Nakit koji igra svoju ulogu Njegov nakit sinonim je za besprijekornu eleganciju i sofisticiranost, a ljetos je predstavio novu kolekciju Metmorphosis, svojevrstan vlastiti izazov, gdje su u prvom planu biseri, plemenite kovine, smole i emajl. Metmorphosis / Foto: Sovilj Metamorphosis simbolizira promjene, a upravo su one stalne, i u privatnom i u poslovnom životu. Tim promjenama Sovilj transformira brend koji je zabavan, elegantan, a može se reći i hrabar te na koji klijenti i više nego dobro reagiraju. Njegov nakit izbor je poznatih, ali i malo manje poznatih osoba. Zanimljivo je kako je za inauguraciju Zorana Milanovića njegova supruga Sanja Musić Milanović nosila upravo nakit Sovilj. Foto: Privredni.hr Što se tiče poslovnih planova, Sovilj ističe kako je tu riječ o jačem iskoraku izvan granica Hrvatske, a sigurno će na tom putu veliku ulogu imati i otvoreni online boutique, koji će jedinstveni prostor iz zagrebačke Amruševe ulice mnogima na globalnoj razini učiniti mnogo dostupnijim putem web-trgovine.  "Iz pozicije dizajnera, kad je riječ o planovima, siguran sam da ću biti u stanju prenijeti svoje emocije i situacije u nove kolekcije. Jako me veseli svaka nova kolekcija jer je uvijek drukčija, i to ne samo po obliku, nego i po tehnikama koje uvodim, a to mi je jako zanimljivo. Tehnološki proces izrade znači usavršavati se i kombinirati, tako da je to uvijek interdisciplinarna priča", kaže na kraju Sovilj otkrivajući kako je njegov nakit, bez obzira na sve marketinške strane poslovne priče, postizao najveći uspjeh zahvaljujući upravo usmenim preporukama zadovoljnih klijenata.
&
Platforma koja otvara vrata hrvatskim proizvodima
Živimo u vremenu u kojem je ponuda odjeće, igračaka, opreme i svega ostalog namijenjenog bebama ogromna, a pravo je osvježenje imati na jednome mjestu proizvode za koje znate odakle dolaze i kako nastaju te da ih druge mame preporučuju. Upravo je to ono što nudi Mama Market, jedinstvena web shop platforma koja okuplja proizvođače dječje opreme i proizvoda za bebe, djecu i majke iz cijele Hrvatske te im omogućuje prodaju proizvoda putem osobnog web shopa njihova poduzeća na platformi. Iza ove poslovne priče stoje dvije poduzetnice i majke – Tajana Knez i Ivana Fakin. Ako bismo podijelili zaduženja, može se reći kako je Tajana idejna začetnica te voditeljica projekta, prodaje i odnosa s članovima, dok je Ivana voditeljica web-trgovine i kreativnog dijela poslovne priče. Foto: Mama Market "Na tržištu stvaramo jedinstveno mjesto na kojem kupac s povjerenjem može kupiti siguran proizvod isključivo hrvatskog porijekla te utječemo na širenje svijesti o još aktualnijoj, sada više nego ikad, potrebi kupovanja hrvatskih proizvoda. Dakle, osnovna ideja projekta osigurava benefit malim proizvođačima, dok je s druge strane usmjerena na dobrobit naših kupaca i stvaranje vrijednosti na našem tržištu", kaže Tajana navodeći da Mama Market djeluje i kao zajednica koja podržava male poduzetnike i zalaže se za razvoj ženskog poduzetništva jer je većina poduzeća na ovoj web-platformi u vlasništvu žena. "Tako za svoje korisnike dva puta godišnje organiziramo druženje uz edukaciju, zajedničke izlaske na dječje sajmove i konferencije, a u suradnji s HGK-om i Europskom poduzetničkom mrežom (EEN) Mama Market svoje partnere spaja i s potencijalnim inozemnim distributerima", kaže Tajana. Uz održavanje web shopa, što je zadatak platforme, Mama Market za svoje članove zaprima narudžbe, pruža uslugu podrške kupcima prije i nakon kupnje, uslugu naplate i dostave. Na članu je da putem mjesečnoga prodajnog izvještaja, koji mu dostavljaju, fakturira svoju prodaju te da proizvod zapakira i pozove