&
Škola za mlade lavove na Danima komunikacija
Prvi dan festivala Dani komunikacija za mlade će nade hrvatske komunikacijske industrije biti u znaku povratka u školske klupe – ali ne bilo kakve. Young Lions School cjelodnevni je program radionica, predavanja i mentoringa s vrhunskim svjetskim stručnjacima namijenjen ekskluzivno natjecateljima natjecanja Young Lions Croatia, koji će se u posebnoj dvorani odvijati za vrijeme redovnog programa Dana komunikacija. Došlo je vrijeme da vas upoznamo s mentorima koji će pomoći mladim lavovima izbrusiti vještine i povećati konkurentnost. Ravno iz Cannesa stiže Maksimilian Kallhed, koji tamo već niz godina vodi prestižnu Roger Hatchuel Akademiju. Predaje i na najboljim školama advertisinga na svijetu – Central Saint Martinsu i Hyper Islandu (koju je i sam nekoć pohađao), a ovog ćete proljeća njegovo predavanje iz Cannesa moći slušati u opuštenoj morskoj atmosferu kojom odiše Rovinj. Prenijet će vam svoje znanje rješavanja svakog briefa brzinom svjetlosti, stoga ostavite svoja očekivanja izvan učionice jer će ih sigurno nadmašiti. Profesorskom timu priključuje se žena koja nikoga ne ostavlja ravnodušnim svojom kreativnošću. Riječ je o Merlee Jayme, neumoljivoj poduzetnici koja je navikla na probijanje kroz najdeblje staklene stropove u kreativnoj industriji. Sada je red da probije i sve vaše predrasude o kreativnom procesu. Dok cijeli svijet bruji o smanjivanju koncentracije mladih ljudi, Merlee dolazi otkriti kako se prilagoditi takvoj situaciji umjesto da još uvijek radite po zastarjelim šablonama. Utjecati na živote bilijuna ljudi? Check. Osvojiti dvije nagrade Emmy? Nema problema. Skupiti toliko pratitelja da parirate velikim influencerima Instagrama? Sitnica za Jedi Mastera dizajna Chrisa Doa. Ovaj nagrađivani dizajner kojemu mentoriranje milijuna ljudi nije ništa novo dolazi vas naučiti kako izgleda dizajn 21. stoljeća na predavanju koje potiče kreativne vijuge. Da škola bude bez bola osigurat će pobjednici Grand Prixa protekle tri godine natjecanja na svom Q&A sessionu, na kojem će mladim lavovima otkriti najbolje savjete i trikove koje su ponijeli s natjecanja Young Lions u Cannesu. Riječ je o Ani Tavić i Martini Ukić iz agencije Studio Sonda (Grand Prix 2019) te Franu Mubrinu i Matku Buntiću iz agencije 404 (Grand Prix 2017 i 2018), koji će potencijalnim dobitnicima ovogodišnjeg Grand Prixa pomoći pripremiti se za najveći test kreativnosti na svijetu. Young Lions School program je namijenjen isključivo ovogodišnjim prijaviteljima natjecanja Young Lions Croatia, stoga ne čekajte, nego se prijavite i iskoristite ovu jedinstvenu priliku za eksponencijalan uspjeh – u četvrtak, 2. travnja u dvorani DK Lounge na Danima komunikacija. Najuspješniji natjecateljski timovi ovogodišnjeg natjecanja Young Lions Croatia moći će 3. travnja prezentirati sebe i svoje projekte pred publikom Dana komunikacija u Rovinju. Ako ste tim dvoje kreativnih umova do 30 godina, mislite da biste briljirali u rješavanju briefa u 24 sata i u Cannesu dobili priliku života, prijavite se pomoću online obrasca. Svoje lavovske prijave možete slati sve do 2. ožujka. Sve informacije o natjecanju Young Lions Croatia dostupne su na www.danikomunikacija.com.
