&
Pet savjeta o jednostavnom načinu jačanja kompetencije
Uspješni ljudi uvijek uče i rastu, pa, između ostalog, rade i na izgradnji kompetencija važnih za posao. Jačanjem kompetencija dižu svoje samopouzdanje, a to je važno jer je samopouzdanje blizak prijatelj uspješnih ljudi. Rad na kompetenciji jest poput čišćenja kuće, kaže za Inc.com Lee Colan, suosnivač L Groupa. Ako prestanete s čišćenjem, nakupit će se prašina, pa stoga potreba za čišćenjem nikad ne prestaje. Tako je i s izgradnjom kompetencija: kako biste postigli uspjeh, stalno trebate jačati svoje kompetencije. Kako biste u tome bili što uspješniji, može vam pomoći pet kratkih savjeta koje je Colan izdvojio iz svoje knjige 107 Ways to Stick to It. Slušajte više nego što pričate "Da trebamo više pričati nego slušati, imali bismo dvoja usta i jedno uho", poznati je citat Marka Twaina, američkog pisca i poduzetnika. Kada slušate, istodobno učite kako izbjeći "slijepe točke" - svoje slabosti koje prepoznaju drugi, ali ne i vi. Što je vaša pozicija viša u organizaciji, to biste trebali više slušati. Jednom stvoreni obrazac koristite više puta Ako znate da ćete isti zadatak obavljati više puta, napravite kontrolni popis, obrazac ili predložak kako biste uštedjeli vrijeme i bili učinkovitiji na duge staze. Stvari nije potrebno izmišljati. Primjerice, svaki put kad vodite ili koordinirate sastanak izvan ureda, pripremate skicu, pošaljite e-mailove... Učite usput Nakon završetka nekog zadatka/projekta, zapitajte se što ste odradili dobro, a što niste. Ustrajno poboljšavanje izvedbe moćno djeluje na izgradnju i jačanje kompetencije. Postavljajte prava pitanja Najbrži način da dobijete zadovoljavajuće odgovore od drugih, ali i od sebe, jest definiranje pravih pitanja. Pitanja koja postavite ograničit će ili proširiti odgovore koje možete dobiti. Budite odlučni Kad raspolažete s 80 posto potrebnih podataka, donesite najbolju moguću odluku. Ne dopustite da vas težnja k savršenstvu spriječi da učinite nešto dobro. Zapamtite, dobra prosudba proizlazi iz iskustva, a mnogo toga što nije dobro - iz loše prosudbe.
&
Bruketa & Žinić & Grey najbolja agencija BalCannesa
Druženje na Weekend Media Festivalu odgođeno je za neke bolje prilike i sigurnija vremena, no inspiracija je uvijek dobrodošla – zato su regionalna revija kreativnosti i proglašenje dobitnika posebnih nagrada BalCannesa održani na Facebook-stranici BalCannesa, a prijenos uživo pratili su i navijali sudionici iz komunikacijske industrije diljem regije. I ove su godine, zahvaljujući nizu stručnjaka iz cijele regije, okupljenih na virtualnom žiriranju, natjecatelji regionalne komunikacijske industrije imali priliku saznati više o tome kako na iste projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaka od tri skupine žirija dodijelila je nagradu najboljim projektima prema svome izboru. Prestižnu titulu najbolje agencije BalCannesa dobila je agencija Bruketa & Žinić & Grey, čijih je čak pet projekata žiri smjestio među najboljih 25 u regiji prije primjene pravila o ravnomjernoj zastupljenosti prijavitelja, čime su se među top 25 našla tri projekta s visokim ocjenama. Projekt Dual purpose for a higher purpose agencije Saatchi & Saatchi Croatia i klijenta Violete proglašen je najboljim projektom BalCannesa, a nositelj je još nekoliko lavova BalCannesa – posebne nagrade žirija agencija, posebne nagrade žirija novinara te nagrade za najbolji regionalni projekt, dok je njihov projekt Toilet paper can save your ass dobitnik nagrade žirija klijenata. Foto: Weekend Media Festival Nagrada za hrabrost  Nagradu za hrabrost klijenta, koju je žiri BalCannesa uveo prošle godine, osvojila je Violeta, a posebna je novost ovogodišnjega BalCannesa nagrada New normal – izvanredni lav za izvanredne uvjete, kojoj je cilj bio nagraditi najbolji projekt kreiran tijekom ovogodišnje pandemije zbog istaknute inovativnosti, snalažljivosti i kreativnosti uslijed bitno otežanih uvjeta stvaranja i življenja. Po tim se kriterijima istaknula agencija McCann Beograd, koja je New Normal lava osvojila za projekt Thank you, Doctors. Svi oni koji još nisu pogledali reviju i proglašenje dobitnika lavova, i dalje to mogu učiniti na Facebook-stranici BalCannesa, a svi pristigli projekti uskoro će biti objavljeni na BalCannes Yellow Pages, online bazi agencija komunikacijske industrije koja tijekom cijele godine služi kao koristan alat oglašivačima u potrazi za novim poslovnim partnerima. Organizatori su BalCannesa Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festival. 