kurira putem jedinstvene dostavne službe. Oglašavanje platforme, poduzimanje prodajnih aktivnosti te osiguravanje prisustva na društvenim mrežama također je zadatak platforme, a za sve to član plaća određeni model naknade. Virtualne police za male proizvođače Smisao je platforme odraditi za malog proizvođača onaj dio posla za koji nema dovoljno resursa vremena ili specifičnih znanja jer je, pojašnjavaju, jedan segment poslovanja izrada samog web shopa, no sasvim različito je voditi brigu kako bi sve u njemu funkcioniralo onako kako treba. "Na naše 'virtualne police' dobro su došli svi zdravi i sigurni te funkcionalni i inovativni proizvodi iz spomenute kategorije koji podržavaju zdravo i sretno odrastanje djece u skladu s prirodom. Posebna pažnja posvećena detaljima i dizajnu proizvoda dodatan je argument za prihvat u našu ponudu. Uvjet je, naravno, i to da proizvođač ima registriran poslovni subjekt ili samostalnu djelatnost kako bi mogao izdavati račune", kaže Ivana, koja nam otkriva kako su pozitivno iznenađene bogatom i inovativnom ponudom hrvatskih proizvođača. Foto: Mama Market Ivana također ističe kako su prednosti prodaje putem web-trgovine/marketplacea zaista brojne, a 24-satna dostupnost proizvoda kupcu jedna je od najvažnijih. "Tu je zatim prednost u odnosu na fizičku trgovinu koja sa sobom nosi mnogo veće troškove te mora zadovoljiti brojne uvjete, od lokacije, opremljenosti, osoblja, pa nadalje. Jednako važan je i konstantan porast broja korisnika interneta te broja potrošača koji proizvode i usluge kupuju putem interneta, posebice od početka COVID-pandemije", kaže Ivana i ističe da online-trgovina za razliku od fizičke uz prodaju objedinjuje i marketinške napore te tako može ostvariti i veći priljev kupaca, čak i inozemnih jer za online prodaju nema granica.  Mama Market trenutno drži više od 200 proizvoda, točnije, oko 300 ako se računaju i njihove varijacije. No Tatjana i Ivana otkrivaju kako ponuda raste iz dana u dan, a bilježe i sve znatniji porast prodaje iz mjeseca u mjesec. "Dostava naših proizvoda zasad je moguća isključivo unutar Hrvatske, no planovi za izlazak na inozemno tržište postoje. Ove planove opravdavaju i česte pohvale koje nam pristižu iz Hrvatske i drugih zemalja putem društvenih mreža. Uvijek nam je drago čuti da se ljudima sviđaju proizvodi iz naše ponude, ali i ovakav koncept multistore platforme. Ovo potonje nam je posebno priznanje jer kreirati i 'gurati' platformu s proizvodima iz jedne niše daleko je teži zadatak nego gurati platformu sa širokim asortimanom proizvoda", kaže Tatjana dok Ivana ističe da kad jednom pronađete svoje kupce, znate da ste naišli na tip kupaca koji kupuje kod vas s razlogom i koji prepoznaje značenje ovakvih proizvoda. Foto: Mama Market "Takvi kupci uvijek se rado vraćaju, ali rado i preporučuju proizvode drugima, a to je dobitna kombinacija za sve. Osviješteni roditelji koji drže do zdravog života, rasta i razvoja svoje djece, ali i brinu o održivosti i poticanju domaće proizvodnje, otpočetka su naša ciljana skupina", kaže Ivana. Ovaj stvaralački dvojac ne staje, već nastavlja dalje, a u fokusu im je trenutno otvaranje platforme prema stranim tržištima. Naravno, za to je potrebno platformu prilagoditi za rad s inozemstvom, a onda uložiti i u oglašavanje na tržištima na koja ciljaju, primarno susjedne Slovenije, ali i šire. Također im je u planu proizvode članica plasirati i u neke trgovine, a jednako kao što okupljaju male proizvođače dječjih proizvoda, voljele bi isto napraviti i za uslužne djelatnosti usmjerene na djecu, majčinstvo i roditeljstvo. Tako bi roditelji doista imali sve proizvode i usluge na jednome mjestu.  