&
Osvojite ulaznice za Digital Takeover
Networking, učenje od govornika svjetske klase, isprobavanje najnovijih tehnoloških dostignuća ili stjecanje novih spoznaja samo su neke od stvari zašto se odlazi na Digital Takeover 2020. Organizatori su napravili i još jednu akciju. Ako još niste nabavili karte za najveći regionalni inovacijski i transformacijski summit & expo uključite se u nagradni natječaj i odgovorom na pitanje „Zašto biste baš vi trebali osvojiti kotizacije za Digital Takeover?“ dobivate priliku postati jedan od posjetitelja koji će 13. ožujka na Zagrebačkom Velesajmu biti dio ovog eventa koji okuplja više od 40 svjetskih stručnjaka i predavača, te preko 40 expo izlagača. Sretnim dobitnicima za najveći inovacijski i transformacijski summit & expo organizator organizira po dvije regular karte u vrijednosti od 1900 kuna koje omogućavaju uvid u svijet inovacija, tehnologije i najboljih svjetskih praksi. Natječaj traje od 13. veljače do 19. ožujka, a sretni dobitnici bit će objavljeni 21. veljače. Za nagradni natječaj možete se prijaviti na službenoj stranici www.digitaltakeover.hr gdje se nalaze i pravila sudjelovanja. Budite spremni na promjene – već sutra!  Thomas Edison svojedobno je izjavio kako vrijednost ideje leži u njezinoj upotrebi, a upravo na Digital Takeoveru 2020 moći ćete iz prvih redova čuti inspirativne priče govornike koji uspjeli pretvoriti ideje u uspješne poslovne pothvate. Mogućnosti koje pružaju najnovija dostignuća mijenjaju svijet i našu budućnost, a inovativni pristup poslovanju važniji je nego ikad. Na Digital Takeoveru za prihvaćanje novih izazova budućnosti motivirat će svojim riječima predvodnici inovacija, pojedinci koji su bili ispred svog vremena kroz brojna predavanja u više od 20 sati programa. Osim toga, inovativna rješenja na expo izlaganju prezentirat će i brojni genijalni umovi koji oblikuju domaću start-up scenu, uz vodeće kompanije s domaćeg i regionalnog tržišta. Učite od vrhunskih globalnih i regionalnih stručnjaka Na najvećem regionalnom summitu i expou summitu & expou, predavanje će održati neki od trenutno najutjecajnijih speakera - Marc Randolph, suosnivač globalnog diva Netflix koji je promijenio navike konzumacije filmskog sadržaja, Stelarc, slavni australski performer i umjetnik koji svojim radom pomiče granice ljudskog tijela, Mate Rimac, čovjek čija se kompanija za izradu dijelova za automobile danas smatra samim vrhom tehnoloških dostignuća, Ivan Mrvoš, prema Forbesu jedan od 30 najperspektivnijih poduzetnika mlađih od 30 godina, Korado Korlević, vodeći hrvatski astronom i znanstvenik, Lars Silberbauer, digitalni genije iz LEGO svijeta, Dr. Morgaine Gaye, svjetska food futuristica, Tanja Bivic Plankar, predsjednica organizacije Blockchain Alliance Europe, Elias Aalto, suosnivač globalne kompanije za dostavu hrane Wolt, Zlatko Dalić, izbornik hrvatske nogometne reprezentacije, ali i razni državnici, vizionari, inovatori, tehnološki izumitelji, financijski i digitalni eksperti i marketinški stručnjaci. Isprobajte najnovija tehnološka dostignuća hrvatskih start-up kompanija Securitas Hrvatska predstavlja najnovija rješenja za zaštitu pojedinaca i objekata poput pametne analitike i temperaturnih skenera, Mate Rimac sofisticirane Greyp bicikle, Iron Bull atraktivne igračke – tenkove visokopremljene kamerama i mehanizmima za ispaljivanje raketa, AIR-RMLD bespilotnu letjelicu i VR Pole uređaj za projekciju virtualne stvarnosti. Posjetitelji će moći isprobati i čitav niz digitalnih inovacija poput ExRey interaktivne mobilne aplikacije koja će biti premijerno predstavljena, a radi se o tehnologiji koja mijenja način gledanja video sadržaja i dodaje novu dimenziju interakcije. Tu su još i ekološki održive tenisice Miret, Hubbig platforma koja povezuje pomorske logističare sa naručiteljima prijevoza i brojni drugi. Na summitu će sudjelovati preko 40 expo izlagača s proizvodima koji su trenutno traženi i na svjetskom tržištu i upravo na Digital Takeoveru imate jedinstvenu priliku uživo vidjeti i isprobati tehnologiju i inovacije koje će vam zasigurno osigurati novo iskustvo.    Tijekom Digital Takeovera imat ćete priliku koristiti i Spotsie, višenamjensku aplikaciju za event menagment putem koje ćete još jednostavnije networkati i pratiti program summita. Open-end party Još jedan sjajan razlog za dolazak na Digital Takeover je - veliki after party s kojim zatvaramo ovaj nezaboravni događaj na kojem 24sata, medijska kuća i lider u digitalnoj transformaciji, slavi 15 godina postojanja. Više o tom partyju uskoro...
