&
Proglašeni dobitnici devetog SoMo Borca
Na dodjeli koja se jučer održala online proglašeni su pobjednici devetoga SoMo Borca, najvažnije digitalne nagrade. Uz devet postojećih kategorija, nagrada je dodijeljena i u desetoj - Special Mention by Hrvatski Telekom. Nagradu Special mention by HT osvojio je Locastic, za aplikaciju Tommy Spiza. "Ovo je bila sjajna godina po broju prijava i po njihovoj kvaliteti. Po rezultatima smo vidjeli da su mnogi bili doista blizu finala, tako da je stvarno bilo neizvjesno do samoga kraja žiriranja", rekla je Ružica Vrdoljak Ličina iz organizacije SoMo Borac nagrade. "Uvijek se veselimo gotovo jednakoj zastupljenosti manjih i većih agencija", dodala je.  Pobjednici i finalisti ovogodišnjeg SoMo Borca su: SoMo content Pobjednik:Speech Therapy Fairy Tales, A1 Slovenia - SHIFT Franck Beestro - Imago OgilvyTvoja ljubav. Tvoja stvar. Cockta - DROM Agency SoMo Tech Pobjednik:Dogvertising, Pedigree - MediaCom Zagreb Enosophia, Osilovac - Bruketa & Žinić & Grey, Delta RealityTaste Machine, Podravka - Human Interaction Company SoMo App Pobjednik:LAQO by Croatia osiguranje - Shape 404 Tommy SPIZA - Locastic SoMoritanac Pobjednik: 100 % COVID Free putovanje, Gradska knjižnica Poreč - Studio Sonda Kad budeš bila spremna, Alma Quattro - Direct Media United SolutionsSmirilica, A1 Hrvatska - Imago Ogilvy CM godine Pobjednik:Kristina Ilić - Degordian Vlatko Tutić - 24sata, JoomBoosAna Novosel - Cvoke One Hit Wonder Pobjednik:Metalac - Od tvita do hita - Pioniri Videočestitka za Dan Europe, Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj - Pragma komunikacijeKad budeš bila spremna, Alma Quattro - Direct Media United Solutions SoMo Social Pobjednik:Metalac - Od tvita do Dnevnika 2 - Pioniri Kokos Kasato – Nekima se neće dopasti - ŽiškaMunchmallow - 40 slatkih godina - Jaffa Crvenka, Žiška, Popular, Hero Advertising, Braća Burazeri, Media House Digitalni mix Pobjednik:100 % COVID Free putovanje, Gradska knjižnica Poreč - Studio Sonda Neću da ćutim, Televizija Classicum d.o.o., DOX TV - HomepageFranck Beestro - ImagoOgilvy, PHD Media, 404 agency.
&
Lika ponovno među top 100 svjetskih zelenih održivih destinacija
Lika je i za 2021. uvrštena među top 100 zelenih i održivih destinacija u svijetu u izboru organizacije Green Destination, koja je ovoga tjedna predstavila taj popis. Ta organizacija odnosno međunarodna zaklada Global Green Destination sedmu godinu za redom okuplja svjetske održive zelene destinacije i prikuplja priče o održivom turizmu i dobrim praksama diljem svijeta. Lika je na popis prvi puta uvrštena krajem prošle godine, što je bilo veliko priznanje njihovom predanom radu i upornosti, što se nastavilo i u ovoj godini te su ponovo prepoznati od te organizacije, izvijestili su iz Klastera Lika Destination. "Destinacija Lika je po mnogočemu posebna - gotovo 60 posto njezine površine je zaštićeno, tu se nalazi i osam zaštićenih prirodnih područja od čega su tri nacionalna parka. Čista priroda omogućuje rast i uzgoj kvalitetnih namirnica", ističu iz Klastera, koji je kao jedini klaster u Lici osnovan prije nekoliko godina s ciljem turističke promocije Like na domaćem i stranim tržištima. U promociji se pritom vode načelima održivog razvoja pod sloganom "Smart sustainable destination". "Za prijavu ove godine morali smo ispunjavati 30 kriterija što je duplo više nego prošle godine, a osim toga morali smo predati i priču dobre prakse koju smo i ove godine fokusirali na lokalne proizvode s oznakom Lika Quality, jer je upravo povezivanje lokalnih proizvođača s ostatkom turističkih dionika, na čemu u klasteru radimo od prvog dana, jedan od glavnih faktora razvoja u Lici", kažu iz tog Klastera. Dodaju da su i ponosni jer su ono što oni rade prepoznali i svjetski stručnjaci iz područja turizma i održivog razvoja, koji su sustav Lika Quality izdvojili kao jedinstven i uspješan primjer kojeg bi svi trebali slijediti.