&
Shift Dev pokazao: Event-industrija može (pre)živjeti
U rujnu se u Splitu održao Shift Dev, deveto izdanje najveće developerske konferencije u regiji. Konferencija, koja se zbog situacije s koronavirusom umjesto u splitskom HNK održala pod vedrim nebom na splitskom Sustipanu, okupila je najbolje predstavnike svjetske developerske scene. Shift konferencije su, baš kao i cijela event-industrija, pretrpjele veliku štetu zbog pandemije koronavirusa. U proljeće 2020. njihova se konferencija Shift AI umjesto u Dublinu održala online, a prvotno planirano lipanjsko izdanje Shift Deva odgođeno je za rujan. Untoč svemu - može se Shift Dev je odradio pionirski posao za ovogodišnje konferencije u Hrvatskoj i okupio 500 ljudi na predavanjima uživo. Pomnom primjenom mjera pobrinuo se da sigurnost posjetitelja i predavača bude na prvome mjestu, a uz malo kreativnosti konferencija je izgledala kao ljetni festival - jednako koristan i jednako zabavan za sve posjetitelje kao i sva izdanja Shift Deva do sada. Organizatori su konferenciju Shift Dev iz zatvorenog prostora splitskog HNK preselili na otvoreno, u park poluotoka Sustipan i pobrinuli se da svojim predavačima i publici omoguće sigurno sudjelovanje za to vrijeme. Pripremili su sve, od mjerenja temperature, preko pozornice koja je na sigurnoj udaljenosti od publike, do razmaka u publici. Dijelili su maske i dezinfekcijske maramice, a dezinfekcijska su sredstva rasporedili po cijelom prostoru događanja. Sva se hrana pakirala unaprijed, a svi koji su je posluživali imali su maske i rukavice. Svi štandovi s hranom bili su dovoljno udaljeni jedan od drugoga kako bi se spriječilo nastajanje gužve na jednome mjestu. Posjetitelji su se sami mogli prijaviti na check-in kioscima kako bi se smanjila interakcija između ljudi, a svoje su akreditacije mogli pokupiti i dan prije. A kako bi i predavači bilo zaštićeni, nakon svakog su se predavanja dezinficirali mikrofoni i ostala uporabljena oprema. Konferenciju se moglo pratiti i online, pa su se svi oni koji nisu mogli ili željeli putovati i osobno doći na konferenciju priključili na taj način. "Jako smo sretni što smo uspjeli organizirati konferenciju uživo. Atmosfera je na ovogodišnjem događanju bila drukčija, ali ne i lošija. Bila je bolja već samim time što smo svi bili svjesni koji je luksuz ponovno živjeti za znanje, učiti od ljudi koji su izmislili sve na čemu mi danas radimo i družiti se. I to uživo, u hladovini Sustipana. Ogromna hvala svima koji su vjerovali u nas", rekao je Ivan Burazin, organizator Shifta. Shift Money u prosincu Epidemiološke mjere i dalje se održavaju, ali iskustvo Shift Deva govori da one značajno ne ograničavaju kvalitetu i ugođaj na događanju. I predavači i posjetitelji svjesni su trenutne zdravstvene situacije u svijetu i pridržavaju se mjera. Samim time organizator nije onaj koji nameće i zahtijeva, nego onaj koji omogućuje i štiti. A onda je mnogo lakše posvetiti se prenošenju znanja, networkingu i sklapanju profesionalnih suradnji, kažu organizatori konferencije. Nakon što su dokazali da mogu organizirati uspješnu i sigurnu konferenciju, najavljuju Shift Money, FinTech konferenciju čije će se treće izdanje održati u Zagrebu 7. i 8. prosinca 2020. godine. Ova se konferencija bavi budućnošću novca, promjenama i trendovima u financijskoj industriji te inovativnim IT proizvodima i uslugama koji klijentu omogućuju jednostavnije i povoljnije iskustvo kupovanja i financijskih transakcija.