&
Okršaji antičkih razmjera Business basketball lige
U subotu 8. veljače odigrane su utakmice osmoga kola druge sezone Business basketball league. Na sukob prošlogodišnjih finalnih rivala, ekipa E.ON i E&Y, morat ćemo pričekati jer je utakmica odgođena, ali zato je kolo obilježio sraz dviju ekipa koje su, u polušali, nabacivale najveće prijetnje svojim protivnicima. Prva u nizu bila je dugoočekivana utakmica za koju su se bacale velike prijetnje: ona između ekipa Pevec Roosters i Visage Technologies. Podsjetimo, u prethodnim su kolima MVP-i utakmice najavili poraze svih ekipa s kojima će se susresti u narednim kolima. Zato i ne iznenađuje što vam se, kada pogledate MVP-a utakmice, Brunu Horvatina, i suigrača, Marija Kelavu, koji su dali izjavu nakon odigrane utakmice, čini više kao da su izašli iz rata; Patroklo i Ahilej nakon svojih najvećih borbi u Ilijadi. Čak je i izjava završila pravom, antičkom invokacijom: „Ako bog da, u polufinalu ili finalu, bit će isti rezultat!” U njihovu obranu možemo reći da je utakmica zaista bila žestoka, čemu u prilog govori i činjenica da je Pevec Roosters pobjedu morao izboriti u produžecima. Visage Technologies vjerojatno samo čeka priliku za osvetu (bit će onu Hektorovu, da se zadržimo na istoj metafori!): „I ako smrti (iliti porazu) oni utekoše, Visage Technologies bez slave veli otići neće!” (Homer će nam oprostiti intervenciju u tekst) Konačnim rezultatom 78:70 Pevec Roosters je ipak svladao Visage Technologies, došavši tako do svoje šeste pobjede te učvrstivši poziciju drugoga mjesta u ukupnome poretku. U utakmici između ekipa Inter-net i Končar, dečki iz Končara nisu bili na razini koju su dosad pokazali da mogu doseći. Pružili su priliku ekipi iz Inter-neta da dođu do svoje prve pobjede, što su ovi i iskoristili te ih svladali rezultatom 46:43; tijesno, ali dovoljno da se u ukupnom poretku otisnu od posljednjega mjesta. Za MVP-a utakmice proglašen je Ante Baković (Inter-net) s odličnih 18 poena. I Zagrebačka filharmonija imala je priliku za svoju prvu pobjedu. Dečki su zaista dali sve od sebe, ali Inspektu je očito bilo dovoljno stalo da u ovoj sezoni ne ostanu na samo jednoj pobjedi. U zadnjoj četvrtini uspjeli su, doduše, postići tek dva poena, ali im je prednost iz prvih triju četvrtina osigurala pobjedu. Rezultatom 55:42 svladali su Zagrebačku filharmoniju, a za MVP-a utakmice proglašen je Igor Krekešić. Valja naglasiti da je Inspektov igrač, Marin Pavelić, i nakon osmoga kola vodeći na ljestvici poretka svih igrača (141 poen), kao i u poretku najboljih tricaša (25 trica). Tek nam je vidjeti hoće li mu netko u završnim utakmicama uspjeti oduzeti ovu titulu. Prije utakmica razigravanja, preostalo nam je odigrati još nekoliko zaostalih utakmica pa tek onda, možda, prognozirati moguće najbolje ekipe i pojedince. U subotu 22, veljače 2020. igrat će se utakmice završnoga, devetoga kola, raspored kojih se nalazi na fotografijama u nastavku. Dođite podržati svoje favorite od 10 sati u Boćarski dom, Prisavlje 2. U međuvremenu na službenim stranicama i društvenim mrežama potražite galeriju osmoga kola, izjave igrača te detaljnu statistiku ekipa i igrača.