&
Business Future in Croatia: Prilika da mladi više nauče o poduzetništvu
U Zagrebu i Osijeku 22. i 23. listopada organizira se Business Future in Croatia, konferencija namijenjena mladim ljudima i poduzetnicima u Hrvatskoj. Konferencijom koju organiziraju podružnice AIESEC-a u Hrvatskoj želi se proširiti svijest o uspješnim hrvatskim poduzetnicima, osvijestiti mlade o poduzetništvu i potaknuti ih na ostanak u državi. Zainteresirani će moći predavanja pratiti uživo ako se nalaze u jednom od dvaju gradova, a na društvenim profilima bit će objavljena i videosnimka predavanja s konferencije nakon njena završetka. "Pozivam sve skeptike da dođu i uvjere se u to da je moguće uspjeti u Hrvatskoj te one koje zanima poduzetništvo da nauče kako pobijediti konkurenciju, naučiti iz pogrešaka ili brendirati proizvod", rekla je Martina Silov, predsjednica lokalnog odbora AIESEC-a u Zagrebu. Foto: Pixabay Konferencija će obuhvatiti brojne predavače iz različitih sektora, koji će svojim iskustvom studentima i mladima približiti izazove i prednosti te upozoriti na učestale pogreške u poduzetništvu. Predavanjima se želi pokazati koje prilike čekaju i kako ih ljudi mogu sami  stvoriti te tako postati dio poduzetničkog svijeta. Također se želi staviti fokus na razne industrije i time pokazati kako svaka ideja vrijedi. Udruga AIESEC Hrvatska ogranak je najveće studentske organizacije koja djeluje u 124 države, a u Hrvatskoj postoji od 1953. godine. Djeluje kao najveća globalna mreža mladih, neprofitna i nevladina organizacija, čiji je cilj potaknuti razvoj liderstva i drugih vještina ključnih za unaprjeđenje mladih i na taj način poboljšanje svijeta. Udrugu je priznao UN kao važnu kariku u lancu ostvarenja ciljeva održivog razvoja. Također, svojim djelovanjem prepoznata je kao platforma za stjecanje iskustava koju cijene brojni poslodavci. 
&
U Lošinju dodijeljene nagrade poslovne izvrsnosti u turizmu 2021.
Povodom Svjetskog dana turizma, koji je obilježen jučer, Grad Mali Lošinj i Turistička zajednica grada Malog Lošinja u Muzeju Apoksiomena tradicionalno su dodijelili nagrade i priznanja djelatnicima koji su pridonijeli razvoju turizma u destinaciji. U akciji Čovjek – ključ uspjeha u turizmu, usmjerenoj na podizanje kvalitete i gostoljubivosti u destinaciji, ove godine nagrađeni su: Marko Hesky (agencijski djelatnik), Franciska Garić (djelatnica u hotelskom objektu - recepcijska djelatnica), Iva Zekić (spa-terapeutkinja), Smiljka Malešević (radnica u domaćinstvu), Roberta Žuklić (recepcijska djelatnica u kampu), Marko Bolić (kućni majstor u kampu), Senada Šendulović (domaćica u kampu), Irena Dlaka (turistički vodič), Sanela Ferderber (kategorija Hoteli - voditeljica restorana), Branko Uravić (kuhar), Dea Rosandić (kategorija Kampovi - konobarica), Tomislav Matković (kategorija Ugostiteljski objekti - konobar), Danijela Zečević Jurić (kategorija Caffe-barovi - konobarica), Jelena Mucić (privatna iznajmljivačica), Ivan Budimlić (policajac), Jelena Slipčević (djelatnica u pomorskom prijevozu), Nedeljka Debelić Ivčić (prodavačica), Sead Mehanović (radnik u hortikulturi), Nadia Malović (djelatnica u komunalnom programu), JVP Saša Ranac, Saša Mandić, Arsenio Budinić, Marino Cum, Matej Kajkara DVD Lošinj – Dean Čavlek, Danijel Pavlović i Ivan Koločaj (vatrogasci). U kategoriji nagrada izvrsnim učenicima koji su postigli uspjehe na natjecanjima - u disciplini Poslovanje putničke agencije nagrađen je Sebastian Andrijčić. Zaslužni za turističku promociju