&
Brutalne istine o liderstvu koje mnogi ne žele čuti
Ako ste ikada doživjeli izvrsno liderstvo, vjerojatno se sjećate kako ste se osjećali zbog te osobe, odnosno svoga dobrog šefa. Poznati govornik, coach i kolumnist Marcel Schwantes, koji se specijalizirao za stvaranje produktivnih radnih mjesta za konzultantsku kuću Global Advisors, piše kako je istinsko vodstvo u svojoj srži stvar 'srca'. Opisujući tu poziciju, citirao je pjesnikinju i aktivisticu za građanska prava Mayu Angelou, koja je jednom rekla kako će ljudi zaboraviti ono što ste rekli ili učinili, ali nikada neće zaboraviti kako su se zbog vas osjećali. Početak putovanja prema istinskom liderstvu, po Schwantesu zahtijeva suočavanje s nekim brutalnim istinama, a to su možda upravo one stvari koje mnogi ne žele čuti ili znati. Lideri moraju ući u konflikt kako bi riješili problem Sukob je neizbježan kad su u pitanju ljudska bića. Umjesto da su pasivno-agresivni, istinski lideri svjesni su da je presijecanje sukoba komunikacijskim vještinama mnogo brže rješenje nego bježanje od sukoba i izbjegavanje ljudi. Lideri moraju omogućiti rast i razvoj svojih djelatnika Liderima s visokim stupnjem integriteta glavni je prioritet poznavanje svojih djelatnika, i to  upravo kako bi oni rasli i napredovali. Oni menadžeri koji zanemaruju svoje obveze rasta vjerojatno neće uspjeti stvoriti trajne odnose koji vode do dobrih i očekivanih rezultata. Lideri moraju zaposlenike staviti ispred klijenata Veliki lideri shvaćaju da su ustvari njihovi najvažniji klijenti upravo njihovi zaposlenici. A Schwantes ističe da ako se menadžeri brinu o svojim djelatnicima, obučavaju ih i osnažuju, ti će se ljudi potpuno angažirati u svome poslu. I na kraju upravo će ti djelatnici dati sve od sebe da se pobrinu za ljude koji kupuju njihove proizvode ili usluge. Lideri moraju osigurati sigurnost radnog mjesta Istraživanje Amy Edmondson s Harvarda o psihološkoj sigurnosti pokazuje da kada rukovoditelji njeguju kulturu sigurnosti - što znači da zaposlenici mogu slobodno govoriti, eksperimentirati, davati povratne informacije i tražiti pomoć - to dovodi do boljih rezultata učenja i većeg učinka. Kad nema psihološke sigurnosti, prisutan je strah, a upravo on šteti postizanju punog potencijala tvrtke. Lideri moraju biti otvoreni za povratne informacije Nažalost, mnogi menadžeri ili šefovi u tvrtkama ne žele slušati ideje, mišljenja i konstruktivne povratne informacije drugih o vlastitom vodstvu. Može se reći kako oni djeluju u egosustavu, a ne u ekosustavu. Pravi lider koji dobro sluša otvoren je i odgovoran, on istražuje i postavlja pitanja te sluša kako bi razumio, a usmjeren je na budućnost, a ne na stalno vraćanje i pozivanje na prošlost. Lideri moraju prepoznati snagu ranjivosti Mnogi će misliti kako ranjivost ne može ići uz poslovanje, da je to previše osjetljiva tema. Schwantes ranjivost gleda kroz prizmu povjerenja. Zaposlenici i uprava koji vjeruju jedni drugima nauče biti ugodni i otvoreni, pa i kad je riječ o neuspjehu, slabostima i strahovima. Povjerenje temeljeno na ranjivosti zasniva se na jednostavnoj i praktičnoj ideji - da se ljudi koji se ne boje priznati istinu, neće upuštati u onu vrstu drame koja svima isisava vrijeme i energiju. Lideri moraju djelovati s ljubavlju i pažnjom U svijetu praznih obećanja, manipulacija i obmana, pravi se lider brine za dobrobit drugih te pokazuje predanost za unapređenje najboljih interesa onih oko sebe. Riječ ljubav u smislu vodstva na poslu nije osjećaj - to je glagol koji je prepun akcije. Pokazuje se u zadovoljavanju potreba drugih za postizanje rezultata, a riječ je i o uklanjanju prepreka s puta te o osnaživanju drugih da uspiju i realiziraju se kao djelatnici i kao osobe. U konačnici, upravo ovakva ljubav definira najbolje izvršne direktore na planetu.