&
Kako umjetna inteligencija bira zaposlenike
Biranje kandidata za posao na temelju životopisa, intervjua i osjećaja koji imaju osobe koje odlučuju o zaposlenju, mogao bi ubrzo postati prošlost. Koncept slijepog životopisa u kojem se ne nalaze osobne informacije o kandidatima, kako se ne bi nikoga eliminiralo za vrijeme intervjua, već je u praksi nekih kompanija koje zapošljavaju. Sada je u tom procesu sve važnija umjetna inteligencija, koja analizom izraza lica kandidata pomažu pri odabiru najboljeg, a pri tome uzima u obzir kako on sjedi, govori, koristi jezik i ton svoga glasa, piše magazin Gulfbusiness. Američka kompanija HireVue i njihov softver za analizu uz pomoć umjetne inteligencije prati način govora ispitanika, frazeologiju i ton glasa, ali i izraze lica, pokrete obrva, smiješenje i širenje očiju. U analizi je moguće pratiti i kombinirati videosnimku te uz pomoću umjetne inteligencije pratiti zadatke koji se daju kandidatima u obliku igara kako bi se doznao njihov stil rada i kognitivni kapaciteti. Prema rezultatima takvog načina zapošljavanja, kvaliteta biranih kandidata može se povećati za 88 posto, raznolikost za 55 posto, a brzina procesa odabira povećava se za 90 posto. Kako kažu u Unileveru, koji koristi ovaj softver u odabiru novih zaposlenika, ušteda na globalnoj razini kompanije veća je od milijun dolara godišnje, a uštedi se i 100 tisuća sati zaposlenicima u ljudskim resursima. Istraživanje provedeno među Britancima otkriva kako samo 32 posto sudionika istraživanja zna da ih analizira i umjetna inteligencija, i kada toga postanu svjesni, njih 60 posto kaže kako se snažno protivi automatskom donošenju odluka umjetne inteligencije u zapošljavanju te u području sudstva.
&
Joe Peppard s MIT-a govori o digitalnoj transformaciji
Predavanje AIR Digitalna transformacija održat će jedan od vodećih svjetskih stručnjaka na tom području profesor Joe Peppard s prestižnog Sveučilišta MIT, u četvrtak i petak, 20. i 21. veljače, u City Plazi Zagreb. Predavanje se održava u sklopu Akademije za industrijski razvoj, a profesoru Peppardu će se u izlaganju pridružiti Nataša Ćurić Martinčević, viša partnerica u konzultantskoj tvrtki Apsolon. Predavači će s polaznicima podijeliti najnovija saznanja iz globalne i domaće prakse u digitalnoj transformaciji, pokazati s kojim se sve izazovima tvrtke suočavaju u tom osjetljivom procesu te, najvažnije, podijeliti savjete i preporuke kako uspješno provesti digitalnu transformaciju u svojoj organizaciji. Radionice i predavanja Akademije za industrijski razvoj namijenjene su poduzetnicima koji žele povećati svoju konkurentnost na tržištu, biti spremni za budućnost, brzo i učinkovito inovirati te internacionalizirati poslovanje. Predavanje je besplatno za sve polaznike, a više informacija možete pronaći na poveznici na kojemu se možete i službeno prijaviti. Akademija za industrijski razvoj dio je Strateškog projekta za podršku inicijativa klastera konkurentnosti (KK.01.2.2.01), sufinanciranoga iz Europskog fonda za regionalni razvoj, Operativnog programa konkurentnost i kohezija. Korisnik Strateškog projekta za podršku inicijativa klastera konkurentnosti, u sklopu kojega se održavaju edukacijske radionice AIR-a, jest Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, dok je Hrvatska gospodarska komora partner na projektu.