destinacije ove je godine: Zajednica Talijana koja svojom aktivnošću u edukaciji, organiziranju kulturnih i zabavnih događanja te nastupima ženskoga pjevačkog zbora "Vittorio Craglietto" obogaćuje kulturnu scenu Malog Lošinja. Zatim, nagrađeni su sportski klubovi SRD Škarpina, SRD Udica i JK Jugo, koji vrlo aktivno sudjeluju u organizaciji raznih sportskih događanja na području Malog Lošinja, i to SRD Škarpina za organizaciju Nerezinskih ljetnih igri, Nerezinske regate tradicijskih barki na jedra te za Festival Mijeha. SRD Udica nagrađena je pak za organizaciju Arbunade, državnog prvenstva u udičarenju i Kupa gradova u podvodnom ribolovu, dok je JK Jugo nagrađen za organizaciju regata koje su okosnica festivala Lošinjskim jedrima oko svijeta, Lošinjske regate krstaša - Regate lošinjskih olimpijaca i Noćne regate tradicijskih barki na jedra pod svjetlima reflektora. Neizostavna je uloga folklornih društava Studenac i Manfrine, čiji se članovi rado pridružuju svim događanjima u destinaciji, ali i šire. Svoje umijeće i ljepotu plesova uspješno predstavljaju već dugi niz godina. Priznanje i zahvalu za očuvanje autohtonog identiteta Osora i njegovo promicanje uručeno je Udruzi Sveti Gaudencije Osor. Udruga Ribi ribi zaslužna je za organizaciju Sunset Unije, festivala koji je okupio brojne entuzijaste, umjetničke amatere i sportaše. Udruga Artour dobila je priznanje za Oskarfest, međunarodnu izložbu karikatura. Posebno priznanje i zahvalu na inicijativi te doprinosu u realizaciji spota "Susak je moj lipi" dobila je Marija Rudić. Senki Stojanović uručeno je priznanje za poseban doprinos u stvaranju preduvjeta sigurne destinacije. Priznanje za iznimne sportske poduhvate koji su ostvareni s vrijednom i plemenitom nakanom uručeno je Damiru Kocijanu. Ove godine za iznimni doprinos u razvitku turizma posebno je priznanje dobila Marta Fazlić. Priznanja i nagrade brojnim dobitnicima uručili su gradonačelnica Malog Lošinja Ana Kučić i direktorica Turističke zajednica grada Malog Lošinja Marta Fazlić.
&
Sfera Visia obilježava godišnjicu uz nove proizvode
Prije godinu dana poduzeće za socijalno poduzetništvo Sfera Visia, koje je osnovala Udruga slijepih Zagreb radi zapošljavanja slijepih i slabovidnih osoba, započelo je s provedbom projekta Sfera Visia ide dalje te s proizvodnjom tekućih sapuna pod nazivom Dodir prirode. Rezultati projekta, nakon godine dana provedbe, već su vidljivi. Zaposlene su tri nove djelatnice, automatizacija i prilagodba reaktora za proizvodnju tekućeg sapuna u tijeku je, a ovih dana bit će stavljen na tržište i prvi od triju novih vrsta tekućeg sapuna. Foto: Sfera Visia Riječ je o dezinfekcijskome tekućem sapunu za pranje ruku iz linije proizvoda Dodir prirode. Dezinfekcijski sapun proizveden je po tradicionalnoj recepturi kuhanjem biljnih ulja i kalijeve lužine, s dodatkom aktivne tvari benzalkonijeva klorida, izopropilnog alkohola i kombinacijom eteričnih ulja lavande i čajevca, bez sintetskih mirisa, pjenila i bojila. Projekt je sufinanciran iz Europskoga socijalnog fonda putem natječaja Jačanje poslovanja društvenih poduzetnika. Ukupna vrijednost projekta iznosi više od milijun kuna, od čega bespovratna sredstva iznose 832.000 kuna. Cilj je projekta ojačati kapacitete društvenog poduzeća za konkurentnost na tržištu. Razdoblje provedbe projekta traje do 2023., a očekuje se zapošljavanje slijepih i slabovidnih osoba, prilagođavanje postojeće opreme za rad osoba oštećenog vida i uvođenje novih proizvoda na tržište.