&
Zadar, Lošinj i Rovinj uvršteni u 50 najboljih svjetskih destinacija
Ugledni profesor i turistički stručnjak Terry Stevens u svojoj novoj knjizi Wish you were here uvrstio je Zadar, Lošinj i Rovinj na popis 50 najboljih svjetskih destinacija. Nova knjiga poznatog veterana u turističkoj industriji na preko 200 stranica daje jedinstven uvid u ono što jednu turističku destinaciju čini izvrsnom. „Činjenica da je svjetski priznati turistički stručnjak Terry Stevens uvrstio čak tri hrvatske destinacije u 50 najboljih na svijetu potvrđuje pozitivnu sliku koju naša zemlja uživa na međunarodnom turističkom tržištu, a ujedno je i priznanje svim vrijednim hrvatskim turističkim djelatnicima“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, uputivši čestitke Zadru, Lošinju i Rovinju. Nastala na temelju 40 godina rada u turističkoj industriji u preko 55 zemalja, knjiga profesora Stevensa objašnjava kako su dobro upravljanje destinacijom te stručni i gostoljubivi turistički djelatnici ponajviše zaslužni za uspjeh destinacije. Stevens  je osnivač i izvršni direktor višestruko nagrađivane međunarodne turističke konzultantske tvrtke Stevens & Associates sa sjedištem u Walesu. Njegova tvrtka radila je u preko 50 zemalja širom svijeta specijaliziranih za razvoj destinacija i marketing. Biseri Jadrana „Ponosni smo na novi uspjeh naše destinacije koja je kao šira cjelina – Zadar sa županijom, prepoznat na globalnoj razini. Autor ističe burnu povijest, ali i fascinaciju oporavkom Zadra kojom se uzdiže u punom sjaju. Staro i novo, rimske iskopine i Bašićeve genijalne instalacije bude interes brojnih putnika i upravo je to nešto što ih najviše privlači. Uz to, autor primjećuje kako je Zadar i dalje mjesto koje čuva autohtonost te se u njemu vidi Hrvatska, a ne samo turizam“, izjavila je direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija. Direktor Turističke zajednice grada Lošinja Dalibor Cvitković kaže da se uz tradiciju zdravstvenog turizma, dugu više od 130 godina, Lošinj svojim benefitima poput lječilišne klime, bio raznolikosti, mora visoke kakvoće i zraka prve kvalitete s više od 200 sunčanih dana godišnje svrstao u poznato aromaterapeutsko središte i ekološki osviještenu, ali modernu destinaciju vitalnosti i zdravlja. I direktorica Turističke zajednice Rovinja Odette Sapač posebno je zadovoljna što je Rovinj, kao vodeća hrvatska destinacija, prepoznat u ovoj inozemnoj publikaciji. Sapač je istaknula kako je autor pohvalio pozitivan smjer razvoja istarskog turizma, ujedno predstavivši dugu povijest Istre i Rovinja, kao i njihovu bogatu gastronomsku i smještajnu ponudu.
&
Hrvatska nautička ponuda na Nautical Channelu
Hrvatska turistička zajednica putem emisije Safe harbour promovira nautički turizam na Nautical Channelu koji prati više od 200 milijuna gledatelja u više od 100 zemalja svijeta. Iz HTZ-a navode da će se 20 petominutnih emisija emitirati iz različitih hrvatskih nautičkih destinacija s ciljem predstavljanja Hrvatske kao sigurne i poželjne nautičke destinacije te privlačenja što većeg broja nautičara u našu zemlju. Destinacije koje će se promovirati na Nautical Channelu su Vis, Dubrovnik, Cres, Korčula, Rovinj, Split, Mali Lošinj, Primošten, Rab, Brač, Skradin, Makarska, Pag, Murter, Omiš, Vodice, Ugljan, Ston, Šibenik i Dugi otok. "Hrvatska je i ove godine dokazala da je jedna od najboljih nautičkih destinacija Mediterana. U ljetnom dijelu godine nautički čarter ostvario je 70 posto prošlogodišnjeg rezultata, a s obzirom na to da je nautika tražen proizvod, koji u aktualnoj situaciji gostima omogućava traženi osjećaj sigurnosti i privatnosti, promovirat ćemo je i u posezoni. Također, radi podizanja kvalitete usluge ove smo godine pokrenuli višejezični portal nautika.evisitor.hr koji nautičare na jednostavan i pregledan način vodi kroz proces prijave i plaćanja turističke pristojbe", istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić napomenuvši kako je u dosadašnjem dijelu rujna ostvareno gotovo 200 tisuća noćenja u nautičkom čarteru. Kako pojašnjavaju iz HTZ-a, uz turističke ponude samih destinacija, u emisijama će se predstaviti različite atrakcije i zanimljivosti za nautičare, sigurne luke i uvale, marine te bogata hrvatska enogastronomska ponuda. Poseban naglasak u emisijama stavljen je na izvrstan hrvatski prometni položaj i blizinu emitivnih tržišta, a boravak na nautičkim plovilima istaknut je kao jedan od najsigurnijih oblika smještaja. Inače, Nautical Channel nastao je 2011. godine spajanjem Sailing Channela i Yacht&Sail kanala, a emitira se putem više stotina poznatih svjetskih platformi. Sadržaj ovog programa usmjeren je na jedriličarske i nautičke sportove, surfanje, kite-boarding, nautičke novosti, putovanja i intervjue s poznatim sportašima.
&
Tri savjeta kako efikasnije voditi sastanke
Učinkoviti sastanci preduvjet su za postizanje željenih ciljeva, važno je stoga da se shvati kako se i ova vještina mora učiti. Naime, stručnjaci ističu kako nema prirodno talentiranih osoba za učinkovito sudjelovanje odnosno vođenje sastanaka. Svaki sastanak ima tri faze, a to su priprema, koja se ističe kao najvažnija faza i o njoj ovisi uspjeh sastanka, zatim tijek sastanka te aktivnosti poslije. Poduzetnik i investitor Erik Severinghaus u tekstu objavljenom u Inc.-u s čitateljima je podijelio tri jednostavna savjeta kako učinkovitije voditi sastanke te kako se othrvati iskušenju i ne preuzeti kontrolu nad svakim sastankom i razgovorom. Usredotočite se na pripremu, a ne na sam sastanak Ako se usredotočite na to da osigurate da su svi usklađeni i orkestrirani prije nego što počne sastanak, umjesto da pokušavate poravnati te neusklađenosti u stvarnom vremenu, zapanjit ćete se koliko će lakše taj sastanak teći.  Zaigrajte igru ​​sa sobom Postavite si sami nekoliko pitanja, poput: Možete li doći do željenog ishoda s minimalnim fokusom na samom sebi kao vođi tima? Kako možete podići svoj tim na višu razinu, tako da oni budu ti koji će govoriti i preuzimati zasluge za ishode? Šutnja je zlato Oduprite se porivu da pokažete svima ostalima koliko ste pametni uskačući i "znajući odgovor". Pogledajte možete li pronaći načine da natjerate druge da i sami dođu što bliže vašem stajalištu, umjesto da pokušavate nadjačati njihovu perspektivu, koja na kraju krajeva, ionako obično stvara samo otpor. U svemu ovome postoji jedna važna nijansa, a to je da ne prezate od odgovornosti te neka pobjede pripadaju vašem timu, a gubitke preuzmite na sebe. Podređujući svoj ego, pružit ćete snažan primjer drugima da se usredotoče na ono što tvrtka treba, a ne na osjećaj vlastite važnosti.
&
PickJobs - kombinacija društvene mreže i oglasnika za posao
Pokrenuta je nova platforma za zapošljavanje PickJobs koja jednostavno i brzo spaja poslodavce i posloprimce pri čemu je objavljeni oglas trenutno vidljiv u 11 zemalja. Pristup platformi potpuno je besplatan i za posloprimce i za poslodavce, a oglasi su istodobno vidljivi korisnicima iz Hrvatske, Austrije, Njemačke, Švicarske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Ukrajine, Albanije i Kosova. Platforma sadrži opširnu bazu poslodavaca koji su prepoznali široki raspon mogućnosti i prednosti koje u procesu potražnje ili ponude za poslom nudi PickJobs, pa je tako već sada na platformi aktivno više od 3.000 oglasa za različite kategorije poslova. PickJobs je osmislila grupa mladih hrvatskih IT stručnjaka kako bi se svim stranama vremenski ubrzao i pojednostavnio ulazak u svijet poslovnih mogućnosti, koji često predstavlja zamoran i frustrirajući proces, bilo da se radi o traženju poslovne prilike ili potrazi za savršenim kandidatom za posao. Besplatno i sve online U današnje vrijeme digitalizacije svi žele pojednostavniti procese i uštedjeti vrijeme. PickJobs provodi sve online – omogućava kvalitetnu i detaljnu predselekciju kandidata i poslova, a i sami razgovori za posao mogu se obavljati putem platforme PickJobs.  Izravna komunikacija poslovnih i privatnih korisnika brža je i fleksibilnija te nema potrebe da se obavlja drugim kanalima, poput mobitela, e-maila ili fizičkim dolaskom kandidata na sastanak u poslovne prostorije. Ako korisnici žele ući u novi svijet poslova bez prijavljivanja putem računala, za operativne sustave iOS i Android dostupna je i besplatna mobilna aplikacija PickJobsa.  Foto: PickJobs PickJobs nudi 100 posto posao i za poslodavce i za posloprimce, a skupina IT stručnjaka koja ga je razvila namjerava u budućnosti proširiti mogućnosti platforme na sve zainteresirane zemlje čiji stanovnici mogu ostvariti pravo rada u Hrvatskoj te uz kontinuirano nadograđivanje osigurati maksimalnu lakoću i prilagodljivost njena korištenja.